Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga: Hakemukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaahas
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Tarviiko näistä asioista jotenkin vielä keskustella?

-Pelaajavaihdot?
-Kaksinkertainen sarja?
-Paras 7 sarja Play-Offseissa?
-Joukkuevaraus?
-Palkinnot?
-Aikataulut liigalle?
-Kotisivu kiinnostusta?

1) Pelaajavaihdot mukaan ilman muuta ja niinhän on jo sovittu

2) Onko nyt yksinkertainen vai kaksin kertainen sarja?

Jos on kaksinkertainen niin saa deadline runkkiksella olla AAAAAIKA pitkällä.. 58 matsia kuitenkin ja monella voi kiinnostus hiipua tappioiden myötä..

Sit muistuttaisin jokavuotisesta ongelmasta et jos liigojen loppu siirtyy kesälle niin tunnetusti porukalla ei silloin enää ole kiinnostusta pelejä kohtaan ja homma lässähtää kasaan.. Varsinkin kun enää muutama hassu kuukausi uuden pelin ilmestymiseen..

Et mielummin ottaisin varman päälle ja ottaisin tän ekan kauden 1kertaisena sarjana.. Pelit loppuu ennen kesää ja sit voi ens vuoden pelissä miettiä muutetaanko 2kertaiseksi..

3) Ihan sama onko paras 5:stä vai 7:stä.. muut päättäköön..

meneekö pleijareihin 8 vai 16 parasta?

Jos 16 niin oisko eka kierros paras 5:stä ja sit eteenpäin paras 7:stä ?

4) Joukkuevaraus hoidossa

5) Palkinnot?? Miten mennään? Onko vai ei? Lahjottaako kukaan mitään?
Jokainen heittäis 2-3e niin voittaja sais jo yhden pelin ilmaseks tai jotain.. Kaikilla varmaan varaa lyödä pari egee =)

6) Aikataulu.. Noh tämä riippuu runkkiksesta et onko 1 vai 2kertanen.. Mut jättäkää ny hyvin aikaa kun eka kausi vasta kyseessä ja paljon uusiakin naamoja näissä liigatouhuissa mukana..

7) Kotisivut.. Noh itellä ei ainakaan mitään annettavaa tämmösille.. et jos joku osaa ja jaksaa niin be my quest..

Seuraavaksi mitä sanon niin elkää nyt sitten Please kukaan ottako henkilökohtaisesti, toivon että asioista voi fiksusti keskustella.

Lisäksi EN sano tätä mitenkään ylimieliseen sävyyn mitä on tietenkin helppo olettaa.

Sanon vaan oman mielipiteeni.

Ensiksi syvä kumarrus ja kiitos Jaahakselle, että olet liigan jaksanu laittaa pystyyn ja kysyä miehiä kaikkialta, jotta me tälläset laiskat sohvaperunat päästää valmiiseen pöytään! Et onhan toi sun varausvuoro jo vääryys kun oot kaiken työn tehnyt.. :)

Mutta asiaan..

Kova nippu pelimiehiä on saatu kasaan ja kaudesta tulee varmasti kovatasoisin mitä täällä on nähty.

Mut silti en voi olla sanomatta, että en lähtis vetämään johtopäätöksiä että tämän turnauksen pohjalta voidaan jotain pelaajaa pitää suomen parhaana tatin pyörittäjänä tässä pelissä..

Kun katson listaa läpi niin äkkiä katsottuna 30miehen joukosta on 15-16 äijää, jotka ovat pyörineet jo jonkinaikaa kfinin eri liigoissa..

Voidaanko oikeesti rehellisesti sanoa, että kfinin liigoista tulee 15 suomen 30 parhaasta pelaajasta? :)

Nevö evö, is my opinion..

Hienoa kuitenkin, että mukaan on saatu tuttuja kovia nimiä kuten marelli, hooneli, naqitetmuussi jne. Hyvä saada uusia kovia kasvoja mukaan toimintaan!

Tiedän, että on mahdotonta saada oikeesti 30 parasta pelaajaa samaan liigaan.. Millä sitä edes ratkottaisiin kuka sinne kuuluu ja kuka ei.. Joku on aina sanomassa, että kyllä mun kaveri hakkaisi kaikki tosta liigasta, sen verran hyvä se on ollut meidän ryyppypeli-illoissa..

Tästä on tietenkin hyvä lähteä rakentamaan tätä ajatusta "suomen mestaruusliigasta".. Siis älä Jaahas myös sinä ota mitenkään tätä kritiikkinä, kaamean hyvän työn olet tehnyt.. Halusin vain tuoda mielipiteeni ilmi..

Eli ei muuta kuin kaikille tsemppiä, hyviä ja reiluja pelejä kaikille !

Mutta suomen parasta pelaajaa... Saadaan vielä kauan metsästää..

Joo itse näinkin voin myös yhtyä Youngin mielipiteeseen. Mm. En näe listalla Paristopupua joka on ollut aina kova ainakin HUTIN puolella tällä hetkelläkin alle 20 rank. Aikalailla suomen kovin rank kuitenkin tällä hetkellä HUTIssa.

Toinen on Miska_IV n. 50 rank jotakin sinne päin.. Mut nää on näitä kovatasoinen lista kuitenkin saatu haalittua eli kovat pelit on tiedossa. Ainiin itse en pääse valitsemaan jengiä/varaustilaisuuteen joten se mikä jäljelle jää niin se otetaan. :D Taidan tietää jo mikä jengi tulee mut hei ei se mitään.. :)

Juu ihan asiaa. Tajusin aika pian, etten pysty kylmiltäni luomaan välittömästi liigaa johon saataisiin Suomen "30 kovinta". Vähän utopistiset tavoitteet, sillä pelaajien kunnollinen scouttaaminen on mahdotonta ilman kunnon verkostoa EAn rajoittaessa käytännössä pelaajien etsimisen 100 pelaajaan ja tällöin vielä kansalaisuus jää epäselväksi.

Nyt on kuitenkin tavoitteena tehdä hyvä liiga, joka on kovatasoinen ja jossa homma toimii. Kuka ties maine leviäisi? Lyön kuitenkin vetoa, että tämä on silti kovin sarja mitä on tähän mennessä nähty ps3:lla yhtä kaikki. N. 40 suomalaiselle laitoin kuitenkin viestiä ja oma häpeänsä kun eivät kiinnostuneet :rolleyes:

No hyviä pelejä tosiaan kaikille; saa nähdä mitä tästä tulee.

Noniin siis tämähän on näillä aikatauluilla ja resursseilla itsestään selvää. Jos ja kun joskus tulevaisuudessa halutaan tehdä SE Suomen Mestaruus-turnaus minkä tittelillä voi sitten leveillä, vaaditaan siihen varmasti paljon enemmän suunnittelua ja aikaa. Ja etenkin tahtoa tehdä se ilman että siitä saa varsinaisesti mitään korvausta muuta kuin sen tyydytyksen minkä nyt turnauksen lopputulos voi antaa. Helposti voi kiteyttää montakin asiaa turnauksen uskottavuuden ja kiinnostavuuden kannalta, että saadaan ne oikeasti parhaat mukaan:

- Resurssit järjestäjän/järjestäjien puolelta. Ei tällaista pysty yksi mies yksin järjestämään lopulta, vaikka kuinka tahtotaso olisi kova. (ehkä 3-4 tyyppiä)
- Päätapahtuma pois KFIN:stä, uskottava tapahtuma tarvitsee esim. omat sivut/blogin/facebookit jne (valinnan mukaan)
- Esim. Sponsorit/Palkinnot! Sponsorit tuo uskottavuutta ja palkinnot lisää kiinnostusta jne
-> Sponsorit = Mainontaa turnaukselle
- Sisäänpääsymaksu tms? Jollain pelaajat pitää sitouttaa pelaamaan pelinsä, oli se sitten pieni rahallinen panostus tai mikä vain, jotta tietää että pelaajat ovat tosissaan mukana, karsii myös sunnuntaipelaajia...
-> nämä väistämättä johtaa jo siihen että taustalla pitää olla järjestäytynyttä toimintaa, yhdistys, yritys tms jotta rahaa voidaan luotettavasti kerätä ja jakaa palkintoja
- Selvä karsintasuunnitelma, jotta saadaan ne parhaat lopputurnaukseen -> tilastot ei todellakaan aina kerro ketkä ovat oikeasti niitä parhaita
-> karsintoihin valitaan "parhaat" mitä kasaan saadaan, esim. kolme 30 pelaajan yksinkertaista sarjaa josta sitten jokaisesta 10 lopputurnaukseen
- AIKAA vaatii paljon, eli koko tapahtuman kestolle esim. 3 kk (pelaajalle kahdessa lyhyemmässä jaksossa - karsinta+lopputurnaus)
jne
jne
jne

**

Mutta jospa se siitä ja keskitytään nyt TÄHÄN TURNAUKSEEN, jonka taso on todellakin kova. Enkä tosiaan puhu itsestäni. :D

Eli mitä tähän liigaan tulee niin kyllähän listasta helposti löytyy se 8-15 kovaa jotka oikeasti mahdollisesti kamppailisivat siitä "Suomen Paras"-tittelistä. Kun porukkaa on myös kutsuttu sieltä ja täältä eikä ole näkynyt, ei lie järjestäjän vika sillä eihän ketään voi pakottaa pelaamaan näitä. Toisaalta, tuolla online-tilastojen kärjessä on varmasti paljon näitä tilastonmetsästäjiä jotka hakevat vain varmoja voittoja heikoista (kuten esim. HUTissa on pilvin pimein) niin eikö sitten lähdetä tappioiden pelosta? Ihan sama, mutta joka tapauksessa Suomen Mestaruudesta kamppaillessa tarvitaan myös omaa vilpitöntä halua kamppailla rehdisti ja oikeaa tahtoa näyttää että MINÄ OLEN PARAS.

Ja niin tai näin, tiedostan itsekin tällä hetkellä olevani ihan selvästi yksi "täytepelaaja", joka ei varmasti 30 aidosti parhaan suomalaisen sakkiin tällä hetkellä mahdu. Yhtä hyvin valituksi olisi voinut mielestäni tulla täältä esim. juuri MatrimC tai moni muu vastaava ja "arpa" osui tällä kertaan minuun. Varmasti joitakin harmittaa, joilla oikeasti halua peleihin mutta en voi itse muuta sanoa kuin että olen aidosti kiitollinen tästä liigapaikasta ja teen kyllä varmasti parhaani, oli lopputulos sitten mikä tahansa. Tahtotaso on ainakin kohdallaan!

Mutta voin sanoa että en ole mikään tilastonmetsästäjä vaan halu pärjätä ja kehittyä pelissä on hyvinkin aitoa. Esim. tällä viikolla olen pelannut normi-online pelejä suht. menestyksekkäästi mutta periaatteessa tässä kuussa olen muuten metsästänyt lähinnä auloista Top-100 -pelaajia (jne kovia) joita voisin haastaa ja tarkkailla samalla heidän peliään -> oppia heiltä jotain. Näkyy varmasti tappioina sarakkeessa mutta byyhyy. :) Äskenkin oli huippumukavaa sparrata alskaden (tässä turnauksessa mukana ja olisko ollut vs. pelien Top-31 tällä hetkellä) kanssa pari peliä, jossa varsinkin toisessa olin vähintäänkin hyvin kenttäpelissä mukana... Mutta on mies jäätävä viimeistelijä, ihan vain tiedoksi ja varoitukseksi. :)

Melkoinen vuodatus ja puolustuksen puheenvuoro mutta olkoon.

EI MUUTA KUIN JOUKKUEET PELAAJILLE JA PELIT KÄYNTIIN!

Näistä oli tarkoitus jutella 2kk sitten, mutta vitttuako ketään kiinnosti :)

2) Onko nyt yksinkertainen vai kaksin kertainen sarja?

