Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torpedo 360
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Onhan tuo nyt ihan perseestä että tuo mahdollisuus on poistettu. Esim 2k:ssa oli share paikka näille rostereille ja EA päättää että otetaan tuokin mahdollisuus pois :/ Ja itse en paskaa välitä mistään Bap ukosta joten jos tuo oli syy poistaa tämä rosterin jako mahdollisuus niin ei hyvä. Ja ylempään, odotellaan että tämä rosteri homma saa selvyyden ennen kun ruetaan tekemään mitään biisilistoja :) Joku kenellä on peli voisi varmistaa onnistuuko rostereiden siirto eri käyttäjien kesken tuolla sys-data tiedostolla.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Eli sen verran tullut selvyyttä että ongelma on auto-saven kanssa joka luultavasti tekee tallennukselle jotain ja nyt toivotaan että EA toisi patchin joka korjaisi ongelman.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Eli sen verran tullut selvyyttä että ongelma on auto-saven kanssa joka luultavasti tekee tallennukselle jotain ja nyt toivotaan että EA toisi patchin joka korjaisi ongelman.

Saako auto savea pois käytöstä? Jos saa, niin rosterien kanssa ei ole ongelma jos se ei ole päällä?
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Saako auto savea pois käytöstä? Jos saa, niin rosterien kanssa ei ole ongelma jos se ei ole päällä?

Saa mutta silti se vaikuttaa tuohon kokoonpano tiedostoon :/ Eli ainut vaihtoehto on että EA julkaisee patchin tuohon! Siitä ei sitten tietoa että onko edes suunnitelmissa EA:lla korjata ongelmaa!
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Saa mutta silti se vaikuttaa tuohon kokoonpano tiedostoon :/ Eli ainut vaihtoehto on että EA julkaisee patchin tuohon! Siitä ei sitten tietoa että onko edes suunnitelmissa EA:lla korjata ongelmaa!

Luulis nyt et ne sielläkin tajuaa miten pielessä niiden rosterit on, ja miten paljon maailmalla pelaajat niitä muokkailee ja jakaa toisilleen saadakseen pelistä aidomman..
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Saako auto savea pois käytöstä? Jos saa, niin rosterien kanssa ei ole ongelma jos se ei ole päällä?

Mun mielestä siin alussa ainakin kysytään et haluaako että Auto-Save on päällä .. ainakin mulla 10:ssä (X360);)
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Veikkaan, että tässä pelissä on Bap-cloonauksen lisäksi pelätty, että porukka alkaa monistaan samalla systeemillä noita puckseja... Eli jos pystyis kopioimaan oman sys. fiilunsa, niin pystyis monistaan ittelleen loputtoman määrän puckeja tekemällä kopion toiselle käyttäjälle, huutokauppaan jonkun paskan kortin kaikilla puckeilla, poistaan saven, kopioimaan uudestaan, kun on saanut tuplattua kiekot, ja repeat -> hetken päästä on miljoona puckia.... Eli toivottavasti miettivät loppuun asti ennen kun päästävät sen patchin pihalle...
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Huhtanen-Niemi-Salonen syöttöruletti toimii mutta Järviseltä uskomaton pelastus :D Harmi kun Sonyn päivitykset pilasivat tuon rostereiden jaon, löytyisi meinaa tämän päivän rosterit SM-liigaan :/

SmLiigaclip | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Viestiä päivitetty! Linkkiä sys-data fileen joka sisältää tämän hetkiset rosterit täydellisinä. Toivotaan että saatte toimimaan!
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Olikos sitä SM-liigan musapakettia jo jossain jaossa.. tai onko edes kukaan kerennyt tekemään moista vielä? :)
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Olikos sitä SM-liigan musapakettia jo jossain jaossa.. tai onko edes kukaan kerennyt tekemään moista vielä? :)

Itse löysin koneelta kansion nimeltä "SMliiga maalilaulut 2007" Tietääkseni suurin osa noista on edelleen käytössä. Leikkailin biisit sopivasta kohtaa ja laitoin peliin.
Aikaisintaan huomenna voisin ehtiä noi jossain julkaisemaan jos kysyntää on.
Sisältää tosiaan vaan maalilaulut. Ajatuksena oli joku summerikin niihin liittää, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Itse löysin koneelta kansion nimeltä "SMliiga maalilaulut 2007" Tietääkseni suurin osa noista on edelleen käytössä. Leikkailin biisit sopivasta kohtaa ja laitoin peliin.
Aikaisintaan huomenna voisin ehtiä noi jossain julkaisemaan jos kysyntää on.
Sisältää tosiaan vaan maalilaulut. Ajatuksena oli joku summerikin niihin liittää, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi.

