Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cchaou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?

mä tässä arvon vielä kummalle ostan, poksun etuja on 60 fps ja tulee pikkasen aikasemmin, jos jaksaa sen viikon odottaa niin luultavasti pleikkarille sen kyllä ostan, pienempi taustahäly ainakin ja poksulle on tullut jo enempi pelejä ostettua että voisi tasapainottaa kuppia.

Nikki, älä osta Pleikkarille, jos sinulta X0 löytyy.

Ei herranisä. Anteeksi, mutta nyt alkaa oma usko PS3:seen vähän horjua..

Omistan siis sekä ps3:sen että X0:n

Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea. Katsokaapa rankkareita, minkä ihmeen takia mm. maalivahdin pelinumero BLURRATAAN vähänkin kauempaa kun sitä katsoo?? Muutenkin peli tuntuu olevan niin jousten kusten pleikkarille vääntäen käännetty, että oikeasti vähän vituttaa että menin tuon laatikon X0:n viereen ostamaan. Jos konsolista ei saa mitään mainittavaa irti ennenkuin kone on reilun vuoden ollut markkinoilla, oli KOLMANTENA tämän sukupolven koneena markkinoille tulo todella huonosti hoidettu strategia.

cchaou sanoi:
Jos konsolista ei saa mitään mainittavaa irti ennenkuin kone on reilun vuoden ollut markkinoilla, oli KOLMANTENA tämän sukupolven koneena markkinoille tulo todella huonosti hoidettu strategia.

boxistako sai?

cchaou sanoi:

Pleikkari-NHL:ssä on ryssitty kaikki. Tekstuurit, ja pelin koko yleisilme on jopa luokkaa huonompaa kuin X0:n 07-versio. Eikä frameratesta voi tarpeeksi moittia; se on surkea. Katsokaapa rankkareita, minkä ihmeen takia mm. maalivahdin pelinumero BLURRATAAN vähänkin kauempaa kun sitä katsoo?? Muutenkin peli tuntuu olevan niin jousten kusten pleikkarille vääntäen käännetty, että oikeasti vähän vituttaa että menin tuon laatikon X0:n viereen ostamaan. Jos konsolista ei saa mitään mainittavaa irti ennenkuin kone on reilun vuoden ollut markkinoilla, oli KOLMANTENA tämän sukupolven koneena markkinoille tulo todella huonosti hoidettu strategia.

Onko se Sonyn vika jos EA:n koodarit ovat laiskotelleet? Fifassa nimittäin saivat nämä osa-alueet kuntoon ja jatkossa on luvatu sama kaikille pelisarjoille.
Ja IMO peli on paremman näköinen kuin -07 boxilla, makuasioita sanoi kissa kun alapäätään nuoli.

Tuomas sanoi:
boxistako sai?

Ei, mutta boxi oli ensimmäinen sukupolvensa kone, ja sai sentakia sitä myytyä niinkin paljon kuin sai. PS3 taas on jo "sitä samaa kuin X0", mutta kalliimpi ja pelit tökerömmän näköisiä.

cchaou sanoi:

Hauskaa kun kirjoittelet copy-pastella eri ketjuihin... Suhtautuisin hiukan kriittisesti vielä tuohon spontaaniin purkaukseen, kun kerta peliarvostelijat eivät toistaiseksi ole löytäneet mitään muuta moitittavaa kuin 30fps... Eli hyvältä näyttää muuten...

Mutta jos se on juosten kusten väännetty, niin syyhän on vain siinä, että EA ei vain osaa. Kilpailija 2k8 on kuitenkin 60fps ja 1080p. Itse olen valitettavasti sen verran epätoivoinen, että joudun tyytymään NHL08:iin ála PS3, koska XO:ta en omista.

Jeps, kumpaakin demoa olen pelannut ja vaikka PS3-versio tökkii enemmän, niin otan sen silti mieluummin koska SixA soveltuu paremmin nopeisiin urheilupeleihin ja koska en halua maksaa siitä, että pelaan sitä verkossa. Tässä muuten ote Gamespotin kommentista: "On the Xbox 360, NHL 08 runs a great deal better than it did last year in terms of frame rate. You'll see occasional choppy bits here and there, but they're rare. The PlayStation 3 version runs about as well as the Xbox 360 game did last year. It mostly sticks to about 30 frames a second, though it occasionally chops up on the ice, and cutscenes seem to take a big hit. It doesn't affect gameplay, so it's not a gigantic deal. It's just disappointing that the PS3 version is inferior in this one regard."

Baron sanoi:
Hauskaa kun kirjoittelet copy-pastella eri ketjuihin... Suhtautuisin hiukan kriittisesti vielä tuohon spontaaniin purkaukseen, kun kerta peliarvostelijat eivät toistaiseksi ole löytäneet mitään muuta moitittavaa kuin 30fps... Eli hyvältä näyttää muuten...

Mutta jos se on juosten kusten väännetty, niin syyhän on vain siinä, että EA ei vain osaa. Kilpailija 2k8 on kuitenkin 60fps ja 1080p. Itse olen valitettavasti sen verran epätoivoinen, että joudun tyytymään NHL08:iin ála PS3, koska XO:ta en omista.

Ajattelin että näin saan mielipiteeni ainakin julki ;) Ei vaineskaan, kuten PS3-ketjuun jo kirjoitin (vink vink), framerateongelma oli jo tiedossa, mutta suttuisuus ja rosoisuus X0-versioon nähden oli ainakin itselleni iso yllätys.
Oletan kuitenkin että PS3:sen NHL08 pyyhkii silti ulkoasullaan 2k:n lätkällä persettä, tästä johtunee 2k8:n 60fps.

Itse ainakin oletan etä EA:n pitäisi jo osata.

onko mahdollista että ps3 nhl:ään tulee jossain vaiheessa fps päivitys? nimittäin ilman sitä toi on aivan törkeetä kuraa kun on tottunut 360 versioon

jh1000 sanoi:
onko mahdollista että ps3 nhl:ään tulee jossain vaiheessa fps päivitys? nimittäin ilman sitä toi on aivan törkeetä kuraa kun on tottunut 360 versioon
Erittäin epätodennäköistä. Tuo nimittäin vaatisi melkoista uudelleenkoodausta ja optimointia, näin näppituntumalla... Puhutaan kuitenkin ruudunpäivityksen tuplaantumisesta.

Mitä mä oon vertaillu nii ps3:lla on terävämpi kuva eikä kummallakaan konsolilla töki yhtään!

Ylös Bottom