Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-Liiga II (Mestari: J_T_S_81!) [PELATTU!][PS3]

Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Pitää kattoo jossain aikaa uusinta matsi vaikkapa...sopiiko samitzuFIN.lle?
2-0 johdin ku puolitoista erää oli pelattu..

Joo näin tehdään.. Sitten sellainen selkeä linja vielä että jos toinen johti niin annetaanko maalit eteen ja odotellaan siihen samaan aikaan asti vai annetaanko alussa maalit eteen ja normi peli siit alusta sit vai ihan pelkää rematch?

Mielestäni maalit pitää antaa eteen eli ottaa veska pois että kaveri saa sen suuruisen johdon kun oli tilttauksessa. Toi viimeisen 5min sääntö on mielestäni hyvä ja selkeä.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Joo näin tehdään.. Sitten sellainen selkeä linja vielä että jos toinen johti niin annetaanko maalit eteen ja odotellaan siihen samaan aikaan asti vai annetaanko alussa maalit eteen ja normi peli siit alusta sit vai ihan pelkää rematch?

Mielestäni maalit pitää antaa eteen eli ottaa veska pois että kaveri saa sen suuruisen johdon kun oli tilttauksessa. Toi viimeisen 5min sääntö on mielestäni hyvä ja selkeä.

Vedetää vaan uus peli alusta ihan normi 0-0 tilanteesta... eihän niille kaatumisille voi mitään...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Noniin vielä ois runkkari peli itsaightia vastaan niin voidaan alkaa odottelemaan pleijjareita.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Multa uupus myös matsi ItsAightia vastaan ja Samsonaitia vastaan... mulla saldona 5 voittoa ja 2 tappiota, riippuu nyt siitä että millä pleijarisysteemillä pelataan että paljonko pojoja sinne pääsy vaatii... On tässä ainakin vielä saumat!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No on se nyt kumma, että ku ite venaan ensin puol tuntia Marttia peliin, niin kaveri ei voi alle 5 min odottaa ite, prkl. Olis viimenen peli...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ei enää tarvi paljoo odotella..paskat säädöt koko liigas..pelinopeus varmaa minimi..et pelit mun osalta ohi..
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ei enää tarvi paljoo odotella..paskat säädöt koko liigas..pelinopeus varmaa minimi..et pelit mun osalta ohi..
Ragequittasitko meidän pelissä? Hyvinhän tokassa erässä aloitit näyttämään närhen munia. Noh, tuli kuitenkin oikein merkattua voitto 7-2, vaikka pelikellossa oli vielä 8 min aikaa tms. Pelkäsin jo yhteyteni kaatuneen ja saavani 0-3 häviön pelistä. :eek:

EDIT: Vielä olis ItsAight ja Samsonait kohdattavana. Pelottaa jo tuo tuleva ottelu Samsonaittia vastaan. Varma turpasauna, sanoisin.

EDIT2: Otetaanko BDT Itäsiipeen mukaan, kun Martti93 lähti veke liigasta?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Sori ei mahdu nyt, mennään nyt tällä porukalla mikä on, molemmissa konferensseissa sama määrä jengejä.
Ellei nyt sitten tänä iltana vielä joku halua tulla läntiseen, sit onnistuu.

Nyt mahtus varmaan, jos tuo martti jätti leikin sikseen. Pitäskö noista jakaa jotain "pelikieltoa", ku liitytään liigaan ja sit ei yhtäkkiä hotsitakkaan?
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ei enää tarvi paljoo odotella..paskat säädöt koko liigas..pelinopeus varmaa minimi..et pelit mun osalta ohi..

Voin kertoo ettei noita pelinopeus säätöjä voi muuttaa... mut eipähän tarvitse miun järkkäämiin liigoihin enää tulla.

EDIT2: Otetaanko BDT Itäsiipeen mukaan, kun Martti93 lähti veke liigasta?

Joo BDT tuu mukaan vaan, mutta aktiivisesti sitten vaan pelejä pelaamaan!
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Nyt mahtus varmaan, jos tuo martti jätti leikin sikseen. Pitäskö noista jakaa jotain "pelikieltoa", ku liitytään liigaan ja sit ei yhtäkkiä hotsitakkaan?


Eihän tässä ole mitään järkeä jos porukkaa kokoajan liikkuu edestakaisin.
Minun puolesta martille vaikka ikuinen porttikielto liigoihin tuollaisesta perseilystä.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Eihän tässä ole mitään järkeä jos porukkaa kokoajan liikkuu edestakaisin.
Minun puolesta martille vaikka ikuinen porttikielto liigoihin tuollaisesta perseilystä.

No lätkäsinkin bannia Martille tuosta. Ja jos tuo uus kaveri pystyy nuo aktiivisesti pelaamaan ni voidaan se nyt ottaa siihen tilalle, eihän tuo marttikaan tullu vasta kun tänään liigaan.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

No lätkäsinkin bannia Martille tuosta. Ja jos tuo uus kaveri pystyy nuo aktiivisesti pelaamaan ni voidaan se nyt ottaa siihen tilalle, eihän tuo marttikaan tullu vasta kun tänään liigaan.

No okei :/ alkaa pännimään ku ensin julbero ja nyt vielä martti.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Itse voin tänään pelailla klo 22.30 jälkeen. Ainakin perjantain ja lauantain minun netti on poikki muuton takia. Ehkä voin päästä pelailemaan jo lauantai iltana
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Tänään tuun (Devils) ainakin illalla kehiin jossain vaiheessa, huomenissa lähden reissuun josta palaan vasta sunnuntai-iltana...
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ootko samitzu tänään linjoilla? Puuttuu vielä peli sun kanssa.

Onko muuten se pleijarijoukkueiden määrä jo selvillä? Tietäisi sitten vähän etukäteen, että onko enää mitään mahdollisuuksia sinne asti.
 
Vastaus: NHL-Liiga II [PS3]

Ootko samitzu tänään linjoilla? Puuttuu vielä peli sun kanssa.

Onko muuten se pleijarijoukkueiden määrä jo selvillä? Tietäisi sitten vähän etukäteen, että onko enää mitään mahdollisuuksia sinne asti.

Kaksi ensimmäistä suoraan jatkoon, sijat 3-6 säälipleijareitten kautta konferenssivälieriin.
 
Ylös Bottom