Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pate79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pate79

Active Member
Jokaisella pelaajalla lukittupaikka. 3 voittoa ja mielellään tänään tai huomenna päästäis ne pois pelaamaan. Katsotaan ketkä vie ja ketkä vikisee...

Ei muuta kuin nimiä listaan. Nopeimmat saavat parhaat paikat.

Konsolifin All-Star

1.C pate79
2. RW Tommi R
3. D bomitus
4. G Karbaasi
5. LW/C/RW Kiketsi

Konsolifin Farmi.

1.C miesylilaidan
2.RW Timppa78
3.Lw nupenviina_
4.G Pottic
5.D Hele

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 kahden joukkueen mittelöt paras 5:een.

No mä tulisin mielelläni, mutta penteles kun on juuri siihen aikaan COD:ssa klaanimatsi, yhentoista aikaan voisin kyllä tulla :o

Tuli tässä mieleen, että onkos täällä Lätkänystävillä kellään yli kahrenmekan nettiä käytössä, että saadaan edes toi 6vs6 pelit edes pystyyn :confused:

No mulla löytyy 8 meganen yhteys ja toivottavasti tulee porukkaa, kun enää reilu parituntia h-hetkeen. Tuun tohon kakkosjengiin ja paikkana RW.

katsotaan miten porukkaa tippuu paikalle. Mulle sopii toi klo 23-> Jos porukkaa ei tule kuin joukkueellinen niin pelaan mielummin pokeria netissä. Mut kahtellaan...

Edit: Mulla on 10/10

heitäppä timppa rohkeasti nimi listaan...

Mulle kävisi 23 jälkeen, mielummin 23:30. Meneekö liian myöhäiseksi? Voisin tulla pakiksi jompaan kumpaan jengiin.

Oikea laitahyökkääjä kotijoukkueessa :)

Meikä vois tulla örveltämään. Olen tietysti maalissa satana. Näistä joukkuepeleistä tähän aikaan illasta turha saada mitään tosikko matseja kun kaikki on känässä anyways...

Eli tulen joukkue 1 Timppa The Drunkin kaverkiks. Velipoika tulee keskushyökkääjäksi.

kestää vähän kauemmin ku on viel klaanimatsi kesken...

Kuulostaa vaikka kuinka lapselliselta, niin eikö olisi kätevää, jos jokainen ilmoittaisi mirkin kannulla NHL08 että millon on valmis pelaamaan, kun se päivittyy kokoajan ja täällä tarttee jatkuvasti painella namiskuukkeleita :D
Joten tulkaa sinne NHL08 kannulle vain rohkeasti ;)

Olisko TÄNÄÄN pelit? Soitan bomitukselle, että sekin tulis pelaan. Ois edes mukava kokeilla, että onko 6vs6 mahdollista pelata. Ilmoituksia niin päivitän 1viestin listan uusiksi. Pelit vaikka 18-21 välisenä aikana jos halukkaita löytyy... tai sit 23 jälkeen...

Olisko TÄNÄÄN pelit? Soitan bomitukselle, että sekin tulis pelaan. Ois edes mukava kokeilla, että onko 6vs6 mahdollista pelata. Ilmoituksia niin päivitän 1viestin listan uusiksi. Pelit vaikka 18-21 välisenä aikana jos halukkaita löytyy... tai sit 23 jälkeen...

No johan sun eilen piti olla pelaamassa, siellä me 7 jätkää ooteltii jonku aikaa että tulisit pelaamaan, kuten oli puhe :rolleyes: mutta joo, se kasimekanen (edelleen) tai nopeampi, antaa hostata sitä 6vs6 pelejä

Kello 19:00 eteenpäin käy ja farmijoukkueen pakki.

No johan sun eilen piti olla pelaamassa, siellä me 7 jätkää ooteltii jonku aikaa että tulisit pelaamaan, kuten oli puhe :rolleyes: mutta joo, se kasimekanen (edelleen) tai nopeampi, antaa hostata sitä 6vs6 pelejä

Mulla ja Patella on molemmilla 10-megaiset yhteydet niin eiköhän niillä hostaa. Nuo "kasimegaset" on niitä 8/1 eli megasia ylöspäin, joten aika nihkeetä varmaan hostailla 6vs6 matseja. :)

Mulla ja Patella on molemmilla 10-megaiset yhteydet niin eiköhän niillä hostaa. Nuo "kasimegaset" on niitä 8/1 eli megasia ylöspäin, joten aika nihkeetä varmaan hostailla 6vs6 matseja. :)

No sitten illalla kun nautimme lätkästä niin jompikumpi teistä sitten hostaa matsin, mutta jos te ette saa 6vs6 pelejä, niin ei täydy muuta kuin ihmetellä, että missä on vika, kun minä sekä Tommi kerran onnistuttiin siinä, mutta äijiä ei sitten tullut tarpeeksi :eek:

Laittakaapa samalla kelloaikoja tulemaan niin ei tarvi arpoa. Tarkoitus olisi saada vähintään tuo 8pelaajaa, että kannattaa alkaa kikkailemaan. Mielellään 10+

Edit: nyt on 4pelaajaa kassa...

Ylös Bottom