Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olen aina valmis uuteen liigaan... Pitäskö tehdä niin, että hautaa ainakin toisen liigan, league one vissiin takkuaa pahemmin. Ottaa sieltä aktiiviset sen liigan jampat hockey leagueen ei aktiivisten tilalle.
Ja sitten perustaa yhden Ultimaattisten pelailijoiden liigan, joka toimii vain kutsulla -toki siis ne jotka on osoittanut aktiivisuutensa muis liigois olis mukana.
ja mun mielestä 4päivän sykli, koska ne aktiiviset pelaa usein hyvin nopeasti pelit pois, kun sykli vaihtuu jos on vaan vastustajia. Itse diggaan enemmän tuosta fantasy joukkueista, tulee suht tasaset, mutta käy normijengit toki.
Melkee fiksumpi haudata molemmat liigat niin saa kaikki alottaa puhtaalta pöydältä koska jotenki tyhmä alkaa vaikka Haastaja liigan ykköstä sanoo että hyppääppäs tonne Columbuksen rattii toisee liigaa sillä 0pistettä 20pelistä.. <-- esimerkkinä käytin vain en tiedä Columbuksen pisteistä..
Mut toki 2 uutta liigaakin on mahdollista mutta toivoisin mahdollisimman paljon porukan mielipiteitä..
Pointtia kyl tuossakin on et jos tätä menoa Geeämmät vaihtuu niin vikoille runkosarjan sykleille on aivan turha edes koittaa saada ketään uutta pelaamaan jollain jumbojengillä...
joten tehkää mitä parhaaksi näette, mut mä kyl äänestän normi joukkueita, koska fantasia liiga on jo... Ja mikä pahinta se jako ei todellakaan ollut tasainen...