Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9: Peliasetukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja össi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K9: Peliasetukset

Mitä ite oon testannu nuita slaidereita niin eipä oo tullu sopivia vastaan, en halua mtn kilpikonnavääntökiekkoa tai semmosia pelejä jotka päättyy 1-0, 2-1 jne.

Eli nyt oonkin päätynyt siihen että orkkis sliderit, jota vähän (todellakin vähän) muokattu molareiden ja laukausten kohalta, tasona HOF ja pelinopeus slow.

Kyllä maittaa :)

Jaahas. Tämä ilta on mennyt eri slidereitä koittaessa. Dan The Manin Allstar-slidereillä vastustaja tuntuu aivan ylivoimaisen nopealta ja koko ajan on fiilis, kuin pelaaja olisi alakynnessä ja pahasti. Ei niin kovin kivaa kiekkoilua. Hyvä kun omalta alueelta edes pääsee pois.

Original6:n HOF-asetuksilla peli on kunnon coast to coast -meininkiä ja vedoille pääsee aivan liian helposti. Laukauksia tulee aivan hillittömiä määriä 8 minuutin erilläkin. Pelinopeus tosin lähempänä sitä, mistä itse pidän.

pm83:n HOF-asetuksilla peli on nautinnollista, joskin vähän turhan hidastempoista. Ainoatakaan spin-o-ramaa en ole vielä nähnyt ja muutenkin maukkainta kiekkoa ollut. Juma sitä fiilistä kun tappioasemassa saa kiekon karvattua alimmalta mieheltä hyökkäyssiniviivan tuntumassa ja polkaisee hyökkääjällä karkuun harhauttaen veskan pihalle ja pistämällä limpun maaliin! Todella siistiä, kun maalitilanteisiin on vaikeampi päästä, mutta kerran paikan saadessaan on siitä mahdollista tehdä maali. Nämä olisivat täydelliset asetukset makuuni, jos peli olisi hieman nopeampaa. :)

Nuohan tulivat kuin tilauksesta. Lähteekin saman tien kokeiluun. :)

Nuohan tulivat kuin tilauksesta. Lähteekin saman tien kokeiluun. :)
Hienoa! Alkoi itseäkin vähän uuvuttamaan hidastempoisuus kun tuli katsottua viikonloppuna kauden avaus ja se oikea vauhti.

En tiedä kuvittelenko vain, mutta minusta tuntuu että Quick Play -modella pelatessa peli on nopeampaa kuin "Season" -modea hakatessa. Oletko huomannut vastaavaa pelatessasi? Näillä slidereilla olen nyt pelannut kautta ja on maistunut.

En ole kautta vielä aloittanut, kun olen tuolla Quick modella pelaillut yksittäisiä pelejä kokeillessani noita slidereitä sopivia etsiessä. Nyt tuo tempo tuntuu järkevämmältä, mutta puolustaessa tuntuu etten saa kiekkoa sitten millään vastustajalta pois.

Tuli aika kylmä aloitus heti ensimmäisessä testipelissä, Lidström sai aloituksesta kiekon, purjehti siniviivan yli ja tautinen lämäri maaliin (pelikellosta kerkesi mennä 20 sekuntia). Siitä vain minuutti myöhemmin ja kone pyöritti puolustajani aivan pullakahville ja teki vanhanaikaisella kohtuu komean maalin...

Pitää vielä testailla vähän enemmän, jotta saa juonesta paremmin kiinni. Näin nopeasti testattuna vaikuttaa olevan toimivimmat asetukset tähän mennessä. :)

En ole kautta vielä aloittanut, kun olen tuolla Quick modella pelaillut yksittäisiä pelejä kokeillessani noita slidereitä sopivia etsiessä. Nyt tuo tempo tuntuu järkevämmältä, mutta puolustaessa tuntuu etten saa kiekkoa sitten millään vastustajalta pois.

Tuli aika kylmä aloitus heti ensimmäisessä testipelissä, Lidström sai aloituksesta kiekon, purjehti siniviivan yli ja tautinen lämäri maaliin (pelikellosta kerkesi mennä 20 sekuntia). Siitä vain minuutti myöhemmin ja kone pyöritti puolustajani aivan pullakahville ja teki vanhanaikaisella kohtuu komean maalin...

