Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL09

BilriX

Active Member
Keneltäs kaikilta täältä papoista löytyy uusin jääkiekko peli? Itse olisin kiinnostunut tuosta verkkopelaamisesta ja oman joukkueen luomisesta, mutta näihin julkisenpuolen joukkueisiin en haluaisi liittyä vaan toivoisin hieman rauhallisempaa pelaamista.
Olisiko meitä tarpeeksi, jotta saisimme papoille oman joukkueen aikaiseksi?

Toivotaan, että jokunen kiinnostunut löytyisi ja voitaisiin näyttää taitomme myös jääkiekossa?
Hiveen aktiivista pelaamista ei varmaan tarvitse olla, mutta säännölisen epäsäännöllistä palaamista...
 
Vastaus: Nhl09

Ostin pelin ja eilen mietin ihan samaa kuin sinäkin. Ois kiva kasata joku porukka joka silloin tällöin pelais yhdessä ja näyttäisi muille miten sitä kiekkoa oikein pelataan. Eli itse ilmottaudun mukaan! Lisää minut kaverilistalle, PSN Undeadson.
 
Vastaus: Nhl09

Se varmaan sopii sitten kaikille, jos tuonne NHL09:iin tekee tuon uuden joukkueen KFP:n nimissä? Vaikka kaiketi yleisellä puolella on tehty jo 3 joukkuetta, mutta papat puuttuu.
Jos sieltä sais vanhempia jannuja mukaan.
 
Vastaus: Nhl09

Kiva, notta papatkin tulee pelailemaan, muistakaa sitten käyttää niitä neliteräisiä luistimia. ettette kaatua, sekä tietenkin sitä JOFA:n ristikkoa kypärässä, ettei pipi tule taklatessa :rolleyes:
Ois kiva sitte päästä testaamaan teirän joukkuuen kykyjä :p
 
Vastaus: Nhl09

Se varmaan sopii sitten kaikille, jos tuonne NHL09:iin tekee tuon uuden joukkueen KFP:n nimissä? Vaikka kaiketi yleisellä puolella on tehty jo 3 joukkuetta, mutta papat puuttuu.
Jos sieltä sais vanhempia jannuja mukaan.

Tätä kantsii varmaan tiedustella klaanin omalla foorumilla. :cool:
 
Vastaus: Nhl09

Ostin pelin ja eilen mietin ihan samaa kuin sinäkin. Ois kiva kasata joku porukka joka silloin tällöin pelais yhdessä ja näyttäisi muille miten sitä kiekkoa oikein pelataan. Eli itse ilmottaudun mukaan! Lisää minut kaverilistalle, PSN Undeadson.

Tämän miehen laitoin jo kaverilistalle, mutta ei ole tullut kuittia?
 
Vastaus: Nhl09

Ei varmaan ihan heti tuu ostettua tätä. Himottais kyllä, mutta kun tässä lähiaikoina on tulossa niin monta megaluokan julkasua että saattaa änäri jäädä kokonaan hyllyyn.
 
Vastaus: Nhl09

Mulla ostettuna, onhan tää ihan loistava peli. Jotain matseja vois kiinnostaa pelailla, mutta itekkään en hirveen säännölisesti kerkeä.
 
Vastaus: Nhl09

Käsi ylös ketkä haluaa tätä pelata? Kerho tehtynä ja pelaajia odotellaan.
 
Vastaus: Nhl09

Tää tuli nyt sitten hankittua kun Oulun pelimiehessä ei ollut FIFA:a. Pelailen nyt ainakin hetken itekseni opetellen uusia juttuja plus BeAPro pelitilaa ja sen jälkeen voin harkita yhteisöpelaamista. :)
 
Vastaus: Nhl09

Laitoin kyllä tuonne yleiselle puolelle kans viestin ja taidan sortua tuplapostaukseen, mutta nyt mennään. Pitkän odotuksen ja unelmoinnin jälkeen huomenna on käsissä nhl09 ja sitä tullaan pelaamaan hamaan tulevaisuuteen. Änäri08 on ollut peleistäni se ehdottomasti pelatuin peli. Joten intoa piukeena ja sitä lisää vielä se, että ystäväni sai hommattua itselleen nhl09 myös. Hänen kanssaan lukuisia tiukempaakin tiukempia pelejä takana. Suunnatonta vääntöä. Hauskuus on siis vasta edessä. Toivottavasti 09:ssä toimii paremmin tuo verkkopeli, joka kerta jotain rapelia 08:n kanssa. Niin lisätkää vaan jos haluatte peliseuraa. Mikkihärpäke löytyy. Peliajat sijoittuu välille 9-17, kun oon lomautettu tällä hetkellä ja se muu aika on pyhitetty perheelle.
 
Ylös Bottom