Jos on kaksinkertainen niin saa deadline runkkiksella olla AAAAAIKA pitkällä.. 58 matsia kuitenkin ja monella voi kiinnostus hiipua tappioiden myötä..

Sit muistuttaisin jokavuotisesta ongelmasta et jos liigojen loppu siirtyy kesälle niin tunnetusti porukalla ei silloin enää ole kiinnostusta pelejä kohtaan ja homma lässähtää kasaan.. Varsinkin kun enää muutama hassu kuukausi uuden pelin ilmestymiseen..

Et mielummin ottaisin varman päälle ja ottaisin tän ekan kauden 1kertaisena sarjana.. Pelit loppuu ennen kesää ja sit voi ens vuoden pelissä miettiä muutetaanko 2kertaiseksi..

Toisaalta 58 pelissä nähdään pitkällä tähtäimellä paras pelaaja. Ja kun miettii meillä on kaksi kuukautta kesäkuulle ja runkosarja on nimenomaan se, joka on vaikea sattaa loppuun. Play-offeja porukat pelaavat yleensä mielellään, joten niiden aloittamiseen ei ole "huippukiire". Puhun kuitenkin viimeisen varausvuoron haltijana.. :)

3) Ihan sama onko paras 5:stä vai 7:stä.. muut päättäköön..

meneekö pleijareihin 8 vai 16 parasta?

Jos 16 niin oisko eka kierros paras 5:stä ja sit eteenpäin paras 7:stä ?

Liigassa ei pysty muuttamaan play-off otteluiden määrää. Se on jämpti 5 tai 7. Ja 16 parasta mukaan. Lienee paras vaihtoehto tuo 7.

5) Palkinnot?? Miten mennään? Onko vai ei? Lahjottaako kukaan mitään?
Jokainen heittäis 2-3e niin voittaja sais jo yhden pelin ilmaseks tai jotain.. Kaikilla varmaan varaa lyödä pari egee =)

Olisihan se hienoa ykköstä tai parhaita palkita. Itse ainakin voin sponssata pikkusummalla, mutta sillä yksinään saa pari karkkipussia ja tikkareita..:rolleyes:

6) Aikataulu.. Noh tämä riippuu runkkiksesta et onko 1 vai 2kertanen.. Mut jättäkää ny hyvin aikaa kun eka kausi vasta kyseessä ja paljon uusiakin naamoja näissä liigatouhuissa.

Tavoitteena, että jokainen saa pelattua kaikki pelit.

Joo itse näinkin voin myös yhtyä Youngin mielipiteeseen. Mm. En näe listalla Paristopupua joka on ollut aina kova ainakin HUTIN puolella tällä hetkelläkin alle 20 rank. Aikalailla suomen kovin rank kuitenkin tällä hetkellä HUTIssa.

Toinen on Miska_IV n. 50 rank jotakin sinne päin.. Mut nää on näitä kovatasoinen lista kuitenkin saatu haalittua eli kovat pelit on tiedossa.

Juu pelaajia jäi, mutta kaikkia heitäkin kosiskelin mukaan. Ei vain näyttänyt ikävä kyllä kiinnostavan eli yrityksen puutteesta ei jäänyt kiinni :(

Joo kyllä runkkiksen pituus voi olla tuo 58 peliä (itse kyllä ehdin pelaamaan), mutta tosiaan 1,5kk tai 2kk varmaan realistisempi aika runkkarin peluulle kuin 1kk jos yhtään aiempia liigoja voi pitää phjenuorana. Esim. mun liigassa 34 matsia on pelattu n. 6-7 viikossa 24 pelaajan voimin, eli kyllä se aikaa vie. Ja tosiaan poffit menee sit kyllä nopeesti kunhan runkkari on taputeltu.

Itse taas näkisin, että tuo 58peliä on aivan liian paljon eikä se muuttaisi playoffeihin pääsijöitä lähes ollenkaan. Luulis että se ''suomen kovin'' saa kerättyä noita pisteitä 29 ottelussa sen verran, että suoriutuu 16. parhaan joukkoon ja pääsee playoffeihin.

