Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

winnibeg pelannu syklinsä loppuun, oli todella menestyksekäs 4 voitoo ja yks niukka tappio montrealille. pelaaja kaupat teki hyvää ja yks uus on hyväksyntää vaille. Florida ja Winnibeg saivat kaupan aikaan jossa versteeg ja kuba tulee teppo winnibegin nummiseen ja antropov ja pavelec matkaa katselemaan rico stubbsia ja sonny crocketttia floridaan!
Urheilumoka - Teppo Winnipeg - YouTube

Hyväksyin ton jo minun mieleest mut en tietyst sata varma oo..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

"Vai onko elämäntilanne näillä kaikilla keskeyttäneillä muuttunut niin radikaalisti viimeisen kolmen viikon aikana, että aika ei enää riitäkkään." Tämä oli se pointti Miksuu95. Veikkaan että Kaksinaamaa, tai ketään muutakaan hyvää pelaajaa ei kiinnosta kuka paska siellä toisella puolella pelaa kun sillä saumat voittoon on käytännön 0 jokatapauksessa. Kyse on siitä, että liigan ensimmäisessä viestissä lukee: "Jos siis et ole varma ehditkö pelailla, älä ilmoittaudu!". Ei kiinnosta paskanvertaa se että poistuit, kiinnostaa se että mikä oli syy poistumiseen, vaikka pystyt jatkaan vielä toisessa liigassa. Jos et(te) tästä tajua niin sitten ette, en aio yrittää saada vajaita aivoja toimimaan täydellä teholla koska se on varmasti turhaa.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

No niin eiköhän rauhoituta täällä. Ei muuta ku lapa jäähän ja nimi aamupostiin -kuten juti sanoisi... Edelleen tämä on videopeli ja hauskanpitoa, koitetaan pitää se sellaisena.
Toinen suuri mietelause heti perään, hetkinä jolloin tekee mieli avautua: Ny rillataan!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Hyväksyin ton jo minun mieleest mut en tietyst sata varma oo..

joo varmaan oot hyväksyny mut sehän tulee vasta ens syklis toimeen! kirjotin vähä huonosti.


GO Flyers nöyryyttää washingtonia nelonen pro ilmanen viikonlopun
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Washington haastettavissa klo:14.00---> vaikka pelikunto nyt tosin on hieman kyseenalainen :D
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Miksuu95 nyt voin pelata jos olet paikalla, en huomannu kattoo äsken kun haastelit
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Anteeksi kun tulen sorkkimaan ketjua, vaikka keskeytinkin. aloin vaan katsella noita edellisen sivun viestejä, ja paloin halusta kertoa tarkemmin miksi poistuin töykeästi liigasta, ja ettei minua muisteta pahalla. Eli kyse on tästä: Olen pelaillut nyt n. 8v salibandya, ja nyt on oma tilaisuuteni nousta parempaan organisaatioon. Pelaan tälläkin hetkellä 2- ja 3 divaria, jossa aikaa menee paljon. Nyt kuitenkin eräs liigajoukkue on osoittanut kiinnostusta minuun joka tarkoittaa täyspainotteista harjoittelua. Ennen löysin aikaa änärille helposti, nyt juuri ja juuri kerkeän nähdä tyttöystävääni. Eli tästä syystä lopettelen, katsotaan jos en tuohon liigaorganisaatioon pääse, niin toivottavasti joskus vielä pelaamme yhdessä.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Miten tuo Anaheim kun girahvimies lopetti. Simuloinko pelin niitä vastaan vai oottelenko uutta gm:ää??

On kyllä ollu paska tuuri ku nämä lopettaneet ovat sattuneet monta kertaa minun kanssa samaan sykliin. :)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1. New Jersey
2. Flyers
3. Toronto
4. Minnesota
5. Detroit

Hyvin kulkee, vaikka on kovia pelejä.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Miten tuo Anaheim kun girahvimies lopetti. Simuloinko pelin niitä vastaan vai oottelenko uutta gm:ää??

On kyllä ollu paska tuuri ku nämä lopettaneet ovat sattuneet monta kertaa minun kanssa samaan sykliin. :)

Huomenna pitäs olla uusi GM jaa ei niitä ite simuloida ne simuloituu automaattisesti sykliä vaihtaessa!!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1. New Jersey
2. Flyers
3. Toronto
4. Minnesota
5. Detroit
6. Winnibeg

7. Vancouver
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Columbus ,linjoilla kokö päivän,jotenhaastakaa 2 peliä tästä syklistä pelaamatta:)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1. New Jersey
2. Flyers
3. Toronto
4. Minnesota
5. Detroit
6. Winnibeg

7. Vancouver
8. Bolts
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

1. New Jersey
2. Flyers
3. Toronto
4. Minnesota
5. Detroit
6. Winnibeg

7. Vancouver
8. Bolts
9. Kings
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Chicagolla pelit tässä syklissä vielä 5peliä jäljellä ja kirjoitan nyt tänne, jos täältä huomattais nää viestit paremmin kuin pleikan puolella lähetetyt.

Eli Dallasia, Edmontonia x2, Calgarya ja San Josea vastaan pelit.
Itse pääsen pleikalle 13-21 ulkopuolisina aikoina.
Laittakaa viestiä yv:nä tai tähän vastauksena jotta saadaan pelit sorvattua.


Muutenkin toivoisi monien muiden tapaan, että hoidettas ne pelit ettei menis simulointiin. Ja jos nyt tuntuu, että ei kiinnosta/jaksa niin lähtekää jo nyt pois, jotta uusille tulijoille jää tsemejä peleihin. (Ja nyt en tarkoita kavereita joita vastaan pelit mulla on tässä jäljellä vaan aivan yleisesti.)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Washingtonilla vielä New york ja Edmonton jäljellä.
Ilmoitelkaa miten kerkeisitte pelaan.
 
Ylös Bottom