Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ei muutakun uusi gm vaan dallasille... Eiköhän tässä oo jo ihan tarpeeksi ooteltu ilman minkäänlaista ilmotusta...

Onhan tää vähän raakaa peliä mutta ei voi mitään... Jos olis ilmoittanut jotain niin olis ihan eri asia.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Noniin tässä on nyt pienellä porukalla mietitty mitenkä saataisiin Haastaja sekä Hockey Leaguet toimimaan koska tällä hetkellä on Todella aktiivista sakkia ja sitten on se ääripää ketkä ovat onlinessa pelailemassa mutta eivät edelleenkään viitsi vastata jos heiltä kysyy matsista mikä meillä olisi pelaamatta. Jos sen sotapelin tai jonkin muun pelin jälkeen viitsisi vastata niin se helpottaisi kummasti..

Mutta niin itse asiaan. Mitä mielkä kansa on että koitettaisiinko tehdä yksi liiga ja yhdistää Haastaja sekä Hockey liigat. Molemmissa jää tällä hetkellä paljon pelejä pelaamatta ja on useita herroja/naikkosia ketkä eivät vaivaudu enää pelaamaan eikä vastaamaan viesteihin. Alkaa mennä niin järettömäksi pyörittää 2liigaa kun saa olla joka sykli etsimässä 2-3 uutta GM:ää joissa pelit mennyt vaihtelevalla menestyksellä ja treidejäkin kun sielä jokainen tekee niin joukkueet alkaa kohta olla niin kaukana alkuperäisestä että ei sinne kukaan kohta lähde enään manageroimaan.

Liigat vielä sen verta alussa että tässä ei mitään vielä menetä mutta jos pelaamme vielä useamman syklin tällä tavalla niin veikkaisin että lopettamis prosentti kasvaa minkä kerkeää ja noin 50-60pelin kohdalla se on jo 50%.. Siinähän tietysti kävisi niin että tulee uudet arvonnat ja joukkueet ja siitä sitten harmistutaan jos ekat pelit menevät huonosti ja sittenhää siinä voisi pilata joukkueen ja tehä muille kiusaa ja quitata liigasta..

Elikkä tässä vähän pohdittavaa ja toivoisin mahdollisimman paljon ja omia mielipiteitä kertovia ehdotuksia ja vastauksia.. Tarkoitushan tässä on edelleen pitää porukalla hauskaa!! voitto ei ole tärkeintä vaan hauskan pito liian vakavaa tämä ei saa olla tai sitte on jo keksittävä parempaa tekemistä. Mutta sillä että sinä esität pelaavasi liigassa pilaat kaikkien muiden peli ilon kun he olettavat että pelaat liigassa mutta et kuitenkaan viitsi pelata sitä kunnolla. Itselläni on tapana aina jos lähden johonkin mukaan niin lähden täysillä mukaan ja parhaani tekemään pilke silmäkulmassa tottakai. Homma toimii varmasti kaikilla parhaiten kun ottaa rennosti ja yrittää parhaansa toiset ovat parempia kuin sinä mutta ehkä sinä olet jossain parempi..


Lisätään nyt sen verta että en viittis olla mulkku ja potkia joka sykli porukkaa pihalle epäaktiivisuudesta vaan kaikki on otettu ketkä tahtonut mukaan ja saanut mahdollisuuden mutta näin tämä ei näköjään toimi vaan 2liigassa tulisi äkkiä vajetta se 10 GM;ää ainakin.. Siksi oma mielipide liigat yhteen ja uusi yritys. Ja kaikilla pitää ja saa olla elämä sitä en sano mutta kun on lähty mukaan niin luulisi silloin hoitavan homman kunnolla eikä aiheuttaa muille huonoa fiilistä koska ei tämä tälleen ole kenellekkään kivaa..

-- Tässä komissaari veljesten Kari ja Jari Betmannien mietteitä --
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Itse olen aina valmis uuteen liigaan... :) Pitäskö tehdä niin, että hautaa ainakin toisen liigan, league one vissiin takkuaa pahemmin. Ottaa sieltä aktiiviset sen liigan jampat hockey leagueen ei aktiivisten tilalle.

Ja sitten perustaa yhden Ultimaattisten pelailijoiden liigan, joka toimii vain kutsulla -toki siis ne jotka on osoittanut aktiivisuutensa muis liigois olis mukana.
ja mun mielestä 4päivän sykli, koska ne aktiiviset pelaa usein hyvin nopeasti pelit pois, kun sykli vaihtuu jos on vaan vastustajia. Itse diggaan enemmän tuosta fantasy joukkueista, tulee suht tasaset, mutta käy normijengit toki.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Itse olen aina valmis uuteen liigaan... :) Pitäskö tehdä niin, että hautaa ainakin toisen liigan, league one vissiin takkuaa pahemmin. Ottaa sieltä aktiiviset sen liigan jampat hockey leagueen ei aktiivisten tilalle.

Ja sitten perustaa yhden Ultimaattisten pelailijoiden liigan, joka toimii vain kutsulla -toki siis ne jotka on osoittanut aktiivisuutensa muis liigois olis mukana.
ja mun mielestä 4päivän sykli, koska ne aktiiviset pelaa usein hyvin nopeasti pelit pois, kun sykli vaihtuu jos on vaan vastustajia. Itse diggaan enemmän tuosta fantasy joukkueista, tulee suht tasaset, mutta käy normijengit toki.