Juu mulla on kans noi maalilaulut, mut kärpillä nykyään Sentenced-routasydän maalilauluna(alkaa soimaan kertsin kohalta),eli joka osaa niin vois leikellä ton biisin ja pistää jakoon:D
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Juu mulla on kans noi maalilaulut, mut kärpillä nykyään Sentenced-routasydän maalilauluna(alkaa soimaan kertsin kohalta),eli joka osaa niin vois leikellä ton biisin ja pistää jakoon:D

Itse latasin ilmaisohjelman nimeltä mp3DirectCut. Ei paljon helpommaksi voi biisien leikkelyä laittaa, eli siitä vaan kokeilemaan.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Mä en tajuu kyl yhtää et miten noi kokoonpanot saa ladattuu mun ps3, voisko joku neuvoo iha alusta asti :D
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Mulla ei syystä taikka toisesta asennu rosterit ps3,herjaa että "tieto on vioittunut (80029207)"?

Eli onko kenelläkään toiminut rosterit? Oon kolmasti ladannut uusiksi ja koittanut säätää mutta ei.

edittiä:

Ilmeisesti näitä custom rostereita ei voi käyttää ollenkaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Jep, NHL11:ssä on sys-data-tiedosto kryptattu, ja myöskin naitettu konsolikohtaiseksi, eli rosterien kopiointi pelaajatililtä toiselle sekä pro-ukkelin pelaajakortin & buustien kopiointi tililtä toiselle ei enää onnistu kuten NHL10:ssä.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Seuraavanlaisen paketin väsäsin tänään.Paketissa jokaiselle joukkueelle intro ja maalibiisit.Toivottavasti kelpaa. :)

SM-Liiga musiikit.rar

Ilveksen intro alkaa Metallican-Enter sandmanilla ja siirtyy AC/DC-Thunderstruckiin n. 55sekunnin jälkeen Sandmanin soittoa, mutta kun NHL11:ssa tuo sisääntulo ei kestä niin kauaa, niin sen voisi pätkäistä sillain, että joku 10s soi Enter Sandmania ja siirtyy Thunderstruckiin juuri ennen ensimmäistä Thunder! -huutoa.
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Onko niin että Jokereiden Tuomas Pihlmania ei löydy pelistä?

nyt kun ei näitä valmiita rostereita saa! niin oisko kellään listattuna näitä "puutuvia" pelaajia? tai ketä löytyy vapaista ym..
 
Vastaus: NHL11 SM-Liiga kokoonpanot

Onko niin että Jokereiden Tuomas Pihlmania ei löydy pelistä?

nyt kun ei näitä valmiita rostereita saa! niin oisko kellään listattuna näitä "puutuvia" pelaajia? tai ketä löytyy vapaista ym..

Näin ulkomuistista SM-Liigasta puuttuu pelaajista ainakin:
Blues: Karalahti
HIFK: Hyvönen, Hamilton*
HPK: -
Ilves: -
Jokerit: Pihlman, Lasak
JYP: Turo Asplund taisi olla ainut puuttuva
KalPa: Jussi Pesonen
Kärpät: Huml*, Rosa*, Helbling*, Snopek, Tenkrat
Lukko: -
Pelicans: -
SaiPa: Aarnio, Kiilholma, Jesse Saarinen
Tappara: -
TPS: Kudelka*, Makkonen
Ässät: Caldwell, Zaborsky

*Löytyy jostain muusta seurasta.
Lisäksi on varmasti muitakin jotka puttuu, nuo tuli vain ensimmäisenä mieleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom