Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

En ollut, nyt olen. olen yrittäny seurailla tilannetta koska saan vastustajan.
Oon huomisesta alkaen viikonlopun kotona joten pystyy pelaan kun vaan Opitan kans osutaan linjoille.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

En ollut, nyt olen. olen yrittäny seurailla tilannetta koska saan vastustajan.
Oon huomisesta alkaen viikonlopun kotona joten pystyy pelaan kun vaan Opitan kans osutaan linjoille.

Huomenna oon linjoilla: ehkä 12-15. ja tod.näk. 21-->
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Opita81 jatkoon.
Ei olekaan aikaa pelata tänä viikonloppuna. Saatte sarjan etenemään.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Vai Opitan kans sitä finaalit väännetään. Mikäs siin hieno matsi saatii runkkariski aikaseks. Tänää oisin kymmenen jälkee himas ja huomen ei toistaseks onneks oo mitää mullistavaa ohjelmaa tiedos eli mitens Opita millon pelaillaa?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Vai Opitan kans sitä finaalit väännetään. Mikäs siin hieno matsi saatii runkkariski aikaseks. Tänää oisin kymmenen jälkee himas ja huomen ei toistaseks onneks oo mitää mullistavaa ohjelmaa tiedos eli mitens Opita millon pelaillaa?

Mul sopii vain iltaisin klo. 21.00-23.00 passaako tuo sulle?

Ehkä tänään oon pleikan äärellä...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Koittakaas poijaat pelata konferenssifinaalit pois ni pääsette pelaamaan stanley cupista...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Vapaat ois täysin tää ja kaks seuraavaa päivää. ajoissa ku sovitaa millon pelataa ni paikal olisin kyl.

Eli Opita millons pelataa sarja loppuu?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänää kerkeis pelata ku tietää vähä etukäteen mihin aikaa pitää olla paikalla eli pair ilmottele koska sopis :)
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Eli tota joo. Opitan kans pelattii peli aiemmin, jonka voitin 4-3.
Tänää pelattii toista, jota johdin ekas 4-0 ja Opitan pelaaminen loppu siihen eli kaipa sitä jatkoo ite päästii sitte tästä parista.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Eli tota joo. Opitan kans pelattii peli aiemmin, jonka voitin 4-3.
Tänää pelattii toista, jota johdin ekas 4-0 ja Opitan pelaaminen loppu siihen eli kaipa sitä jatkoo ite päästii sitte tästä parista.

Annoin Samsolle ja Pairille aikaa huomisiltaan asti pelata loput matsit. Jos opita ei pelaa loppuja pelejä niin JTS stanleycup finaaliin.

Jos Pair ei ehdi pelaamaan huomenna niin Samso tulee vastaan stanleycupissa.

Harmillisesti alkaa pojilta loppua peli-into finaalipeleissä... :confused:
 
Ylös Bottom