Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1.Vancouver
2. Los Angeles Kings
3. Detroit
4.Ottawa
5. Flyers
6. Winnipeg
7. Islanders
8. Toronto

Täytyy toivoa että kauden edetessä kaikki geeämmät jaksaa painaa runkosarjan loppuun, nyt on ollut vaan
huolestuttavan paljon noita keskeyttämisiä jo alkukaudesta :/

Minä ainakin jaksan, kunhan toisetkin osapuolet tulisi pelaamaan :) PS. Hienosti pelasit eilen! :)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

jukepox17 pitäs asettaa treidi kieltoo kehtaa santeri sentäs viiä ilya:än toisen nenän eest vaikka meil oli jo käytännös kaupat siitä tehty.. Tollast saa tehä perkule..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Minä ainakin jaksan, kunhan toisetkin osapuolet tulisi pelaamaan :) PS. Hienosti pelasit eilen! :)

Thänks :) oli hyvä peli, sun Hillerillä oli vaan vähän heikko päivä...


Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!

Mun mielestä voisi muuttaa...
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!

muutetaan...
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!

Ei muuteta
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mä ainakin lupaan pelata jokaisen pelin, pääsin poffeihin tai en. Ja mitä tohon sääntömuutokseen tulee, niin mulle on aivan sama, enemmistö päättäköön.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!

Ihan Sama!!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kysely: Muutetaanko toi suojaamattomien pelaajien asetus siten ettei ne joudu tuonne waiwer listalle jos lähettää niitä farmiin? Sen pystyy vielä muuttamaan tässä liigassa ainakin niitä on pirusti tarjolla. Äänestäkää ja kertokaa mielipiteenne!
Ei muuteta.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Koskahan hartsa1980_ / Minnesota ilmestyy paikalle? Ois syklin vika peli, ilmota vaikka tänne että koska ehdit pelaamaan?
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

jukepox17 pitäs asettaa treidi kieltoo kehtaa santeri sentäs viiä ilya:än toisen nenän eest vaikka meil oli jo käytännös kaupat siitä tehty.. Tollast saa tehä perkule..
En tienny et teil on mitää kauppoja tulossa aattelin et kunhan heitit ilmoille ton et sedin pitäis vaihtaa kovyy ja toi cossukan tarjous tais tulla tota viestii aikasemmi nii tottakai mä hyväksyin sen..
ja ei niitä yksin tehä niitä vaihtoja cossu lähetti tarjouksen mikse sit lähetti jos teil oli jo melkee kaupat tehty ??
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

En tienny et teil on mitää kauppoja tulossa aattelin et kunhan heitit ilmoille ton et sedin pitäis vaihtaa kovyy ja toi cossukan tarjous tais tulla tota viestii aikasemmi nii tottakai mä hyväksyin sen..
ja ei niitä yksin tehä niitä vaihtoja cossu lähetti tarjouksen mikse lähetti sit jos teil oli jo melkee kaupat tehty ??

No kuhaa vitsailin vain! Tykästyin vaa kovin paljon Ilyaa ku pelasin NewJerseyl onlines muutaman matsin ja kovasti yrittä sediineist eroo enää pitäs Danista päästä Henriikka matkustaa Stloisii.. Et ite en tarjonnu riittäväst vaikka kyl se koht ois jo ollu mun :D

Et jos jotaa kiinnostaa niin D.Sedin Edler paketti liikkuis jos tulee jotaa mielenkiintosta voidaa mahollisest samaa pakettii heittää viel Luongo.

Sen verta viel sanottava että EA aika pyllystä kun pystyy tarjoo jo kaupattuja pelaajia syklin vaihtoa odotellessa. Aika hölmösti tehty kun ne ei poistu sieltä listoilta ketkä on jo vaihdettu..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

No kuhaa vitsailin vain! Tykästyin vaa kovin paljon Ilyaa ku pelasin NewJerseyl onlines muutaman matsin ja kovasti yrittä sediineist eroo enää pitäs Danista päästä Henriikka matkustaa Stloisii.. Et ite en tarjonnu riittäväst vaikka kyl se koht ois jo ollu mun :D

Et jos jotaa kiinnostaa niin D.Sedin Edler paketti liikkuis jos tulee jotaa mielenkiintosta voidaa mahollisest samaa pakettii heittää viel Luongo.

Sen verta viel sanottava että EA aika pyllystä kun pystyy tarjoo jo kaupattuja pelaajia syklin vaihtoa odotellessa. Aika hölmösti tehty kun ne ei poistu sieltä listoilta ketkä on jo vaihdettu..
Okei :D ite halusin kovyn ku yks lempipelaajist ja hemmetin hyvä täs pelis niiku oikeestikki :D
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kylhää se juu ihan OK peluri on :D ois tosiaa maistun ittellee se Keslerin vieree. Pientä tehottomuutta tuol Canuckseil..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1.Vancouver
2. Los Angeles Kings
3. Detroit
4.Ottawa
5. Flyers
6. Winnipeg
7. Islanders
8. Toronto
9. Columbus
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Devils suorittanut syklin viidellä voitolla ja yhdellä tappiolla.

Viimeisessä pelissä 5-2 pataan Pingviineiltä. Tiukka vääntö, jossa 0-2 johto sössittiin 5-2 tappioksi. Malkinin kaksi maalia noin kymmenen sekunnin sisään käänsi pelin Pittsburghille. Täytyy hattua nostaa Opita81:lle, viimeisteli kovalla prosentilla ja pelasi puolustuspäässä todella järkevästi. Devils taas hätiköi tasoistuksen jälkeen ja laittoi epäonnistuneesti taktiikat uusiksi. Tämä sitten kostautui ja omissa kolisi. Tappiotilanteessa peli meni väkinäiseksi yliyrittämiseksi.. Mielestäni kuitenkin loppunumeroita tasaisempi matsi.

Ilya, Zajak ja Josefsson San Joseen -> Thorton, Pavelski, Handzus tilalle.

Näillä eväin seuraavalle jaksolle.
 
Ylös Bottom