Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Ensimmäiseltä kierrokselta tosiaan vielä pelaamatta seuraavat ottelut:
  • musta_tomaatti vs. TapparaSport
  • Mifoni vs. Sikaari
  • Korporo vs. stinger79
  • kdorje vs. ovaska1

Venytetään kierroksen lukkoonlyömistä vielä huomiseen iltaan josko ylläolevatkin pelit saataisiin pelattua vielä. Mikäli ottelut on edelleen pelaamatta, menevät kunkin parin aktiivisempi osapuoli seuraavalle kierrokselle. Tällähetkellä aktiivisemmiksi pareissaan ovat osoittautuneet TapparaSport, Sikaari ja stinger79. He ovat seuraavalla kierroksella mikäli vastapuolesta ei kuulu huomisen aikana mitään.

Laitan asiasta uudemman kerran muistutusviestin kyseisille, epäaktiivisemmille osapuolille että heidän tulisi pelata omat pelinsä nyt viimeistään huomisen aikana pois tai he putoavat turnauksesta ja saattavat menettää osallistumisoikeutensa tuleviin NHL -turnauksiin.

2. kierroksen pelejä voi lähteä pelaamaan vaikka hetimiten jos saatte vastapuolen kiinni ja pelit järjestettyä.

// Requn
KFIN -turnausisäntä
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

mites tapparasport linjoilla...tänää 17-21 ja 22-> ja huomista alkaa talviloma niin sitte päivälkii tavoittetavissa..
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

No niin Lyllerö pistähän kaverikutsuu tulemaa ja pelataa pelit pois alta, koska ite sitä en voi tehdä. Ei jätetä hommaa vikoihin päivii.
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Nyt Requn niitä silmiä vähän käteen! Ollaan pelattu jo kdorje vs. ovaska1(minä) pelin, jonka tuloksenkin olen kirjoittanut tänne (Siteeraan sen viestiin).. Nimittäin olen pelannut jo toisenkin kierroksen pelin juuri äskön destro:a vastaan. Peli päättyi 1-2 (3-2. 1-2 ja 2-7). Eli ovaska1 jatkoon.. Kiitoksia destro peleistä!

Ensimmäiseltä kierrokselta tosiaan vielä pelaamatta seuraavat ottelut:
  • musta_tomaatti vs. TapparaSport
  • Mifoni vs. Sikaari
  • Korporo vs. stinger79
  • kdorje vs. ovaska1

Venytetään kierroksen lukkoonlyömistä vielä huomiseen iltaan josko ylläolevatkin pelit saataisiin pelattua vielä. Mikäli ottelut on edelleen pelaamatta, menevät kunkin parin aktiivisempi osapuoli seuraavalle kierrokselle. Tällähetkellä aktiivisemmiksi pareissaan ovat osoittautuneet TapparaSport, Sikaari ja stinger79. He ovat seuraavalla kierroksella mikäli vastapuolesta ei kuulu huomisen aikana mitään.

Laitan asiasta uudemman kerran muistutusviestin kyseisille, epäaktiivisemmille osapuolille että heidän tulisi pelata omat pelinsä nyt viimeistään huomisen aikana pois tai he putoavat turnauksesta ja saattavat menettää osallistumisoikeutensa tuleviin NHL -turnauksiin.

2. kierroksen pelejä voi lähteä pelaamaan vaikka hetimiten jos saatte vastapuolen kiinni ja pelit järjestettyä.

// Requn
KFIN -turnausisäntä

Giggili(ovaska1)-Kdorje(Kdorje) 2-0 (8-3,4-0)

Giggili jatkoon. Kiitoksia Kdorje peleistä.
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Nyt Requn niitä silmiä vähän käteen! Ollaan pelattu jo kdorje vs. ovaska1(minä) pelin, jonka tuloksenkin olen kirjoittanut tänne (Siteeraan sen viestiin).. Nimittäin olen pelannut jo toisenkin kierroksen pelin juuri äskön destro:a vastaan. Peli päättyi 1-2 (3-2. 1-2 ja 2-7). Eli ovaska1 jatkoon.. Kiitoksia destro peleistä!

Ahh, olen ohittanut tuon viestin jostain syystä täysin. Oma mokani, pahoittelut erheestäni. Tätä se teettää kun on sama pää kesät ja talvet vuodesta toiseen.
Kaavio päivitetty nyt ajantasalle. Stinger eteni seuraavalle kierrokselle koska Korporosta ei ole kuulunut mitään useista muistutuksista huolimatta.
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Hiisi vie en ehtinyt tänään vielä pleikalle, reissu ollut tosiaan piällänsä. Huomenna olis 100 varmasti aikaa sitten pelata tämä sarja.
 
Vastaus: NHL11 (PS3) | Turnauskeskustelu

Tombastard - TapparaSport 0-1 (2-3ja) Tilanne ja huomenna jatkuu pelit.
 
Ylös Bottom