Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

hc tissiposket

vasta perustettu seura hakee
aktiivista sentteriä ja puollustajia.

joukkueessa on vasta 2 pelaajaa

pelaajilta vaadimme

-peliälyä
-mieluusti mikkiä
-vähintään legenda 1 korttia
-väh 17v ikä

jos kiinnostuit niin eikuin lisäileen KASHICHIMOL28L liveen

 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Rhibo HC - uutukainen joukkue hakee riveihinsä pelaajia.
Meitä löytyy ainoastaan yksi keskushyökkääjä, minä, eli tilaa on vielä.

"Vaatimuksia"
- Asiallista pelikäyttäytymistä (ei turhia sekoiluja, jäähyjä yms).
- Ikää mielellään 18+.
- Taitotasolla ei niinkään väliä (sillä se ei todista oikeaa pelitaitoasi).
- Olet joukkuepelaaja, et yksilösuorittaja.

Pitäkäähän hakemuksia. :) Ja lisäilkäähän JonzeOwens
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Morjesta,

täällä olisi yksi uusi veskarin hommista kiinnostunut peluri. EASHL on sinänsä uusi tuttavuus, etten aiemmin ole missään kerhossa ollut tai satunnaisia sparripelejä lukuunottamatta siihen enempää edes tutustunut. Muita pelimuotoja onkin sitten tullut pelailtua paljonkin, joten kokematon en ohjaimen päässä sentään ole. Nyt kuitenkin on jokin aika sitten tullut maalivahtina pelaamisesta innostuttua ja sparrauspeleihin jo hieman kyllästyneenä kiinnostaisi liittyä johonkin kerhoon, mikäli näin kesällä enään yhtään on toiminnassa.

Sen enempää kun en pelimuotoa ole pelannut, niin en oikein osaa sanoa minkä tasoinen kassari olen. Tässä kuitenkin nämä perustilastot ulkomuistista jos niillä merkitystä on.

- Supertähti 3 -kortti
- Torjunta% ~80, päästettyjen maalien keskiarvo noin 3. Näissä kuitenkin on sitä sparrivaraa, eli välillä omalle puolelle on sattunut näitä pakkeja jotka hiihtelevät lähinnä vastustajan sinisen tuntumassa.
- Yleisarvosana A-


Jos maalivahti puuttuu ja pelaatte vielä näin kesäiltoinakin niin voisin tulla ainakin kokeilemaan. Mistäs sitä tietää jos oikeanlainen seura löytyisi ja NHL13 tulisi enemmänkin aikaa vietettyä EASHL:n parissa.. Jos nappaa niin Liven kautta viestimällä tavoittaa parhaiten, gamertag löytyy tuosta vierestä :)


EDIT2: Vapailla markkinoilla jälleen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Klaani:Huono Jalkakynä
Yhteyshenkilö: LG: Wessoo KFIN: Wessoo
Peli(t): NHL 12, NHL 13

Etsitään all-time top50/60 tiimiin kahta pelaajaa pyörimään aktiivisesti mukaan. Pääasiassa haussa on yksi oikeaa laitahyökkääjää pelaava ja yksi all-around pelaaja, jolta onnistuisi useamman paikan pelaaminen luontevasti. Olemme tiivis neljän pelaajan nippu, joka on pelannut samalla kokoonpanolla reilut 400 peliä, yleensä hyvällä tuloksella.

Vaatimuksia klubiin pyrkivälle pelaajalle:

Legenda-kortti
Hyvä peliäly
Tiimipelaaja
Bugiranteet hiuksista (|)
Osaa kuunnella kritiikkiä ja muuttaa peliään sen mukaisesti
Ehdottomasti on ikää oltava yli 18 vuotta

Jos napsahti 6 oikein tästä bingosta niin yhteyttä meikäläiseen täällä tai Livegamersissa yv:llä.
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Hakemusta päivitetty.

Morjesta,

täällä on veskari vailla joukkuetta. Maalivahtina on tullut pelattua reilut 100 matsia, 90% noista sparrin puolella. Kortti on supertähti 3 ja kiekot on tähän asti tarttuneet kiinni n. 80% tarkkuudella. Pelaamaan pystyn lähes joka ilta, joten aktiivisuudesta ei jää homma kiinni. Mikki on. Toiveita:

- Joukkueessanne on pelaajia jotka kykenevät pelaamaan pakkina.
- Mitä enemmän pelaajia, sen parempi. Toiveissa olisi päästä pelaamaan 4vs4,5vs5 ja mahd. jopa 6vs6 matseja..
- Statsit eivät ole joukkueellenne kaikki kaikessa, vaikka voitosta tosissaan pelataankin.


Jos maalivahti puuttuu ja pelaatte vielä aktiivisesti niin voisin tulla ainakin kokeilemaan. Tarkoitus olisi löytää joukkue missä pääsisi hyvässä seurassa kehittämään veskarina pelaamista, sekä pelaamaan mahdollisimman monen ihmispelaajan kanssa. Ja jos hyvä porukka löytyy, niin miksei veskarina pelaamista voisi jatkaa enemmänkin tulevassa versiossa. Jos nappaa niin Liven kautta viestimällä tavoittaa parhaiten, gamertag löytyy tuosta vierestä :)


EDIT: Seura löytynyt
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Tässä ois Hyökkääjä (Playmaker/2way-forward) jollekkin seuralle. Kokemusta löytyy sparripeleistä vähän päälle 1500 pelin verran ja clubeista joku 150. Tässä on oltu ilman aktiivista clubia lähes koko NHL 12 -aika, ja nyt ois tarkotus löytää jonkinnäköinen clubi missä pääsis vääntämään.

- n. 90% peleistä tullu pelattuna C:nä. Eiköhän myös laiturit onnistu, ja pakki sillointällöin.
- Mihinkään bugimaali-jengeihin en ole tulossa, rehti peli henkeen ja vereen.


- Pelityyliin kuuluu ehdottomasti syöttely, joukkuepeli sekä myös puolustaminen
, sanovat joskus että voisin laukoa enemmän, Raipeksikin kutsuvat...- Sparri-peleissä pka. 2,70 ja clubi-peleissä 2,55 (mikäli ketään kiinnostaa edes).- Olen usein paikalla siinä 14:00 - 02:00 aikoihin.- Laitetaan nyt vielä, että olen 18v.Tarkoitus ei ole löytää jengiä jossa hakataan aivan tosissaan, mutta tottakai voittoa aina haetaan.

Yhteyttä jos halutaan pitää, niin se onnistuu varmaankin parhaiten skypen kautta, en saa jotenkin toimimaan xboxin-mikkiä.Iso plussa olis että samalla porukalla mentäisiin myös NHL 13:ssa, mutta ei pakollinen tietenkään.

Gamertag: Draktyl


EDIT: Joukkue löytynyt

saisiko udella että mihinköhän seuraan olet päässyt koska itse aloitin kanssa seuran haun ja mielellään semmoisen mikä jatkais nhl 13 parissa.

Itse tykkään pelata OL tai OP paikkoja mutta olen sopeutuvainen, peli tyylini on kanssa syöttelevä ja rakenteleva statseja tärkeempi on hyvä peli kuin 3-maalia per ottelu.

GT: Pr0mpt3r
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Ei oikeastaan nhl12 vaan tässä vaiheessa jo nhl13 eashl joukkue etsimässä pelaajaa/pelaajia.

Eli nyt on elämäsi tilaisuus! Joukkueemme Winnipegin Jetsit etsivät 1-2 pelaajaa joukkoomme. Porukamme on ollut kasassa jo NHL09 ajoista, mutta nyt haluaisimme lisätä mahdollisuutta pelatava 6vs6 pelejä joten värväämme muutamaa pelaajaa.

Olemme joukkue joka pyrkii pelaamaan peliä niin kuin jääkiekkoa ja välttämään glitchejä ja maalivahdin päälle syöksymisiä. Pelipaikalla ei oikeastaan väliä, mitä monipuolisempi sitä parempi. Olemme myös joukkue täynnä "äijiä" joten toivoisimme vähintään täysikäisyyttä hakijoilta.

