Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl06

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eagle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Eagle

New Member
Kellään tätä peliä? Olisi kysyttävää.
Eli kun valitsee season (kausi) pelitilan ja treidaa (vaihtaa) pelaajia. Esim. jonkun St. Louisin pelaajan Anaheimin pelaajaan, niin miten tämä uusi pelaaja otetaan käyttöön. Meinaan tein treidin mutta nyt menetin pelaajan enkä saanut mitään takaisin koska uusi pelaaja ei ole käytettävissä vaikka joukkueessa onkin. :rolleyes: :confused:

Vastaus: Nhl06

Itse en ole pitkiin aikoihin kyseistä peliä pelannut, vaikka dynastya joskus aloittelinkin, Wii-pelit kun ovat vieneet aikaa...

Ai niin pitihän tässä yrittää auttaakin. Itse en yleensä vaihtele koneen kanssa, mutta yritetään. Eli jos vaihdoit onnistuneesti koneen kanssa, pelaajan pitäisi olla kyllä sinun joukkueessa. Jos joukkueeseen ei mahdu enempää luistelijoita, (niin kuin kone joskus ilmoittaa) sinun pitäisi heittää joku äijä farmiin.

Mutta silti täytyy kysyä, mitä tarkoitat sillä, että pelaaja ei ole käytössä?

Ent tiedä auttoiko, mutta yritys hyvä kymmenen :p

Vastaus: Nhl06

Advent_child sanoi:
Itse en ole pitkiin aikoihin kyseistä peliä pelannut, vaikka dynastya joskus aloittelinkin, Wii-pelit kun ovat vieneet aikaa...

Ai niin pitihän tässä yrittää auttaakin. Itse en yleensä vaihtele koneen kanssa, mutta yritetään. Eli jos vaihdoit onnistuneesti koneen kanssa, pelaajan pitäisi olla kyllä sinun joukkueessa. Jos joukkueeseen ei mahdu enempää luistelijoita, (niin kuin kone joskus ilmoittaa) sinun pitäisi heittää joku äijä farmiin.

Mutta silti täytyy kysyä, mitä tarkoitat sillä, että pelaaja ei ole käytössä?

Ent tiedä auttoiko, mutta yritys hyvä kymmenen :p
Syykin selvisi, eli pelaaja toistaiseksi loukkaantuneiden listalla.;)
Kiitos kuitenkin.:p

Ylös Bottom