Tähän kun otetaan huomioon mitä itse todistanut niin viime liigassa johon osallistuin jouduttiin potkimaan ennen poffeja noin 8 pelaajaa, kun ei saaneet pelattua pelejään (Yksinkertainen sarja). Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että ei tässä mitään kaksinkertaista liigaa kannata lähteä edes pelaamaan.

Olen kyllä vieläkin katkera kun ei otettu mukaan. Onko joku toinen Jaahaksen kanssa samaa mieltä etten kuulu 30 joukkoon? Kuitenkin kaikki onnistunut voittaan paitsi gendlikin joita vastaan pelannu (lähes kaikki). Mukana kuitenkin pelaajia joille en muista hävinneeni kertaakaan ja osalla järkyttävän paskat vs statsit ja hakemus sontaa ja silti päässyt mukaan (esim. Trikolo)
Menikö jonkun muun mielestä hakemukseni ylitte vai onko Jaahas ainoa joka ei läppää ymmärtäny? Kuitenkin 70% pelaajista ennestään tuttuja.

Tätäkään liigaa tuskin olisi olemassa ilman mun aikaisempaa panosta, josta kfin liigat sai alkunsa. Tässäkö on sitten kiitos.

Jaahas on epäoikeudenmukainen mulkku! :)

Olen kyllä vieläkin katkera kun ei otettu mukaan. Onko joku toinen Jaahaksen kanssa samaa mieltä etten kuulu 30 joukkoon?

En edes huomannut että et ole mukana..

Kyllä Donka ilman muuta kuuluisi mukaan.. Ei sen takia että olet liigoja aiemmin järjestänyt, kiitos tietenkin niistä mut turha nyt niihin on vedota.. Mutta ihan pelitaitojen puolesta kyllä ois kuulunut liigaan..

Et täältä saat kyllä ääneen sille että mukaan ois pitäny päästä..

Ehkä jaahaksella kädet niin täynnä hommia et on unohtanut tai jotain, turha herraa on heti tuomita..

Itse taas näkisin, että tuo 58peliä on aivan liian paljon eikä se muuttaisi playoffeihin pääsijöitä lähes ollenkaan. Luulis että se ''suomen kovin'' saa kerättyä noita pisteitä 29 ottelussa sen verran, että suoriutuu 16. parhaan joukkoon ja pääsee playoffeihin.

Tähän kun otetaan huomioon mitä itse todistanut niin viime liigassa johon osallistuin jouduttiin potkimaan ennen poffeja noin 8 pelaajaa, kun ei saaneet pelattua pelejään (Yksinkertainen sarja). Itse olen ehdottomasti sitä mieltä että ei tässä mitään kaksinkertaista liigaa kannata lähteä edes pelaamaan.

Joo no hyvä pointti tossakin :). Mulle aivan sama, eli anything goes :D

Heitetäänpä oma lusikka soppaan. Olen sitä mieltä että tuota kaksinkertaista sarjaa voitaisiin lähtee kokeilee. Muutama perustelu: Se on selvää että nyt varmasti on yksi kovatasoisin liiga alkamassa ja helppoja pisteitä ei varmasti ole luvassa jokaisen pisteen minkä haluaa on kovan työn takana ja tästä johtuen runkosarja tulee olemaan tasainen eli "into ei lopu". Nimiä kun katselee ketä on mukana niin kaikki on aktiivisia pelureita ja itellä juuri tuon nimilistan perusteella usko on kova että "spedejä" ei tule löytyyn, tämä puoltaa myös siihen että tuo 58 peliä ei ole ongelma, tosin kevät/kesä on tuloillaan ja ihmiset alkavat heräillä tuonne ulkoilmaan.

