Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-pelit PSP:llä

Neymann

New Member
Onkohan joku kuullut jonkin järkevä syyn sille, ettei NHL-pelejä ole PSP:lle tullut 07:n jälkeen? Tänäkin vuonna löytyy listalta tietysti jos mitä, NBA, FIFA, PGA, NFL, NBA jne. Vaan missä viipyy käsitykseni mukaan yksi suosituimmista EA:n urheilupeleistä, NHL?

Törkeäähän tämä on! Mieluummin minä NHL:ää pelaisin kuin FIFAa.
 
Vastaus: Nhl

Samaa olen itsekin ihmetellyt, mutta luulen, että PSP:n NHL - pelejä on myyty niin vähän, että niiden tekeminen on lopetettu.

Tai sitten EA on päättänyt panostaa vain uuden sukupolven konsoleiden NHL - peleihin. Se kyllä näkyy, NHL 09 on aivan loistava peli!

Tai sitten EA oli sitä mieltä, että NHL ei sovi PSP:lle.

Tai... :rolleyes:
 
Vastaus: Nhl

Suomen EA:lle lähti kysymys.

Voin pasteta tänne, mitä ne vastaavat. Jos vastaavat.
 
Vastaus: Nhl

Anteeksi dbl-posti. Tälläinen vastaus kolahti laatikkoon:

"Hei!

Joo NHL sarjan pelit ovat ihan loistavat :)


NHL 09 PSP:n versiota ei ole tulossa lähiaikana, kysy vielä kerran noin kuukauden päästä jos minulle on ilmestynyt lisää tietoa tästä..

Tässä olisi kuitenkin yksi uutuus PSP:hen


NEED FOR SPEED UNDERCOVER


Löytyy markkinoilta noin kuukauden päästä.."

Just joo, eipä paljon auttanut. Mikäs EA:n tuki toi on olevinaan? Lisäksi pyysin aivan selkeästi perusteluja sille, miksi pelejä ei julkaista...
 
Vastaus: NHL-pelit PSP:llä

Jääkiekko on niiiiiin marginaalilaji maailmalla ja PSP on niiin "marginaalilaite" julkaista jääkiekkoa, että EA:lle pitäisi antaa kulttuuripalkinto NHL07:n julkaisemisesta tälle alustalle.

Peli myi maailmanlaajuisesti 40 000 kpl, joten eipä tarvitse enempää ihmetellä miksei enää EA lätkäpelejä tee. Tällaisillä myynneillä ei saa edes kehitysympäristöjä maksettua (ainakaan vuonna 2007).
 
Vastaus: NHL-pelit PSP:llä

Tietääkö kukaan, että myydäänkö tuota psp:n NHL 07 -peliä enää missään? Ainakaan itse en ole löytänyt :(
 
Vastaus: NHL-pelit PSP:llä

Hyvä, että tämäkin ketju löysi itsensä takaisin ylemmäs. Laitan itekin viestiä EA:lle, vaikkei mitään ruusuisia kokemuksia sen asiakaspalvelusta olekaan.

En vaan ymmärrä yhtään, miten ihmeessä voidaan takoa vuodesta toiseen jotain futismanagerointi(??)-pelejä tajuton liuta, fifaa ja pessiä. Nythän olis ollut ihan viisas veto survoa pihalle jonkunlainen änäri psp:lle, kun pc:lle ei saa 2010:ntä hommattua (ainakaan vielä?)! Tuskin mä ihan ainoa olen jolla ei ole boxia tai ps3:sta (mutta psp), tai ainakin toivon... :D

Mutta tää on kai psp:n suunta, tässä vaiheessa kun aletaan taas miettiä sitä Gran Turismo- ketjun väitettä "psp on tehty pieniin matka-pelailuihin", jotain RPG-kamaa tulee ulos jatkuvalla tuutilla, muttei nähdä ideaa kuningasurheilulajin pelillä psp:llä, joka olisi ihan omiaan tähän matka-pelailuun. En näe yhteyttä yhtään taaskaan, tai sitten Monster huntterit, siinäkin porukka takoo monta sataa tuntia lahdaten jotain mörköjä, aika monta bussimatkaa taitaa upota pojilla siinä.

OT: välillä tuntuu et noihin EA:n palautteisiin vastaa joku työssäoppija tai yläastelainen...? Ei tunnu ymmärtävän tai ei minkäänlaista halua antaa suoraa vastausta (mullekaan).
 
Ylös Bottom