Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12-verkkoliiga #2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja osmose
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL12-verkkoliiga #2 (DRAFTI käynnissä!)

tääl on aikataulunsa ja siinä ne on heti alus kaikkien nähtävillä. jos noin kiire päästä pelaamaan ja neuvomaan muita, kipasehan eashl:n ja konsolifin pron:n puolelle ja anna osmosen hoitaa tääl hommansa. siellä sua varmasti kuunnellaan ja pelitaitojas arvostetaan. varausnumeros on mikä on, elä sen kanssa.

Heti pitää ruveta päätä aukomaan?
Ja tosiaan taidan mielummin mennä eliten puolelle, en oikeen tykkää tuosta prosta :/

tääl on aikataulunsa ja siinä ne on heti alus kaikkien nähtävillä. jos noin kiire päästä pelaamaan ja neuvomaan muita, kipasehan eashl:n ja konsolifin pron:n puolelle ja anna osmosen hoitaa tääl hommansa. siellä sua varmasti kuunnellaan ja pelitaitojas arvostetaan. varausnumeros on mikä on, elä sen kanssa.

Tiedän northernin historiasta jonkin verran näissä kuvioissa. Annoin nyt kuitenkin kaverille tilaisuuden näyttää että mies on muuttunut, pitkän kahdenkeskisen keskustelun jälkeen.

Jos teillä on keskinäisiä kiistoja jostakin, niin mieluummin ollaan sitten "shhh" kuin aletaan provoamaan.
Sovitaanko näin? :)

e. en ehtinyt ajoissa :(

Joo ei tässä mitää. Pahottelut jos aiheutin omalta osaltani hämminkiä. "nortti" on itelleni tuore tuttavuus. ei tässä mitää riitoja kenenkää kans haluta. :)

Aa sori, oon unohtanu ilmottaa. Eli en aio osallistua tähän liigaan, ei vaan aika riitä. Pahoittelut vähän myöhäisestä poisjäänti-ilmoituksesta.

Ehditkö Youngi ilmoittaa joukkueesi vielä tänään, kunhan Osmose saa päivitettyä joukkuelistaa? Laittaisin sitten perään oman joukkueen. Sen jälkeen olisi 16 ensimmäistä joukkuetta valittuna.

Laitan ku tiedän ton patasydämmen kohtalon et nouseeko joku sen tilalle ja ootetaan sen valintaa..

Vai siirtyykö kaikki yhen eteenpäin ja vikalle sijalle nousee joku..

Ootan tässä nyt jos jostain tapahtuis Pian..

Kun en jaksaisi alkaa miettiä listaa tässä vaiheessa, mutta huomenna töissä 16 asti, ettei tarvi sitten mun takia odotella.

Aa sori, oon unohtanu ilmottaa. Eli en aio osallistua tähän liigaan, ei vaan aika riitä. Pahoittelut vähän myöhäisestä poisjäänti-ilmoituksesta.

Ok. Hyvä että kuitenkin nyt ilmoitit ettei tarvinnut maanantaihin asti venyttää!

Ja kaikilla nousee varausvuoro yhden pykälän ylemmäs. Jos joku mattimyöhäinen haluaa vielä tulla liigaan, niin saa sitten sen 30:n joukkueen.

e2. Mifonin vuoro!!

Kovaa pohdintaa kävin.. Ottaisko riskillä Anaheimin ja laittas Kaikki myyntiin ja kokeilis mitä saa aikaan..

Mut pakko mun on jo Ihan Miksankin kiusaksi ottaa hänen haluamansa Chicago..

Antaa hänen sitten höntyillä Oven kanssa..

Eli Chicago tänne, Kiitos!

Heti ilmoituksena, että myynnissä olisi:

Bolland (kh) 84
Frolik (kh) 83
Sharp (vl) 88
Brunette (vl) 82
Seabrook (p) 87
Crawford (mv) 85

Muitakin saa ehdotella =)

EDIT. Osmose saat sijalta 16 vielä Rangersin, voi hyvää päivää :D

Kovaa pohdintaa kävin.. Ottaisko riskillä Anaheimin ja laittas Kaikki myyntiin ja kokeilis mitä saa aikaan..

EDIT. Osmose saat sijalta 16 vielä Rangersin, voi hyvää päivää :D

Oisit ollu hiljaa, mifoni ottaa sen miun edestä :p

Toivottavasti ottaa.. Oot kerta muakin sen suhteen härnänny ku olen hänniltä varaillu =)

Et turha odottaa täältä sympatiaa :D

Zoomailen tässä vielä 23.00 asti että saanko valita vuorollani joukkueen vai pitääkö jättää parin joukkueen listaa yön yli jännittämään! Draftia olen muutenkin seurannut koko ajan että ei hätiä ettäkö olisi jäänyt kohdalleni jumittamaan.

Muutama vaihtoehto siinä oli, mutta pienen testin jälkeen on pakko ottaa se Rangers pois. Joukkue kiinnostaa tasan yhden pelaajan takia, mutta on se vaan kova.

Muutama vaihtoehto siinä oli, mutta pienen testin jälkeen on pakko ottaa se Rangers pois. Joukkue kiinnostaa tasan yhden pelaajan takia, mutta on se vaan kova.

Voi helskutti! No kai mää sit otan dallasin...

Kiitos Mifoni.. You made my day :)
nyt voin hymyssä suin mennä nukkuun ku tiedän kuinka paljon osmosee syö ettei rangersia saanut :)
Ja ihan turha väittää et Kärppä ja koko dallasin tiimi olis "lähes sama".. Ei mee läpi :D

Lähetää kahtoo koppaako Rinne yhtälailla kiekkoja kun in real lyfe. Predatorsin peräsimeen siis.

Kiitos Mifoni.. You made my day :)
nyt voin hymyssä suin mennä nukkuun ku tiedän kuinka paljon osmosee syö ettei rangersia saanut :)
Ja ihan turha väittää et Kärppä ja koko dallasin tiimi olis "lähes sama".. Ei mee läpi :D

No en ees yritä väittää... Tää on miulle ihan uus tuttavuus, en oo pelannu yhtään matsia varmaan tässä ja edellisessä änärissä tuolla porukalla.
Mut on siellä ihan mielenkiintoisia pelimiehiä, lähinnä hyökkäyspäässä...

terppo vuorossa!!

Pistä mulle osmose Toronto.. Vaikkakin Tampa oli listassa ennen :)

Antaa hänen sitten höntyillä Oven kanssa..

Eli Chicago tänne, Kiitos!

Vai että et sitten taipunu Rangersiin :D, No Ovie & Miksa tulee ja kostaa :p

Ylös Bottom