Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

:(

Mites Fibillä menee?

Vastaan vaikket meikältä kysy. Loistavasti :) Kyllä se Fibi tuntuu kirvoittavan monia kun joka suunnasta tulee kyselyjä miten Fibi voi :D Psn viestejä on paukkunu mukavasti samasta aiheesta.

Edit: Voin pistää privana linkin sulle mistä näät miten Fibillä menee.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Voihan jehna, tämä kitinä se ei sitten vaan lopu - ei sitten millään... :( Samasta asiasta vinguttu syyskuusta lähtien ja aiempien versioiden osalta ollut ihan sama virsi... on ollut vanhanaikasta, perutuusläpiajoa, lämäriä, rannaria, pauseglitchiä... tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Jos joku sattuu tekemään tässä pelissä maalin jotenkin muuten kuin onetimerilla (joka sekin on joidenkin mielestä bugi) niin välittömästi inboxii sataa sadalla huutomerkillä varustettuja glitchi-bugi-looppi (ja mitä näitä nykyajan viileitä termejä onkaan) syytösviestejä... :rolleyes:

Ken leikkiin ryhtyy niin se leikin kestäköön... vai miten se meni. Tosin onhan näitä vinkujia nähty jo hiekkalaatikolla kun naapurin Kalen Turtles-ukon on tuuheammat rintakarvat aiheuttaa närästystä... miksipä tämä siis siitä mitenkään eroaisi. Eikö nyt vaan voitaisi keskittyä peliin ja vedellään just sellasia "wrist shot mega thriller boogey night wraparound burgerpizza goal trickkejä" mitä kukin omalla tatillaan kehittelee ja eletään sen tosiasian kanssa, että tämä on virtuaalilätkää. Naurattaa vaan kun jengi vauhkoaa siitä, miten maalin saa tai ei saa tehdä. Hohhoijaa... :rolleyes:


terveisin

Pattayan touhutontut

No joo... En ole varmaan vuoteen tänne mitään kirjoittanut. Oon aina pitäny muroa rehtinä joukkueena, niin ihmettelin vaan tätä heidän nyky touhua. Mut ei siin mitään jokainen tyylillään. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Nykytila: Kentällä on vain ne tietyt kohdat mistä maalin "saa" tehdä ja pelaajilla vain se "yksi" sallittu tapa tehdä maali (onetimer). Peliin sisältyy myös muita lukemattomia kirjoittamattomia sääntöjä mikä on ok ja mikä ei. Kaikista näitä sääntöjä rikkovista tempuista tulee miinus "eashl-kyttääjien" vihkoihin ja välitön maininta konsolifinin tms etusivulle. :)

Ratkaisu: EA sijoittaa pelikentälle autoliikenteestä tuttuja liikennemerkkejä, joilla ohjataan mitä missäkin kohtaa saa tehdä.

Oletko harkinnut stand-up koomikon uraa? :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Oletko harkinnut stand-up koomikon uraa? :)

Pattayan rannoilla on useita pimeitä kulmia missä kuvankaunis Mr/Mrs Munakukkaro on pientä maksua (usein irtoaa rypäleillä, lakkahillolla ja kävyillä, tai tippuripihvillä) vastaan valmis viihdyttämään vaikka vähän isompaakin seuruetta aina yön pikkutunneille asti.

Ja ettei ihan off-topiciksi menisi, niin lisättäköön mukatun listaan yksi numero lisää.

6. Pelaajien väsyessä olisi mukava jos vaihtopenkillä kikkailevat juomapojat kävisivät kentällä. Saisi pelaajat ladata hetken akkujaan ja penkkirivin täyttävät zombit pääsisivät hiplaamaan kiekkoa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miks mulla jumittaa tuo suoritusten seuranta superstara 3 seen vaikka oon pelannu varmaan 5 A A A peliä putkeen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Heheh, hauskoja juttuja :D

Yksi vaihtoehto on myös siirtyä EA:n 3vs3 Arcade-lätkän pariin, jossa on epärealistisia tehosteita pitkin kenttää, mutta sääntöjä ei ole. Ja on muuten penteleen hauskaa touhua.

Offtopic: Edelliselle nimimerkille pikku vinkki... se ei ole mikään "Chigago". Prkl! Pistää ikävästi silmään.