Joten jos tunnet olevasi Ben-Amor tyylinen joukkueen eteen raataja (....) huumorintajua riittää ja pelaat tosissasi muttet hampaat irvessä, ota yhteyttä.! GT: SikkiParkki

Ps. Pelaaja nimissä kunnioitamme Winnipegin jetsejä.
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Jengimme hakee max. muutamaa pelaajaa paikoille maalivahti / puolustajat, muutkin pelipaikat ovat mahdollisia aika ajoin. Olemme (4-6 hlöä) pelanneet samalla poppoolla jo tässä parit änärit eli yhteistyö pelaa ja pelaamme ns. rehtikiekkoa eli pellet voi jäädä rannalle. Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan nöyryytys ;) Toivottavaa on, että kilometrejä on muistakin änäreistä, olet joukkuepelaaja, et mikään teini enää ja sopivan aktiivisesti linjoilla. Laita viestiä livessä tagille: just gero
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Terve!

Näyttää siltä, että meillä olisi tilaa yhdelle tai kahdelle pelimiehelle. Pelaamme mieluiten 6vs6 otteluita ja aiomme osallistua turnauksiin, joissa pelataan 6vs6 otteluita. Runko meillä on kasassa ja siihen täytteeksi yksi tai kaksi aktiivista pelaajaa. Mikrofoni pakollinen. Ota yhteyttä "supernezza" Livessä niin keskustellaan lisää. Joukkueemme pelasi kaudella NHL12 nimellä IK Finska Kraft.

Moderaattori, voiko otsikon vaihtaa "NHL EASHL Vapaat pelaajat" tms tai luoda oman viestiketjun NHL13 pelaajien hakuun.
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Juuh tiimiä etsisin NHL13 EASHL mättöihin. 5vs5/6vs6 pelejä olisi kiva päästä pelailemaan. Pelannu NHL12 karkeasti sanottuna 500 matsia joten toi amatööri 3 kortti löytyisi sentään tämän vuoden versiostakin jo. Ikää löytyy 18 vuotta ja pelipaikaksi kelpaa aikalailla kaikki. Sentteri ehkä se mieluisin pelipaikka ja maalivahti vähiten mieluisin. Mikki löytyy ja pistäkää sitten täällä YV jos kiinnostuu, joku tiimi tai xbox livessä GT:Sampsaboy.
 
saisiko udella että mihinköhän seuraan olet päässyt koska itse aloitin kanssa seuran haun ja mielellään semmoisen mikä jatkais nhl 13 parissa.

Itse tykkään pelata OL tai OP paikkoja mutta olen sopeutuvainen, peli tyylini on kanssa syöttelevä ja rakenteleva statseja tärkeempi on hyvä peli kuin 3-maalia per ottelu.

GT: Pr0mpt3r

Jokos sulla on joukkue löytynyt? Meillä löytyy tilaa pakille. Laita yksitysviestiä jos sinua kiinnostaa!

Konsolifinbbs: minun
GT: iCosmicDice
 
Haetaan kahta puolustajaa EASHL-joukkueeseen. Pelinä luonnollisesti NHL 13. Mikki olisi hyvä omistaa. Liity seuraan.

Jos kiinnostusta löytyy, laita yksityisviestiä minulle.
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

tico tico etsii pelaajia. Plussaksi katsotaan, jos pystyy pelaamaan useaa pelipaikkaa. Kiinnostuneet voi laittaa viestiä mulle boksilla.
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Kh/Ol paikoille pelajaa tarvetta.. sinulta löytyy pelisilmää hyök/puolustuspääsä ja tykkäät liikuttaa kiekkoa mutta paikan päälle osaat tehdä joskus maalinki.

Kortteina ois suotavaa supertähti 2 tai legenda1 ja aktiivinen iltaisin 20.30-00.00 ja olet asiallinen etkä mikään möykkääjä/tosikko.

Hakusessa perustettavaan kerhoon pelaajia..

Meitä on kolme legenda1:stä ja 2pakkia+hyökki vl

Yht: livessä gt mrhardd
 
Vastaus: Nhl12 kerhot etsii pelaajia!

Eikö tää threadi kannattas jo sulkea, ja jatkaa tossa 'NHL 13 EASHL Vapaat Pelaajat' threadissa?
 
Ylös Bottom