Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Meillä menny gendlikin kanssa vähän ristiin aikataulut. Huomenna klo 13-> ois tarkotus alottaa ja jos ei kokonaan sillon niin sitten la ja/tai su loput.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Meillä menny gendlikin kanssa vähän ristiin aikataulut. Huomenna klo 13-> ois tarkotus alottaa ja jos ei kokonaan sillon niin sitten la ja/tai su loput.

Hienoa :) Sitten N@M85 ja Nuoriveri peleille niin päästään aloittelemaan jännittävää puolivälieräsarjaa joukkueiden kesken :)
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jooh eilen mentiin näköjään aika ristiin ku ite taisin olla 8-15 pleigalla ja kaveria ei näkyny..

Ja hän sitten oli taas päivällä ollu ku itse valmistauduin suomen peliin..

Mut miten N@M85 eli Mr Naqitetmuussi sulle ny käy ajat?

Tänään ois kyllä hyvä alottaa ettei menis liikaa la/su varaan jolloin mm-kisatkin huipentuu..



Ilmottele...
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Gendlik jatkoon numeroin 4-0. Kiitos wekinholle peleistä :) Nyt jännittämään kumpi parista youngblood naqitetmuussi tulee vastaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Hienoa, saadaa sarjat aikataulussa vissii alta pois.

Huomaa kyllä, että liigan kärki enää mukana kun aktiivisuus on ollut hyvää luokkaa kuten pitääkin. Nyt vauhdilla puolivälierien pariin niin päästään kesälaitumille piakkoin :)

Ensi syksyllä sitten perinteiset "KFIN" -liigat, jotka toimivat näyttöpaikkoina ja karsinturnauksina ensi kevään SML:lle, joka huipentaa NHL 13 pelaamisen. Varmasti saadaan kovempi ja parempi turnaus, kun ensimmäinen tunnustelu SML saatu/saadaan nyt vedettyä. Ylpeänä voi sanoa, että tämän tasoista liigaa Suomessa ei ole pidetty ja seuraava liiga tulee olemaan kahta kovempi tasoinen. Kunhan nuo KFIN-adminit pysyisivät housuissaan banniensa kanssa..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Niin ja lisäys tähän.

NHL 13 esittelee Be a GM online -pelimuodon. Tämä voi mahdollistaa liigan siirtymisen tähän mikäli pelimuoto soveltuu meidän tarkoituksiimme. Se voi tuoda lisää syvyyttä (varaukset yms?), mutta emme tietenkään tiedä toimiiko joukkueiden vaihdot yms.

Mitä mieltä on pelaajisto?

GM Connected — The ultimate fantasy league with friends. GM Connected takes the franchise’s most popular offline mode, Be a GM, and allows you to play with and against your friends in your own 30-team NHL. Whether you are a hardcore sports gamer or a hockey fan that moonlights as an armchair general manager, the mode offers unrivaled accessibility and depth by allowing players to manage, play or coach on the road to building your team’s legacy. GM’s can also take their experience with them with a mobile companion app, ensuring that they never miss a single moment.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Niin ja lisäys tähän.

NHL 13 esittelee Be a GM online -pelimuodon. Tämä voi mahdollistaa liigan siirtymisen tähän mikäli pelimuoto soveltuu meidän tarkoituksiimme. Se voi tuoda lisää syvyyttä (varaukset yms?), mutta emme tietenkään tiedä toimiiko joukkueiden vaihdot yms.

Mitä mieltä on pelaajisto?
Ite oon tota pelimuotoa toivonut jo pariin viime änäriin. Tossahan hienoa on että tulee palkkakatto joukkueisiin joka estää jo aikalail isoimmat kusetukset. Myös prospekteistä on nyt hyötyä. Uskon Granlundin olevan aika haluttu kaveri :D
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ookko Jaahas jotenkin vähän vammanen, ihan junnu tai muuten vaan pään kolauttanu pienenä?:D Helmet naurut mää sain sun kaikista teksteista, sano vie et oot +20v nii nauran enemmä!! haha
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Ookko Jaahas jotenkin vähän vammanen, ihan junnu tai muuten vaan pään kolauttanu pienenä?:D Helmet naurut mää sain sun kaikista teksteista, sano vie et oot +20v nii nauran enemmä!! haha
Aika jäätävä välikommentti, kertoo kyl enemmän kysyjäst, ihan turhaa provoo:cool:
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

KFIN-adminit osoittavat tasa-arvoa ja sitä kuinka he toimivat foorumilla. Vissiin.

Tai sitten adminit osoittavat, että heillä on perjantai-iltana (onneksi) muutakin tekemistä, eikä kaikkiin ilmoituksiin ehditä aina puuttua juuri sillä sekunnilla.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Washington lähti kesälomille. Mun ja Naikoun sarja meni paperilla 7 matsiin mutta käytännössä pelattiin vaan 3 peliä. :D Ensimmäiset kaksi matsia pelattiin Washingtonissa ja onnistuin voittamaan molemmat. Sitten siirryttiin Edmontoniin ja peli jäätyy 1 erän alussa. Naikou lähti pelistä ja mulle annettiin voitto joten tilanne siis 3-0 mulle. Sitten päätin luovuttaa seuraavan pelin suoraan jotta homma menisi siltä osin tasan. 4 matsi päästiin pelaamaan loppuun ja naikou otti tiukan 1 maalin voiton ja kaventaa sarjan 2-3. Tämän jälkeen siirrytään taas Washingtoniin ja peli jumahtaa jälleen meikän koneella ja poistun nopeesti ja sarja on yllättäen tasan. Sitten alkaa maaginen game seven. Niinkuin asiaan sopii niin mulla jälleen jumahtaa peli 1 erän alussa paikalleen ja poistun pelistä. Naikou siis jatkoon.

