Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ja jälleen pataan :( Eihän tässä hommassa ole enää kohta mitään mieltä jos kolmesta pelistä tullu yks piste :( Nytki Pair4you nuiji mut 4-1

No siihen häviämiseenkin tottuu, vaikkei se mitään kivaa oo...

Hulluhan miekin oon ku järkkään näitä liigoja vaikka jatkopaikkaan on aina ihan minimaaliset mahkut... :p

Voisin tulla osmose kokeilee tänään josko sais ekan voiton!

Sori, täältä et saa pointseja, ollaan eri konferenssissa... :p


Koitin päivittää tuon aloituspostin pelaajalistan ajan tasalle mutta porukat on varaillu vähä mite sattuu noita tiimejä... Älähtäkää jos jonkun nimi puuttuu listasta!!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Avasin JTS81 vastaan sarjan. Tavoite oli päästää alle 10 maalia omiin, siinä onnistuin tuloksella 0-8 :D Tein vielä vikalla minuutilla itsekin maalin, mutta se hylättiin, luokatonta tuomarityöskentelyä! :mad:

osmose, voitais ottaa illasta matsia. Meillä olis matsi pelaamatta tuolla toisessakin sarjassa, SM-Liigassa.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänään vielä ehtisin kuuden jälkeen ottamaan matsin jonkun idän joukkueen kanssa. Olisiko haastajia, helppo voitto olisi tiedossa :D
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Sori poistuin liigasta.. Runkosarjassa pitäisi olla 2 x joukkuetta kohti otteluita..
Kotiotteluista saa liikaa hyötyä joten en jaksa olla mukana..
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Valaiskaas mua mitä hyötyä kotiotteluista saa? Muutakuin että kansa hurraa sulle,
ja vakiona joukkueesta riippuen se tummempi pelipaita? :D
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Valaiskaas mua mitä hyötyä kotiotteluista saa? Muutakuin että kansa hurraa sulle,
ja vakiona joukkueesta riippuen se tummempi pelipaita? :D

Tuomarit hylkää sun maalit helpommin ku oot kotijoukkue :D

Ei mitää hyötyy. Joillaki on vaa se mielikuva et huonon matsin tullessa vierasjoukkueel pelates siin ois joku syyntapanen siihen et homma ei pelitä. Nää on näitä juttuja.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tuomarit hylkää sun maalit helpommin ku oot kotijoukkue :D

Ei mitää hyötyy. Joillaki on vaa se mielikuva et huonon matsin tullessa vierasjoukkueel pelates siin ois joku syyntapanen siihen et homma ei pelitä. Nää on näitä juttuja.

Mä oon ainaki huomannut eron yks voitto tuli ja yks tappio.. ja ei noita pleijjareita ees ehtis pelaa ku lähden balille 26pvä.. Ja tuskin täällä on kovinkaan aktiivisia pelureita että sais pelit pelattua tarpeeksi ajoissa.. Kun on ff2 pleijjarit tiedos.. ja fifa11 sarja kesken joten aika tuskin riittäisi pahoittelut..
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Mä oon ainaki huomannut eron yks voitto tuli ja yks tappio.. ja ei noita pleijjareita ees ehtis pelaa ku lähden balille 26pvä.. Ja tuskin täällä on kovinkaan aktiivisia pelureita että sais pelit pelattua tarpeeksi ajoissa.. Kun on ff2 pleijjarit tiedos.. ja fifa11 sarja kesken joten aika tuskin riittäisi pahoittelut..

Joo siis sori ei mitää henkilökohtasta eikä tää toteeminen ollu mitenkää sulle suunnattu. Pahottelut siitä. Moni muuki aattelee et niis on eroja ja jokanen on tottakai oikeutettu mielipiteeseensä. Ite en nää niis eroja.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Mä oon ainaki huomannut eron yks voitto tuli ja yks tappio.. ja ei noita pleijjareita ees ehtis pelaa ku lähden balille 26pvä.. Ja tuskin täällä on kovinkaan aktiivisia pelureita että sais pelit pelattua tarpeeksi ajoissa.. Kun on ff2 pleijjarit tiedos.. ja fifa11 sarja kesken joten aika tuskin riittäisi pahoittelut..


Ei ***** jätkähän on ihan pelle pelasin itse ensimmäisen kotipelini sinua vastaan liigassa ja olen 3vieraspeliäkin pelannut ja voittanut kaikki, mutta onhan se näissä muissakin liigoissa nähty että olet aivan pelle.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Joo siis sori ei mitää henkilökohtasta eikä tää toteeminen ollu mitenkää sulle suunnattu. Pahottelut siitä. Moni muuki aattelee et niis on eroja ja jokanen on tottakai oikeutettu mielipiteeseensä. Ite en nää niis eroja.

Juu en nää minäkään ku turpaan tulee kotona ja vieraissa :D
eihän siinä olis mitään järkee jos olis kotietu...:confused:
mut mielipiteet on henk.kohtasii ja se siitä...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ei ***** jätkähän on ihan pelle pelasin itse ensimmäisen kotipelini sinua vastaan liigassa ja olen 3vieraspeliäkin pelannut ja voittanut kaikki, mutta onhan se näissä muissakin liigoissa nähty että olet aivan pelle.

Haha muut liigat oon kyllä kunnialla hoitanut kunnialla.. :p
Ja eipä jatkä viime liigas päässyt edes jatkoon ku olin toka ja jätkä vast kolmas. :)
Mut muutenkin ei aika vaan täs kuus riitä eikä mee nhl kuitenkaan mee elämän edelle..
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Haha muut liigat oon kyllä kunnialla hoitanut kunnialla.. :p
Ja eipä jatkä viime liigas päässyt edes jatkoon ku olin toka ja jätkä vast kolmas. :)
Mut muutenkin ei aika vaan täs kuus riitä eikä mee nhl kuitenkaan mee elämän edelle..

No meikällä Islanderssi alla :p
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Olipas tiukka peli SliVeetä vastaan. Tein toisessa erässä kaks nopeaa one-timeria takatolpalta millä nousin 1-3 tilanteesta 3-3:een ja kolmannessa Zbynek Michalek teki niin ikään one-timerista alivoimalla 4-3 johto-osuman.
Mutta kuinka ollakkaan SliVee tasoitti 4-4 vain 4,5 sekuntia ennen loppua :eek: ja jatkoajalla sitte hävisin.

Toisessa pelissä aaweeta vastaan onnistuin viimein ottamaan ekan voiton: 1-3 :)
 
Ylös Bottom