Miks mulla jumittaa tuo suoritusten seuranta superstara 3 seen vaikka oon pelannu varmaan 5 A A A peliä

Käsittääkseni uuden päivityksen myötä kaikkien pelipaikkojen keskiarvo huomioidaan, eli sinun pitää saada jokaisen pelipaikan yhteinen keskiarvo A- :een, ennen kuin nouset legendaksi. Näet keskiarvot pelipaikoille, kun menet EASHL >>> Oma pro >>> Suoritusten seuranta.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miks mulla jumittaa tuo suoritusten seuranta superstara 3 seen vaikka oon pelannu varmaan 5 A A A peliä

ihan putkeen vai yhteensä ? :p

no juupasen.. onko ne 5 AAA peliä sillä pelipaikalla millä eniten pelaat... se painottuu eniten pelatun/pelattujen pelipaikojen mukaan... jossaki joskus luki joskus noin.. eli pääasiallisesti OL pelaavan 5 AAA pakki suoritusta ei vaikuta yhtä paljon ku 5 AAA OL suoritusta...

ja siitäkin on eri käsityksiä onko seurantajakso 10 vai 20 ottelun keskiarvo, tai mahollisesti enemmänkin... en tiiä..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Osaisko joku kertoa kuis mä en saa pisteitä tulos listaan sparraus peleistä. Ei tuu edes sitä uran 20 maali juttua edes.
Omassa joukkueessa saadut pisteet vain näkyy.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Luultavasti siksi että se on ihan pelissä oleva ominaisuus, mikä on muuttunu nhl11:sta tähän versioon.. Ihan oikein että sparripisteitten "arvostusta" laskettu :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ite pelailen "Janoiset Sankarit" nimisessä joukkueessa aika luokaton taso kyseisessä joukkueessa joten voinko minä liityä teidän johonki joukkueeseen?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Iso ja mahtava Murohoki on löytänyt bugiranteen hienouden! GG! ::confused:


LOOOL, meil oli Artletea vastaan peli noin viikko sitten, eikä siel hyökkääjät mitään muuta tehny, ku koitti etukulmasta vetää kiekkoo sisään.. Ei siinä mitään, se on ihan fine! mut älä tuu tänne itkee, jos ite teette samaa!(ainaki osa teistä) :) :) :) :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Iso ja mahtava Murohoki on löytänyt bugiranteen hienouden! GG! ::confused:
Pelailtiin tos iltapäiväl murohokii vastaa eikä siel yhtään bugirannetta lähteny kustiin vaan 7-0 johtuen muutamasta jonnesta jotka ei syöttelly yhtään ja menetteli kiekkoo
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pelailtiin tos iltapäiväl murohokii vastaa eikä siel yhtään bugirannetta lähteny kustiin vaan 7-0 johtuen muutamasta jonnesta jotka ei syöttelly yhtään ja menetteli kiekkoo

Kyllä sieltä pe/la (kumpi?? I don´t remember =D ) iltana lähti oikeen kivasti yks bugiranne etuyläseen.. kännin piikkiin kuulemma.. noh anyway ei kai sillä niin väliä , kun aina ennen ollaan saatu hyvät ja rehdit pelit aikaseks.. no hard feelings :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

LOOOL, meil oli Artletea vastaan peli noin viikko sitten, eikä siel hyökkääjät mitään muuta tehny, ku koitti etukulmasta vetää kiekkoo sisään.. Ei siinä mitään, se on ihan fine! mut älä tuu tänne itkee, jos ite teette samaa!(ainaki osa teistä) :) :) :) :)

Siis etukulmasta? Bugiranteella,lämärilla vai miten? Itse en ole kyseisessä pelissä ollut joten utelen vaan mielenkiinnolla.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kyllä sieltä pe/la (kumpi?? I don´t remember =D ) iltana lähti oikeen kivasti yks bugiranne etuyläseen.. kännin piikkiin kuulemma.. noh anyway ei kai sillä niin väliä , kun aina ennen ollaan saatu hyvät ja rehdit pelit aikaseks.. no hard feelings :)

Tais kyl olla su. ja ku kattoo tilastoi nii ei sua ees näkyny
Oli kyl ihan rehti peli teilt ainaki mun mielest
 
Ylös Bottom