Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL09 MM-Turnaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wäpä
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 MM-Turnaus

Liiga on täynnä, mutta jos joku ihan parin päivän sisällä eroaa, niin pääset mukaan.

Tuuhan Wäpä tonne irc-kannulle jos mahdollista. Siellä on kaikista helpoin sopia noita matseja. QuakeNet. #konsolifinliiga.

Oho. Ei ollu mitään hajua tosta IRCistä, mutta pääsinpäs ainakin tuolle konsolifinliiga-kanavalle:D. Hyvin on lähtenyt turnaus käyntiin, eipä tässä muuta, ainiin Hyvää Vappua kaikille!

Voidaanko seuraavien maiden kanssa sopia jotain aikoja koska matseja pelataan, kun ei tunnuta ikinä olevan samaan aikaan onlinessa :p SVEITSI, SUOMI, KANADA. Alkavalla viikolla oon itse iltavuorossa, joten pääsen pelaamaan aamulla ennen klo. 13.30, tai sitten illalla klo. 22.30 jälkeen. Ilmotelkaa jos jonakin päivänä haluatte/pääsette ottamaan matsia ;) EDIT.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voidaanko seuraavien maiden kanssa sopia jotain aikoja koska matseja pelataan, kun ei tunnuta ikinä olevan samaan aikaan onlinessa :p SVEITSI, SUOMI, USA, KANADA. Alkavalla viikolla oon itse iltavuorossa, joten pääsen pelaamaan aamulla ennen klo. 13.30, tai sitten illalla klo. 22.30 jälkeen. Ilmotelkaa jos jonakin päivänä haluatte/pääsette ottamaan matsia ;)

Parhaiten onnistut saamaan porukkaa peleihin kun pompit tuonne irc-kannulle jonka jo ylempänä mainitsin. Jos sinulla ei ole ohjelmaa jolla sinne pääset, tässä on linkki josta kannulle pääsee ilman erillistä ohjelmaa. Valitset vain palvelinlistasta quakenetin ja kirjoitat nick -kenttään haluamasi nickin ja kirjoitat kanavakenttään #konsolifinliiga. :)

Linkki: http://webirk.urli.net/

EDIT: Ei kannata luovuttaa niin helpolla. Poppoo kyllä heräilee kohta ja suuntaa kannulle. Käväisit pari kertaa, mutta katosit.

EDIT: Ei kannata luovuttaa niin helpolla. Poppoo kyllä heräilee kohta ja suuntaa kannulle. Käväisit pari kertaa, mutta katosit.
Juu käväsin kattomassa ketä siellä oli paikalla. :p Sit hyökkäsin tonne pleikkarille, niin katosin ;) Mitenkäs muuten noi pudotuspelit pelataan? Pelaako 1. vs 8. vai miten?
Mulla on alkanut niin hirveä alamäki tossa turneessa että alkaa pelottamaan että taidan pudota ekalla kierroksella jo pois, kun vastaan tulee joku penguin_85...

Kaikki paitsi Embarkation ovat pelanneet ainakin 10 ottelua. Tavoitteeksi voisin asettaa perjantain pudotuspelien alkajaispäiväksi.
Huzko: En tiedä tuota, kuka kohtaa kenetkin, kun ei mielestäni siinä turnausta tehdessä sellaista kysytty. Tosin tämä on ensimmäinen turnaus, jonka järjestin, joten se on saattanut jäädä huomaamatta.
Otettaisiinko tänä iltana sillon 22.30 pelit, Huzko?

EDIT: Suomen peli tulikin telkkarista tänään, joten Huzko, peli huomenillalla 22.30?
Perjantaina klo 21.00 alkusarja pelattuna, muuten alan potkimaan.
Minulla ja Embarkationilla on ollut ongelmia pelin aloittamisessa, emme ole kertaakaan saatu painettua "Valmis" kuvaketta. Jos Embarkation on saanut muut pelit pelattua perjantaiksi, niin se kumpi joukkue on sarjataulukossa alempana, potkitaan pihalle. Toki koitamme vielä saada pelimme pelattua, mutta näin toimin, jos emme saa. Valittakaa vapaasti, jos tuo on teistä epäoikeudenmukainen, niin mietitään parempi ratkaisu.

Enää olisi KANADA ja SVEITSI pelaamatta. Onko kummallakaan maalla mahdollisuutta/halukkuutta pelata tällä viikolla noita pelejä pois alta? En ole viikonloppunakaan kotona vasta kuin sunnuntaina, joten jos ennen perjantaita saataisi pelattua niin olisi hieno homma :) Ilmotelkaa kun tiedätte. ;)

Kommunikointini tämän ja muiden mahdollisten liigojen tahi turnausten oslata tulee nyt hoidettu joko Kfinissa julkisella ja yv:nä, tai sitten psn-viestein. Ircciin en toistaiseksi pääse koska ps3:n selain ei tue käsittääkseni ainoatakaan selainpohjaista ircciä. PC otti jostain virtapiikin ja enää käynnistyy vain tuuletin ja sekin pitää melkoista meteliä. :D

voitte pistaa kikkia mulle, oon portugalissa 11.5. asti. mamma tarjos akkilahdon paivan varotusajalla niin en viittiny plegen nhl09 turnauksen takia kieltaytya :D hyvat pudotus zembalot itse kullekin! :p

Aattelin vaan ilmotella, että oon viikonlopun poissa himasta, joten en pääse pelailemaan ennen sunnuntai-iltaa. Ettei kenenkään tarvitse huudella ja ihmetellä että miksei se saatanan mulkku tule pelaamaan :D

Noniin, pistetäänpä eloa tähän turnaukseen. Liigasta lähtivät Kanada(Embarkation) vähäisen pelimäärän vuoksi ja Sveitsi(Anakonna85) Portugalin matkan vuoksi. Enään olisi yksi peli jäljellä, joka on Ruotsi(hakki7) vs Slovakia(penguin_85). Tämän jälkeen alkaa siis pudotuspelit, joten pelatkaahan ottelunne, että saadan turnaus joskus päätökseen.

Jokos Wäpä tiedät miten noi pudotuspelit menee? Että ketä tulee vastaan kenellekin?

Pudotuspeleissä pelaa vain neljä joukkuetta! Peli karsi kaksi viimeistä pois ilmeisesti.
Otteluparit:
Slovakia - Tsekki
Suomi - USA (Suomi jatkossa)
Yhdellä voitolla jatkoon, joten hyvällä tuurilla turnaus on tällä viikolla saatu pakettiin.

Pudotuspeleissä pelaa vain neljä joukkuetta! Peli karsi kaksi viimeistä pois ilmeisesti.
Otteluparit:
Slovakia - Tsekki
Suomi - USA (Suomi jatkossa)
Yhdellä voitolla jatkoon, joten hyvällä tuurilla turnaus on tällä viikolla saatu pakettiin.

Ja Slovakia eteni myös finaaliin. Millos vapa pelataan finaali poikkeen?

Huomen illalla kenties. En osaa aikaa sanoa, mutta sen verran usein ollaan samaan aikaan onlinessa, niin eiköhän se pian ole pelattu.

Ylös Bottom