Pitää vielä testailla vähän enemmän, jotta saa juonesta paremmin kiinni. Näin nopeasti testattuna vaikuttaa olevan toimivimmat asetukset tähän mennessä. :)
Kiva kuulla jos sliderit toimii! Olen yrittänyt tiettyjä asioita niistä vielä parantaa, esim. rebound distancea nostaa, mutta ikävä kyllä senkin sliderin muuttaminen vaikuttaa pelitempoon ja tietokoneen viimeistelytaitoon. Slidereita rukatessa onkin joutunut "tyytymään" tiettyihin juttuihin, jotta kokonaisuus olisi ok.

Itse olisin mielelläni kautta enemmänkin pelannut noilla ekoilla asetuksillani, mutta tuntuu siltä että kausimatseissa tempo putoaa pikkuisen, jolloin niistä asetuksista tulee entistä hitaammat.

Nuo uudet asetukset taas tuntuvat olevan hyvänvauhtiset ainakin kausimodessa.

Mihin olet tehnyt muutoksia? En siis tarkoita slidereita, vaan mihin olet muutoksilla pyrkinyt. Kyllä ne sun vanhatkin sliderit hyviltä maistuivat, tosin kentällä oli vähän liikaa Chelioseita ja kumppaneita ;)
Pelitempo on noussut, mutta muuten meno on samanlaista. Tietokone osaa puolustaa ja rokottaa virheistä. Flow on mielestäni todella hyvä nyt.

Kurikselle tiedoksi! Päivitin aivan hetki sitten V2 slideita. Nyt entistä ehommat! Muutoksina mm. tietokoneen parempi osumatarkkuus tolppien väliin ja reboundit tulevat ulommaksi maalista.
http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=19457

Pelitempo on noussut, mutta muuten meno on samanlaista. Tietokone osaa puolustaa ja rokottaa virheistä. Flow on mielestäni todella hyvä nyt.

Kurikselle tiedoksi! Päivitin aivan hetki sitten V2 slideita. Nyt entistä ehommat! Muutoksina mm. tietokoneen parempi osumatarkkuus tolppien väliin ja reboundit tulevat ulommaksi maalista.
http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=19457

Voi helkkari, tulee siis kahta kauheammin köniin... :D No ei vais, täytyyhän nuo päivitykset seuraavalla pelisessiolla iskeä käyttöön.

Voi helkkari, tulee siis kahta kauheammin köniin... :D No ei vais, täytyyhän nuo päivitykset seuraavalla pelisessiolla iskeä käyttöön.
Ei välttämättä! Pelinopeus on mielestäni nyt parempi, jolloin puolustaminenkin onnistuu helpommin. :)

Kiekkoa vaan maalille ja irtokarkit pussiin!

Ei välttämättä! Pelinopeus on mielestäni nyt parempi, jolloin puolustaminenkin onnistuu helpommin. :)

Kiekkoa vaan maalille ja irtokarkit pussiin!

Parhaat sliderit millä olen tähän mennessä pelannut, tosin hieman huolettaa että St.Louis jonka Att on 76 veti 20 kertaa kun taas me att91 15 kertaa :S.

Parhaat sliderit millä olen tähän mennessä pelannut, tosin hieman huolettaa että St.Louis jonka Att on 76 veti 20 kertaa kun taas me att91 15 kertaa :S.
Haha. :p

On kyllä hemmetin tyylikäs lätkäpeli. Tänään ensimmäisen kerran otin näkyvistä pois pelaajien nimet ja kiekon varjon ja kylläpä muuten alkaa luistelu ja kiekon fysiikka erottumaan!

Vähän peliasetusten vierestä, mutta yllä olevaan liittyen. Hiton hienoa myös katsella kun pelaajat ottavat syöttöjä vastaan; jos kiekko tulee jalkoihin, ohjataan se luistimella lapaan ja liian kauas menevää syöttöä kurotellaan. Yksinkertaisesti hienoa. Ei magneetteja. :)

On kyllä hemmetin tyylikäs lätkäpeli. Tänään ensimmäisen kerran otin näkyvistä pois pelaajien nimet ja kiekon varjon ja kylläpä muuten alkaa luistelu ja kiekon fysiikka erottumaan!

Itelläni vielä nimet ja kiekon varjo päällä mut pitää nekin ottaa poies.