Jaahas tekee kuitenkin lopulliset päätökset ja niillä mennään. Iso käsi täältä myös että sait näin kovan liigan pystyyn:)

Edit: Mutaama perustelu vielä tuli mieleen jos, tulee Ducks alku niin toivo ei mennyt vaikka ekat 15 peliä menisi totaalisesti vihkoon sen jälkeen paketti kasaan ni kaikki mahdollista. Onhan tuolla nhl:ssä nuita ketä menettää playoff haaveensa aikaisin ja pelaa silti runkkarin loppuu. Näin ku käy ni yrittää sitten imee oppia muilta omaan peliin tulevaisuutta varten tai ainaki kiusata playoff paikasta taistelevia vastaan:)

VARAUSTILAISUUS PIDETÄÄN TÄNÄÄN KELLO 18 LIIGAN IRC-KANAVALLA!

Mikäli ei pysty kyseiseen saapumaan on toimitettava lista. Jos en saa listaa ja käyttäjä ei ole paikalla, hänet tiputetaan viimeiseksi varauslistassa.

18.15 paikalla.

kaksinkertanen passaa itelle..ei varmaan tarvi tuhlata aikaa niihin turhiin haastamisiin niin paljo kuten liigoissa on aina tapana. deadline vois olla joku 1.5kk ja tarvittaessa venyttää paril viikol.

Donka on hyvä pelaaja ja ois kuulunu mukaan, mutta asia ei itelle kuulu niin ihan sama kunhan annan tunnustusta sen ansaitsevalle.

pleijarit paras 7stä jos sattuu kaatumaan niin on varaa antaa kaverille vaikka se tasottava voitto ilman että sarjaan tulisi jäätävä etu toiselle.

treidit mukaan ehottomasti, niitä on ihan mukava vekslailla eikä haittaa niin simona jos sattuu tulemaan joku vähemmän mielyttävä joukkue

Ehkä jaahaksella kädet niin täynnä hommia et on unohtanut tai jotain, turha herraa on heti tuomita..

Ei kyllä kyseisen herrankaa väännettiin jo asiasta mesessä ennenkuin päätti viimeisistä valinnoista. Taitaa olla enempi jotain henkilökohtaista vittuilua kaiken takana. Tiedä sitten onko vaikuttanut se että olen voittanut 6 ottelua kahdeksasta viime pelistä häntä vastaan ja ottanut sitten henkisesti lämpöä asiasta. Joka tapauksessa ei saisi tunteet vaikuttaa valintoihin.

Jokatapauksessa syyksi hän antoi ettei taitoni riitä ja että hakemukseni oli lapsellinen vaikka tuskin kukaan niin taukki on että otti läppääni todesta.

kaksinkertanen passaa itelle..ei varmaan tarvi tuhlata aikaa niihin turhiin haastamisiin niin paljo kuten liigoissa on aina tapana. deadline vois olla joku 1.5kk ja tarvittaessa venyttää paril viikol.

Donka on hyvä pelaaja ja ois kuulunu mukaan, mutta asia ei itelle kuulu niin ihan sama kunhan annan tunnustusta sen ansaitsevalle.

pleijarit paras 7stä jos sattuu kaatumaan niin on varaa antaa kaverille vaikka se tasottava voitto ilman että sarjaan tulisi jäätävä etu toiselle.

treidit mukaan ehottomasti, niitä on ihan mukava vekslailla eikä haittaa niin simona jos sattuu tulemaan joku vähemmän mielyttävä joukkue

Vaihdot luonnollisesti mukana.

Donkamenin hakemus oli keskittynyt siihen kuinka tämä tekee omia maaleja ja siihen milloin neitsyys menetettiin ja virtuaalipippelin pituuteen. Valitsin pelaajia suureksi osaksi hakemuksen osalta ja tämä ei tosiaan edesauttanut mukaan pääsemistä.

Pelasimme myös pari peliä deadlinen aikaan ja tein päätöksen ettei hän nykykunnoltaan pärjäisi liigassa.

Kunnon hakemus täynnä asiaa olisi todennäköisesti muuttanut asiaa, en tiedä. Näin kuitenkin nyt.

