Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 CUP

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maco88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 CUP

Varoitanpa Snyssen tulevia haastajia, että jätkä yrittää kokoajan bugi rannetta. :D Mulla vaan 5
1v1 ottelun kokemus :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL13 CUP

Jatkoon päässeet:

Erkki_Boy_99

Snysse

Pair4you

Edd138

VsVs_58

Sluibailija

JimboSlizer

Kiluvitkutin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL13 CUP

samitzuFIN - Pair4You sarjasta Pair jatkoon tiukkojen pelien jälkeen 2-3 otteluvoitoin. Pelit päättyivät seuraavasti: 1-2, 2-3ja, 3-2, 3-1, 2-4
 
Vastaus: NHL13 CUP

Pitkään aikaa ei oo tullu pelailtua tätä paskaa ja hetikun tulee koittamaan vastustajaksi sattuu tulemaan ranneville ainoastaan ranteella saa tehdä maaleja joten eipä hirveän hauskoja pelejä ollut.
 
Vastaus: NHL13 CUP

Pelattiin tossa Vallun kanssa sarjan ekaa peliä, kun sitten siirryin toisen eän alussa 3-1 johtoon Vallun omiin laittamalla maalilla. Sen jälkeen kaveri lähti offlineen, eikä ole enää sen jälkeen näkynyt. Menenkö mä tästä nyt sitten jatkoon vai mitenkä?
 
Vastaus: NHL13 CUP

Pelattiin tossa Vallun kanssa sarjan ekaa peliä, kun sitten siirryin toisen eän alussa 3-1 johtoon Vallun omiin laittamalla maalilla. Sen jälkeen kaveri lähti offlineen, eikä ole enää sen jälkeen näkynyt. Menenkö mä tästä nyt sitten jatkoon vai mitenkä?

Juu sulle suoraan 3 voittoa tuommoisen jälkeen. Vallu12 diskataan turnauksesta! Tuommoista ei edes auta selitellä sillä että netti katkes. Sluibaililija siis jatkoon.
 
Vastaus: NHL13 CUP

2-1 ja., 4-3 voitot Jimboslizerille. En jaksaisi pelata tuota kolmatta ollenkaan, kun tässä bugipelleilyssä ei ole mitään mieltä. Kiekko alueelle ja bugiyritys...
 
Vastaus: NHL13 CUP

Puolivälierät:

Snysse-Erkki_Boy_99

Edd138-Pair4you

VsVs_58-kiluvitkutin

Sluibailija-JimboSlizer

Onnea peleihin!
 
Vastaus: NHL13 CUP

Sluiban Florida jatkaa välieriin, kun Jimbon St.Louis kaatui voitoin 3-1 ! ( 4-3 RL , 2-4 , 5-3, 6-2 )

Tiukkoja vääntöjä, tiukkoja vääntöjä.. :) Ensimmäinen peli oli ehkä maukkain, sillä nousin viimeisen 45 sekunnin aikana kahden maalin takaa tasoihin, ja sitten rankkareille voittoon.
 
Ylös Bottom