Pelasin DET vs. DET -ottelun noilla päivitetyillä asetuksilla. Nyt peli oli kunnon vääntöä ja tilanteita oli vähän puolin ja toisin. Vastustajan tilanteet tulivat aina täysin omista puolustuspään virheistäni. Ei ollut tippaakaan kusetuksen makua. Hävisin pelin 3-1 laukausten ollessa 12-19 minulle. Yksi vastustajan maaleista oli minun tehtailema oma maali. Kaksi "oikeaa" maaliansa vastustaja teki minun ollessa molemmilla kerroilla kahden miehen alivoimalla. Alussa napsin aivan liikaa tripping-jäähyjä, jonka takia ekan erän jälkeen peli oli 3-0. Toisessa erässä sain painetta luotua ja ansaitun kavennusmaalin. Kerran kolauttelin tolppaakin, mutta sen lähemmäksi en enää päässyt maalia. Tiukka peli kaikin puolin ja tulipa pienet tuuletuksetkin tehtyä tuon kavennusmaalin jälkeen. :D

Summasummarum: Yhden pelin perusteella vaikuttaa olevan onnistuneet säädöt. Taidanpa ottaa jollain toisella joukkueella vielä yhden matsin...

Offtopic: löytyykös netistä jostain päivitettyjä rostereita? Olisi kiva aloittaa kausimoodi oikeilla kokoonpanoilla.

Hybridillä pelatessa on se huono puoli, ettei normaalia "jäätä pitkin"-syöttöä voi tehdä. Kiekko näyttää vähän muoviselta, kun se joka syötössä lentää ilmassa osittain. Ilman varjoa pelatessa tuo korostuu.

Hybridillä pelatessa on se huono puoli, ettei normaalia "jäätä pitkin"-syöttöä voi tehdä. Kiekko näyttää vähän muoviselta, kun se joka syötössä lentää ilmassa osittain. Ilman varjoa pelatessa tuo korostuu.
Onneksi pelaan sen verran pienestä töllöstä, etten ole huomannutkaan koko asiaa! Sivukameralla on mielestäni niin hemmetin hankala pelata Pro Evolution Stickillä. Ei luonnistu, vaikka kuinka olen reenannut. Nostan hattua niille jääkenttien sotureille, jotka tikulla hakkaavat! Hybridillä siis tässä suunnassa mennään. :)

Vähän peliasetusten vierestä, mutta yllä olevaan liittyen. Hiton hienoa myös katsella kun pelaajat ottavat syöttöjä vastaan; jos kiekko tulee jalkoihin, ohjataan se luistimella lapaan ja liian kauas menevää syöttöä kurotellaan. Yksinkertaisesti hienoa. Ei magneetteja. :)
Joo, on kyllä aidon näköistä. Itseasiassa tuon asian takia laitoin näihin nykyisiin slidereihin syötönkatkon minimiin, sillä nyt kiekko ei imeydy vastustajalle "magneettisesti", vaan vain silloin kun kiekko oikeasti osuu lapaan, tai luistimeen. Syötönkatkoja ja harhasyöttöjä kuitenkin tulee nyt aikalailla puolin ja toisin, kun syötön nopeus on nollassa. Hyvin eläväistä kiekkoa.

Kiitoksia pm:lle slidereista, siisteintä lätkää koskaan. Piste.

Erittäin hieno 2-1 voittooni päättynyt ottelu tuli tuossa pyöräytettyä. Ihan oikeasti tämä näyttää ja tuntuu pelottavan paljon oikealta jääkiekolta sidecamilla ja kaikki ikonit pelaajanimiä lukuunottamatta pois päältä. Erityisesti tykkään tuosta väännöstä mikä pelissä on. Ottelun aikana saattaa olla todella pitkiä jaksoja, joissa kumpikaan joukkue ei pääse hyville maalipaikoille. Väännetään vaan ja taistellaan kiekosta! Mainittakoon vielä, että superstar-moveja en nähnyt ainoatakaan tekoälyn suorittamana, itse tein yhden :).

Laskin Tripping-jäähyt lukemaan 40 ja nyt tuntuu olevan nekin aika hyvin tasapainossa. Jäähyjä tuli realistinen määrä ja sellaisista tilanteista mistä pitikin.

Pelasin muuten 2K8:ia tämän jälkeen ja aika on kyllä kullannut muistot.. ei se niin hienolta enää tuntunutkaan.

Ylös Bottom