Oishan tuo ollut ihan mukava pelaamalla ottaa patonkiin, mutta nyt kävi näin. Katsellaan jos sitä NHL13 lähtisi uudestaan liigoihin mukaan. Jaahakselle kiitos sarjan järkkäämisesta ja eiköhän sitä ensi painokseenki saada joku samantapainen kova liiga väsättyä kasaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Washington lähti kesälomille. Mun ja Naikoun sarja meni paperilla 7 matsiin mutta käytännössä pelattiin vaan 3 peliä. :D Ensimmäiset kaksi matsia pelattiin Washingtonissa ja onnistuin voittamaan molemmat. Sitten siirryttiin Edmontoniin ja peli jäätyy 1 erän alussa. Naikou lähti pelistä ja mulle annettiin voitto joten tilanne siis 3-0 mulle. Sitten päätin luovuttaa seuraavan pelin suoraan jotta homma menisi siltä osin tasan. 4 matsi päästiin pelaamaan loppuun ja naikou otti tiukan 1 maalin voiton ja kaventaa sarjan 2-3. Tämän jälkeen siirrytään taas Washingtoniin ja peli jumahtaa jälleen meikän koneella ja poistun nopeesti ja sarja on yllättäen tasan. Sitten alkaa maaginen game seven. Niinkuin asiaan sopii niin mulla jälleen jumahtaa peli 1 erän alussa paikalleen ja poistun pelistä. Naikou siis jatkoon.

Oishan tuo ollut ihan mukava pelaamalla ottaa patonkiin, mutta nyt kävi näin. Katsellaan jos sitä NHL13 lähtisi uudestaan liigoihin mukaan. Jaahakselle kiitos sarjan järkkäämisesta ja eiköhän sitä ensi painokseenki saada joku samantapainen kova liiga väsättyä kasaan.

Olisihan sitä ollu mukava pelaamalla mennä jatkoon taikka sitten tippua. 2 peliä päätty yhden maalin eroon ja yksi meni 3 maalin erolla agduril. Tiukka sarja olisi varmasti saatu aikaan mutta...

Ite pystyin pelaan aina niin kaua kunnes agduri poistu mainokset tosin pätki ihan simona mutta itse peli ei...
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Neljännesvälierät

1. gendlik - 16. wekinho 4-0
2. yrjoo - 15. Temetor 4-0
3. hitmaaan420 - 14. stenis19 4-1
4. Porsse - 13. FINSeRe 1-4
5. Jamppe93 - 12. azllu 4-1
6. agduri - 11. Naikou88 3-4
7. Jageksi - 10. nispekt 3-3
8. Youngbloo__d - 9. naqitetmuussi85 1-0


Puolivälierät

1. gendlik - (8. Youngbloo__d/ 9. naqitetmuussi85)
2. yrjoo - (7. Jageksi/10. nispekt)
3. hitmaaan420 - 11. Naikou88
5. Jamppe93 - 13. FINSeRe


En ymmärrä tuota Youngbloo__d vs naqitetmuussi85 keissiä. N@M85 haluaa pelata pelit sunnuntaina kesken MM-kisojen mitalipelejä. Vähän ryhtiä touhuun; toinen kesken oleva sarja kuitenkin ratkeaa yhdestä pelistä, jolloin tämä sarja on viimeinen käynnissä oleva.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Joo pahoittelut, kun ei oo kerenny pelaamaan. Itellä nyt sen verra kiirettä, ettei pahemmin päässy pleikan ääreen. Jos sunnuntai on deadline ekalle kierrokselle niin näyttää siltä, että joudun vetäytymään ja jättää pelit kesken??
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Joo pahoittelut, kun ei oo kerenny pelaamaan. Itellä nyt sen verra kiirettä, ettei pahemmin päässy pleikan ääreen. Jos sunnuntai on deadline ekalle kierrokselle niin näyttää siltä, että joudun vetäytymään ja jättää pelit kesken??

Runkosarjassa voisi olla hyvä ratkaisu, play-offseissa ei oikein. Katsellaan nyt..
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Jageksi ja nispekt ovat olleet eilisen ja tämän päivän kokonaan samaan aikaan onlinessa. Yhtä peliä he eivät kuitenkaan ole saaneet tänä aikana pelattua..

Jos nyt koittaisitte yhden pelin saada pelattua, kun olette kerran olleet onlinessa toistakymmentä tuntia samaan aikaan.
 
Vastaus: NHL12 Suomen Mestaruus Liiga

Monta viestii oon lähettäny, mutta kaveri ee oo yhteenkään vastannu.....
 
Ylös Bottom