Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Suuret pahoittelut täältä suunnalta epäaktiivisuudesta! Oma elämäntilanne on nyt viime viikkoina vienyt lähes kaiken peliajan pois. Viimeeksi kun ehdin pleikan ääreen istua, niin laitoin MrRelwille kaveripyyntöä ja kyssäriä koska ehtii pelaamaan.

Itse tänään kotona klo 15.30 ja siitä eteenpäin varattu nyt NHL12! Eli ilmottele vaikka MrRelw tänne/psn millanen aikataulu siellä päin on.

Mutta tosiaan pahoittelut, että omalta osalta ollut epäaktiivisuutta. Jotenkin viime viikot menny sellasessa sumussa, että ei oo tajunnu että deadlinet paukkuu. Eikä foorumillakaan oo päässy samalla tavalla käymään. Tällä viikolla jo helpottaa hieman omat aikataulut ja ens viikko onkin sitten smooth sailing.

Sorry :(
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Mites tehdään, kun MrRelwistä ei nyt kuulu? Laittelin yv:tä täällä ja psn puolella, myös kaveripyynnön mutta ei oo tullu vastausta tai hyväksytty pyyntöä. Oon itsekin todella myöhässä pelien kanssa eli syy kyllä molempien yhtälailla. Päivystelen tonne deadlineen asti, jos mies tulis linjoille.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Isot pahoittelut täältäkin suunnalta. Perjantaina Leva-Mifoni jäi 2-1 tilanteeseen, kun EA:n takia ei saatu pelattua enempää. Eilen olin koko illan linjoilla, mutta Leva oli itse kirjautunut ulos vähän aiemmin eli ei oltu linjoilla samaan aikaan. Oon nyt linjoilla varmaan seuraavat 2-3 tuntia. Tällä ei ollut mikään tarkoitus hakea vähän ennen deadlinea "aktiivisuuspisteitä", vaan mun puolesta Levan voi laittaa jatkoon, kun on sarjassa kuitenkin ollut parempi.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Katson tuon SM-Liigan finaalin, sen jälkeen teen päätöksiä mahdollisista liigasta erottamisista...

Joo, pelatkaa Leva ja Mifoni ihmeessä ne pelit pois.

e. Ja kahdesta muusta parista tiedänkin jo aktiivisemman osapuolen, joten wekinho ja nispekt voivat alkaa valmistautua seuraavalle kierrokselle.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Mites tehdään, kun MrRelwistä ei nyt kuulu? Laittelin yv:tä täällä ja psn puolella, myös kaveripyynnön mutta ei oo tullu vastausta tai hyväksytty pyyntöä. Oon itsekin todella myöhässä pelien kanssa eli syy kyllä molempien yhtälailla. Päivystelen tonne deadlineen asti, jos mies tulis linjoille.

No kertoo jotakin miehen (Relw) aktiivisuudesta jos ei ole käynyt KFINissa kahteenkymmeneen päivään... Joten luistimet teroitukseen ja uutta erkkaria lapaan ja seuraavalle kierrokselle wekinho.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Mifoni jatkoon voitoin 3-2. Oli kyllä itselleni melkoinen yllätys niiden perjantai-illan teurastusten jälkeen:D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Ei näy, eikä kuulu MrRelwiä eli valitettavasti taitaa jäädä meidän pari pelaamatta.
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Pelattiin tänään kexaaan kanssa pelit alta pois.Kiitokset vihulle todella tiukoista matseista ja hyvä kun saatiin rehellisesti pelattua alta pois. Kaljahammasta jos kolottaa niin aina voi pelit jättää viime tippaan tais olla tarinan opetus;D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

GENDLIKILLE laitettu yv:tä puolivälieristä, käyhän tsekkaamassa ja vastaamassa ;) nimim. -kylmää kyytiä odotellessa-
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Tiukkoja vääntöjä mifonin kanssa. Kiitos viel kerran hyvist peleistä. Lauantainako se seuraava kierros vasta alkaa? eikö niitä mitenkää voi aikastaa jos vastustajaki on jo selvillä?
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

JTS jatkoon? Hyvä hyvä, kannu kotia nii voin todeta hävinneeni parhaalle :D
 
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Koetetaan gendlikin kanssa löytää molemmille sopivaa peliaikaa tänään tai viimeistään huomenna. Perjantaina sitten lähden reissuun koko viikonlopuksi eli vasta SU-iltana saattaisin plegelle ehtiä myöhällä... Toivottavasti ei tarvi luovutuksiin mennä :(

e. Kunhan kaveri nyt tulisi foorumille että sais jotain sovittua...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2

Gendlik & Toronto suoraan jatkoon otteluvoitoin 3-0 (6-4, 3-4, 5-4ja.)

Lyhyesti sanottuna pelit ei ollu mitään kovin kummosia elämyksiä kun kaveri myllytti minkä ehti ja ite vaan kattelin että montako minsaa menee ennenku se lainaa sitä pelivälinettä mullekin :D. Lukemat imartelee mua melkoisesti ja TODELLAKIN parempi jatkoon! Ei löydy tuolle miehelle kaatajaa mistään liigasta ainakaan poffisarjassa, sen voin melkein luvata ;). Osmoselle kiitokset hyvästä liigasta, nyt vanhan tutun SC-liigan pariin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom