Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL09 - HC Black Eagles

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TravoFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TravoFIN

Active Member
Ensin viesti moderaattoreille, eli poistakaapa tuo mun vanhempi ketju tästä samasta aiheesta...

Poistan tänään tuon Tilt Hockey Teamin ja vaihan nimeks HC Black Eagles. Vielä on reilusti tilaa, joten lisätkää mut PS3:n listalle, jos haluatte liittyä tiimiin (PSN ID on xXTravoXx ). Oon jo saanutkin muutaman lisäyksen, ja 4 pelaajaa oli jo alunperin mukana. =)

GM: Kantsyuk #10 ( PSN ID: xXTravoXx )

Maalivahdit:

Puolustajat:

Laitahyökkääjät:

Keskushyökkääjät:

Mulle on ihan sama mitä paikkaa pelaan, mutta mun ei kannata ainakaan mennä maaliin imuroimaa... :D
Ilmoitelkaapa pelipaikkojanne niin lisäilen tuohon listaan...

Vastaus: NHL09 - HC Black Eagles

Vois kiinnostaa pelailla jos vaan on tilaa? En todella ole mikään mestari kyllä, sä taidatkin olla jo mun kaverilistalla, etkös vain? Laiturina voisin pelata. Kun en näitä kerho juttuja ole ikinä pelannu, ni olisko mahdollista jonkun kertoo että miten nämä pelit menee ja kuinka usein pelataan?

Tämä HC Black Eagles ei nyt vielä aloita toimintaa.. Pelaan ensin tuon KonsoliFIN liigan ja CoD::ssaki kohta 10 prestige... Eli rupean sitten kun on enemmän aikaa, niin kunnolla tähän.. =)

Tilaa kyllä on mutta itse tj ei taida ehtiä.. =DD

Eli tämä joukkue ei tule toteutumaan ja joukkueen jannut on nyt kutsuttu HC Kisaveikkojen riveihin jos näin saatais yksi aktiivinen joukkue josta löytyis pukuhuoneesta sakkia muulloinkin kuin illalla.

Ylös Bottom