Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Neitsytkerta äsken. Siirryin 1-0 johtoon juuri hienolla rannarilla, ja naps. Vituttaa. Jouduin vielä yhden pelin taaksepäin. Perkele, en voi muutakuin ihmetellä tällaisia mokia. Leikkikoulutason koomauksia.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Kertaakaan ei ole tullut. Muulla tavalla on kerran tiltannut
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

On tullut kerran uudessa änärissä. 07:ssa tuli useammin..
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Just tuli mulle ilmoitus "disc unreadable", sit sammutin koneen ja käynnistin nii se jäi vaan rullaa paikoilleen musta ruutu telkassa, toisella kertaa käynnisty sitte normisti. :mad:
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

itselleni eilen tuli ekaakertaa.. kyllä se vähän ottaa päähän, ku matsi oli vielä aivan lopussa ja eka nollapeli melkein tulossa...
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Toinen tilttaus. Nyt erän lopuksi jumahti. Sen jälkeen musta ruutu ja disc unreadable. Just eka erä loppu, ja olin siirtyny johtoon. Voi saatana näitä lastentauteja, ihan oikeasti. Onko kuulunu mitään dataa, mitä näille voi tehdä/tai tekeekö EA näille jotain?
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Mullakin kettuilee Xbox tota samaa,:mad: Just ainakun johtaa ottelua niin tulee toi virhe ilmoitus. Prkl!!!:mad:
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Noin 5-10% peleistä jää kesken, tosin peli jämähtää useemmin vain paikalleen kuin virheilmoitus tulee.

Vituttaa kun tilastoissa jo useempi turha häviö livessä tämän takia kun vaivalla saanu 1000 joukkoo hinattua ittensä.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Aluksi tuli todella usein ja itsellä on auttanut niiden välttämiseen 2 asiaa.

1. Älä jätä levyä sisälle kun lopetat vaan laita aina uudelleen sisään, vaihtoehtoisesti aina kun käynnistät koneen niin avaa dvd-aseman luukku ja laita takaisin kiinni.
2. Pidä kielenä englantia.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Mulla tilttaa joka pelissä :mad: vituttaa ku ei yhtään peliä pysty pelaamaan :confused:
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Ite oon nyt pelannu n.140 peliä livessä, kaverin kans, dynastya jonku verran, eikä oo kertaaka tullu tätä.. Suosittelen vaihtaa ne pelit sieltä mistä on ostettu tai ea:lta ( jos siis koko aja tilttaa)...
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Joo mullakin välillä ilmenee tätä. Auttaako tuo todella, että vaihtaa kielen englanniksi? Pitänee kokeilla tuota.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

On tahkottu peliä ilmetymispäivästä saakka päivittäin eikä ole ainakaan vielä esiintynyt kyseistä virheilmoitusta...
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Silloin tällöin tulee. Ehkä kerran 10-20 matsissa. Kielenä englanti.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Mulla auttaa että käynnistää konsolin tuosta painikkeesta josta otetaan levy ulos.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Lare#30 sanoi:
Mulla auttaa että käynnistää konsolin tuosta painikkeesta josta otetaan levy ulos.

Eipä oo mulla enää pian kuukauteen tiltannu mut eikö se sit käynnisty alusta kun otat levyn ulos vai jatkuuko muka siitä kohtaa mihin jäi? :confused: tai sitten ymmärsin väärin.
 
Vastaus: NHL08 "Disc Unreadable"-virheilmoitus

Julkaisupäivästä lähtien ollut melkein joka päiväisessä käytöösä ja kaksi kertaa on ilmestynyt, molemmilla kerroilla oli suomi kielenä.
 
Ylös Bottom