Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[NHL09] Finnish Cowboys

Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Meil oli kyllä hyvä matsi ! Pahus vaan kun Jatkoajan alkua ennen yhteys meni meidän päästä poikki :confused: Tuli maaleja ja viellä joka maali oli erinlaisia ja rehellisiä (paitsi mun "oma" maali kun luistimesta kimposi :mad:) Kyl hauska pelata jotain vastaan pitkään aikaan kun ei yritä pelkkää flipflop ranne p*skaa koko pelin läpi... Niitä kun tuntuu olevan liikkeellä päivityksen jälkeen viellä enemmän kuin ennen !
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Ensin teen maalin, tämän jälkeen lähtee viestejä tulemaan: "Ettekö muuta osaa" jne.
Sitten kun tehtiin pari onetimeriäkin ja peli oli 4-1, kukapas muu kuin sankari FIN_POTILAS lähtee menemään! (No toisaalta onko jollekkin yllätys?) Vai katkesko potilas yhteys erätauolla?

Teitä vastaan on muuten kiva pelata kun jättäisitte vittuilun pois ja pysyisitte matseissa. :)
Haista juniori paska. Teet maalin = curveshot, Iivonen tekee pari maalii enne sitä = curveshot. Käy ihan pikkasen hermojen päälle kun ette mitään muuta hakenut siinä matsissa. Kaks matsii oon teijjän tiimii vastaan pelannu ja sanotaan nyt että 70 % maaleista on tullut curveshoteilla. Etenki tää Iivonen vai mikälie jugenaattori onkaan niin hakee kokoajan curvea.

Ja ihan turha alkaa väittään että meijjän tiimissä haetaan kanssa sitä kokoajan, ei pidä paikkaansa. HC Suomi näyttää esimerkkiä.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Oli kyllä taas mahtava peli tuossa oliko keskiviikkona cowboysseja vastaan.

Ensin teen maalin, tämän jälkeen lähtee viestejä tulemaan: "Ettekö muuta osaa" jne.
Sitten kun tehtiin pari onetimeriäkin ja peli oli 4-1, kukapas muu kuin sankari FIN_POTILAS lähtee menemään! (No toisaalta onko jollekkin yllätys?) Vai katkesko potilas yhteys erätauolla?

Teitä vastaan on muuten kiva pelata kun jättäisitte vittuilun pois ja pysyisitte matseissa. :)

Ja kukas se siellä vanha kunnon opaysiviis....ei oo kyllä varaa tolla sanomaan yhtään mitään ^^
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Meil oli kyllä hyvä matsi ! Pahus vaan kun Jatkoajan alkua ennen yhteys meni meidän päästä poikki Tuli maaleja ja viellä joka maali oli erinlaisia ja rehellisiä (paitsi mun "oma" maali kun luistimesta kimposi Kyl hauska pelata jotain vastaan pitkään aikaan kun ei yritä pelkkää flipflop ranne p*skaa koko pelin läpi... Niitä kun tuntuu olevan liikkeellä päivityksen jälkeen viellä enemmän kuin ennen !

Juu te kyllä nöyryytitte meitä 1-2 erässä oliko 1 - 4 mutta kolmosessa me herättiin;)

Ja maalit olivat kaikki erillaisia josta emme voisi marista

Harmi vaan että ottelu päättyi katkeamiseen juuri jännässä tilanteessa 4 - 4:(

Toivottavasti pian pelataan:p
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Potilas, miksi olet tehnyt toisen tunnuksen?

Joel? Mä olen Henkka Mikone ja jostain syystä rekisteröidy playstation verkoon on joku ongelma että en päässyt tekemään accountia niin joelilla oli tuo niin kysyin saisinko sen ja joel hyvänä kamunani antoi sen ja pitäähän ystävän kamua puolustaa;)

Ottelustanne minä en tiedä mutta kauhia juttelu pelissä olevista maaleista on ja minä olen 6. luokalla ja sain 80 gigan ps3 hiihtolomalla!
Miten tunnet Joelin? nyt untenmaille...
 
Onhan se lätkä tietysti henki ja elämä, mutta yritetään kuitenkin saada ne kuumimmat tunteet kuriin ennen viestin lähetystä.

Uusien tunnusten teko herjailua varten on myöskin varsin tuomittavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Joo o, jos vaan jätettäisiin ne turhat vittuilut pois ja puhuttaisiin vaikka niistä hyvistä peleistä, kuten piiskan pojat teki.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

No eikö FCB ole antanut potilaalle mahdollisuutta olla veskarina, kun piti kisaveikkoihin tulla toisella accolla yrittämään? Vai eikö potilaalle maistu pelit omassa joukkueessa? Aika noloa omaa joukkuetta kohtaan, mut minkäs teet, jos et oo penalin terävin kynä.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

No eikö FCB ole antanut potilaalle mahdollisuutta olla veskarina, kun piti kisaveikkoihin tulla toisella accolla yrittämään? Vai eikö potilaalle maistu pelit omassa joukkueessa? Aika noloa omaa joukkuetta kohtaan, mut minkäs teet, jos et oo penalin terävin kynä.

No ei varmaan tullu kenellekään yllätyksenä :rolleyes:
 
Vastaus: [NHL10] Finnish Cowboys

Finnish Cowboys rekrytoi määrän X pelaajia NHL10 karkeloihin.

Laita hakemus privaattiviestillä minulle tulemaan, jossa esittelet itsesi ja kokemuksesi etenkin viime pelin osalta. Myös pelipaikkaa/paikkoja mitä tykkäät pelata.

Mitään ikärajaa tai muita rajoituksia ei ole vaan kaikki tapaukset käsitellään hakijan asenteen, joukkueeseen sopivuuden ym. asioiden kannalta.

Kiitos.
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Voisit Salee muokata tota aloitusviestiä, kun siellä vielä kaikenmaailman Potat ja CactusJackit kummittelee pelaajalistassa :D
 
Vastaus: [NHL09] Finnish Cowboys

Voisit Salee muokata tota aloitusviestiä, kun siellä vielä kaikenmaailman Potat ja CactusJackit kummittelee pelaajalistassa :D

Voisin muuten, mutta ei riitä tämmöseen temppuun mulla oikeudet. :rolleyes: Mut ihan sama, koska kaikki keskustelu käydään kuitenkin privassa.
 
Ylös Bottom