Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K8 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pm83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Nyt kun on näppäimet opeteltu ja EA:n kontrollit unohdettu, olen alkanut nauttia pelistä. Slidereita on riittävästi ja kokoajan saa pidettyä hyvin haasteen yllä. Sitä mukaan kun omat taidot kehittyy, pystyy hyvin säätämään slidereita jotta saa kunnon vääntöä jokaisesta pelistä.

Kiekon pomppiminen ja käyttäytyminen on ihan parhautta tässä pelissä. Monesti käy niin kuin oikeassa jääkiekossa. Harmittoman näköisestä tilanteesta tulee maali, kun kiekko sattuu pomppimaan tuurilla pelaajalle, tyhjän maalin eteen.

Olen tehnyt pelissä varmaan alle 15 maalia yhteensä, näistä muutama on ollu ihan leuat tipauttavia suorituksia. Kyllähän tätä varmasti tulee pelattua, kunnes uudet lätkät julkaistaan syksyllä. Silloin onkin edessä paha päätös, EA vai 2k
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

muuten aivan loistava peli mutta itselläni oman maalivahdin torjunta prosentit kyrvähtelee viime pelin voitin 3-2 Vastustajan torjuntaprosentti oli 90% oman veskan 88%.Miten tuota vastustajan vetojen määrää saisi nostetua?
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

2Khockey.netin WAZ on pukannut ilmoille tripuuttina 2K-sarjalle pitkään valmistelemansa uskomattoman hienon 2K8-videon. Etenkin pelin ensitestin perusteella hylänneet: suosittelen katsomaan.


WAZ sanoi:
Watch on Veoh Video »

High Quality WMV - 720x480 - 339 MB
DOWNLOAD (Mirror 1)
DOWNLOAD (Mirror 2)

Medium Quality WMV - 720x480 - 186 MB
DOWNLOAD (Mirror 1)
DOWNLOAD (Mirror 2)
[snapback]255965[/snapback]​
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tämä ketju olikin näemmä valunut jo hyvin alas, vaikka muistin tästä juuri jotain lukeneeni. Taisi olla PS3-puolella sitten.
Päätin nyt pienen pohdinnan jälkeen tilata kyseisen pelin, kun halvalla irtoaa ja toivon että tästä sitten olisi edes hieman tyydyttämään kiekkonälkää tulevaksi talveksi. En tiedä pelistä kovinkaan paljoa, mutta olen ymmärtänyt, että ainakaan 2k10:n kaltaista rostereiden jakomahdollisuuksia tässä ei ole? Pitääkö boxilla kaikki siis hoitaa itse? Jos tämä vanhahko peli pääsee todella yllättämään positiivisesti, niin saattaahan tuon itsekin jaksaa aikanaan tehdä. Slidereita ilmeisesti pääsee taas säätelemään oikein kunnolla, joten niitäkin saa suositella jos joku tätä sattuu vielä pelaamaan. PS3-puolella taisi olla linkkejä jälleen Venomin slidereihin, mutta ainakin 2k10:ssä nuo olivat turhan hitaat omaan makuuni.
 
Vastaus: NHL 2K8 (Xbox 360)

Tämä ketju olikin näemmä valunut jo hyvin alas, vaikka muistin tästä juuri jotain lukeneeni. Taisi olla PS3-puolella sitten.
Päätin nyt pienen pohdinnan jälkeen tilata kyseisen pelin, kun halvalla irtoaa ja toivon että tästä sitten olisi edes hieman tyydyttämään kiekkonälkää tulevaksi talveksi. En tiedä pelistä kovinkaan paljoa, mutta olen ymmärtänyt, että ainakaan 2k10:n kaltaista rostereiden jakomahdollisuuksia tässä ei ole? Pitääkö boxilla kaikki siis hoitaa itse? Jos tämä vanhahko peli pääsee todella yllättämään positiivisesti, niin saattaahan tuon itsekin jaksaa aikanaan tehdä. Slidereita ilmeisesti pääsee taas säätelemään oikein kunnolla, joten niitäkin saa suositella jos joku tätä sattuu vielä pelaamaan. PS3-puolella taisi olla linkkejä jälleen Venomin slidereihin, mutta ainakin 2k10:ssä nuo olivat turhan hitaat omaan makuuni.
Itse olen jättänyt tämän vuoden osalta uutuuslätkät ostamatta ja pelailen 2k8:a ja jonkin verran 2k10:tä. Maalivahdit ovat 2k8:ssa vaan niin hemmetin hyviä ja kiekkofysiikat loistavia, niin olen matseja pelannut toisensa jälkeen. Tykkään myös jollain tavalla 2k10:n ja 2k8:n kankeasta luistelumallista, koska se pakottaa hiomaan hyökkäyksiin lähtöjä niin, että laitureille saa kiekon vauhtiin, ja erottaa hyvin puujalat nopeista väkkäröistä.

TSOLEliot on laittanut Operationsports.com:iin päivitetyt rosterit 360:lle ja niiden peliin laittaminenkin käy helposti nyt kun boksi tukee usb-muistitikkuja. 2khockey.net:iä kannattaa käydä lueskelemassa ja siellä on myös muita slidereita peliin.
 
Ylös Bottom