Pelasimme myös pari peliä deadlinen aikaan ja tein päätöksen ettei hän nykykunnoltaan pärjäisi liigassa..

Olisiko mun pitänyt voittaa molemmat pelit sitten vai? Se että hävisin jälkimmäisen pelin paskan maalivahdin syytä ei ole riippuvainen mun nykykunnosta. :D Saanen vielä huomattauttaa etten ollut koskenut pleikkariin 4 päivään saati sitten tottunut pelaamaan millään joukkueella paitsi islanders jota vastaa et suostunut pelaan.

Olisiko mun pitänyt voittaa molemmat pelit sitten vai? Se että hävisin jälkimmäisen pelin paskan maalivahdin syytä ei ole riippuvainen mun nykykunnosta. :D Saanen vielä huomattauttaa etten ollut koskenut pleikkariin 4 päivään saati sitten tottunut pelaamaan millään joukkueella paitsi islanders jota vastaa et suostunut pelaan.

No kuten sanoin, että lopputulos ei ollut merkityksellinen vaan yleinen esiintyminen. Vancouverilla taas olet pelannut käytännössä kaikki VS-pelit tahi Japanilla..

Tässä on turha enää jälkikäteen valittaa valinnoista, tehty mikä tehty. Ja edelleen sanon kuten tässä ketjussa sanonut: Mitä houkuttelevampi hakemus, sitä helpommin pääsee liigaan. Minusta nuo hakemuksesi mainitsemasi asiat eivät kuulu A. Hyvään hakemukseen ja B. Tähän ketjuun tai turnaukseen.

Seison nyt valintojeni takana ja näillä mennään ellei joku peru osallistumista tai vastaavaa. Turha hepuleita on kyseisestä ottaa.

+1

Ja kyllä se alkaa maistumaan pakkopullalle vääntää 58 peliä samalla joukkueella muutenkin.

No kuten sanoin, että lopputulos ei ollut merkityksellinen vaan yleinen esiintyminen. Vancouverilla taas olet pelannut käytännössä kaikki VS-pelit tahi Japanilla..

Mitä tarkoitat yleisellä esiintymisellä? Voitin statsien puolesta ekan pelin kaikinpuolin paitsi maaleissa ja jäähytilastoissa kun botit otti 3 jäähyä. Olen pelannut Vancouverilla ehkä korkeintaan 5-10 peliä ja Japanilla ehkä 5. Loput sitten randomilla miten sattuu. Detroitilla olen pelannut vissiin viimeksi NHL 08:ssa jolla hävisin toisen ottelun.

Tässä on turha enää jälkikäteen valittaa valinnoista, tehty mikä tehty. Seison nyt valintojeni takana ja näillä mennään ellei joku peru osallistumista tai vastaavaa. Turha hepuleita on kyseisestä ottaa.

Aina voi valittaa. Oli turhaa tai ei. Mun mielestä vaan tälläiset liigat ei tule toimimaan jossa diktaattori päättää mielivaltaisesti asioista, joista suurin osa on erimieltä. Et selvästikkää ole kykenevä johtamaan mitään missään jos et osaa joustaa tarvittaessa. Luulisi jo että edellisen liigan perseilyistä olisi jotain opittu, mutta ei.

Onko vapaaehtoisia nousemaan lakkoon ja tukemaan mua jos en pääse mukaan?

Varaustilaisuus saatiin suoritettua. Tässä kaikkien joukkueet:

1) Peteq (PSN: Pete_Q) Florida
2) MatrimC (PSN: MatrimC_) Carolina
3) bahraini (PSN: bahrain12345) Detroit
4) Temetor (PSN: Temetor) Pittsburgh
5) hitmäni (PSN: hitmaaan420) Boston
6) Jageksi (PSN: Jageksi) Vancouver
7) Youngbloo_d (PSN: Youngbloo__d) Chicago
8) Vilbertto (PSN: VilberttoCarlos) Los Angeles
9) yrjoo (PSN: yrjoo) San Jose
10) baritoni (PSN: baritoni) Philadelphia