Melkee fiksumpi haudata molemmat liigat niin saa kaikki alottaa puhtaalta pöydältä koska jotenki tyhmä alkaa vaikka Haastaja liigan ykköstä sanoo että hyppääppäs tonne Columbuksen rattii toisee liigaa sillä 0pistettä 20pelistä.. <-- esimerkkinä käytin vain en tiedä Columbuksen pisteistä..
Mut toki 2 uutta liigaakin on mahdollista mutta toivoisin mahdollisimman paljon porukan mielipiteitä..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Kumpikin liiga matalaksi ja tilalle yksi fantasia liiga johon vain ja ainoastaan kutsutaan pelaajat!!!

Ei yhtään uutta pelaajaa mukaan vaan vain ja ainoastaan eepi valitsee mukaan ne pelaajat jotka ovat ennenkin saaneet syklin pelattua siinä 4/5 päivässä!! Liigassa sitten 4 päivän sykli!!

Näin, onhan tämä hieman raaka systeemi niille jotka pelaavat syklin siiinä seitsemässä päivässä suunnilleen läpi, mutta he saavat sitten perusta uuden liigan, valitettavasti.


ELI KUMPIKIN MATALAKSI JA YKSI FANTASIALIIGA TILALLE!
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Melkee fiksumpi haudata molemmat liigat niin saa kaikki alottaa puhtaalta pöydältä koska jotenki tyhmä alkaa vaikka Haastaja liigan ykköstä sanoo että hyppääppäs tonne Columbuksen rattii toisee liigaa sillä 0pistettä 20pelistä.. <-- esimerkkinä käytin vain en tiedä Columbuksen pisteistä..
Mut toki 2 uutta liigaakin on mahdollista mutta toivoisin mahdollisimman paljon porukan mielipiteitä..

Niin tuo tuossa on juuri se ikävä juttu, johon varmaankin kaatuis.. Vai pitäskö kokeilla et jokainen sallii tietokonetta vastaan pelattavt pelit jos ei itse pääse peleille? Sais pelata ne pelit syklin vikana päivänä tai jtn? en tiärä..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Jep täälläkin yhdistämisen kannalla ja aktiivisimmat mukaan ja luulen kyllä että tota simulointia ei kyllä silloin tarvitse tehdä eli kumminkin se 4 pv siinäkin aikaa .eli uutta sarjaa vaan ja tehdään siitä hieno sarja jotka täällä todella haluavat PELATA, ps .mut toi fantasia systeemi on ainakin mun puolesta ihan jees:)
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Jaa a, melkoinen idea... En osaa oikein sanoa muuta kuin et fantasia liigaan en vaihtais... On kuitenkin hienompi pelata oikeilla joukkueilla... Ja omalla kohdalla ainakin on molemmat liigat sujuneet kivuttomasti... Joka tapauksessa messissä olen jos kutsu tulee ja nämä lakkautetaan...

mutta mikä takaa sen että siinä uudessa liigassa kaikki pysyis messissä ja mikä takaa sen ettei sinne hiivi äpäriä jotka quittaavat tappion kohdatessaan, jotka taas ansaitsee monoa...
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Sehän se ongelma onkin kun ei mitään pysty taata mutta eipä näihin liigoihin enää kohta kukaa viiti lähtee GM:äks kun koko ajan vaihtuu sakki ja pelit pitkällä. Vaatis vaa sen itsetutkistelun että onko aikaa intoo pelaa vaikka pelit menis miten että kehtaako olla vittumainen "netissä" tietämille pelikavereille. Oikeille kavereille ei välttämättä viittisi mutta tää on tää intternetti kaikenlaisia hemmoja täynnä..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Pointtia kyl tuossakin on et jos tätä menoa Geeämmät vaihtuu niin vikoille runkosarjan sykleille on aivan turha edes koittaa saada ketään uutta pelaamaan jollain jumbojengillä...

joten tehkää mitä parhaaksi näette, mut mä kyl äänestän normi joukkueita, koska fantasia liiga on jo... Ja mikä pahinta se jako ei todellakaan ollut tasainen...
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Ehkä se olis parempi sit että yks liiga, aktiivisia pelaajia ja ei mitään fantasia rostereita vaan oikeilla kokoonpanoilla! Ihan puuhastelua mun mielestä jos ei joukkueilla olis niitä omia kasvoja...
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Pointtia kyl tuossakin on et jos tätä menoa Geeämmät vaihtuu niin vikoille runkosarjan sykleille on aivan turha edes koittaa saada ketään uutta pelaamaan jollain jumbojengillä...

joten tehkää mitä parhaaksi näette, mut mä kyl äänestän normi joukkueita, koska fantasia liiga on jo... Ja mikä pahinta se jako ei todellakaan ollut tasainen...

Joo tuo on totta että kärjellä ja hännällä oli aika moiset erot tuossa fantasyssä.. Mutta mun mielestä ois edelleen kysyntää 2liigalle toinen voisi olla 4päivän sykleillä ja toinen 1viikon sykleillä. Mut nyt karsis näissä liigoissa ketkä on osoittautunut epäaktiivisiksi niin veke. Ja tietyst jos lähtee mukaan niin hoitais sitte homman miehekkäästi alusta loppuun..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mä kannatan uutta liigaa. En vältämättä tahdo fantasia liigaa koska se ei ole niin mielenkiintoinen kuin oikeilla kokoonpanoilla.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Toi kuulostaa hyvältä 2 sarjaa ja mitä Eepi tossa ylempänä kirjoitti ,ja itselleni toki ihan sama millä tyylillä oli sitten orginal tai fantasia kunhan nyt perkeles ruvetaan pelaamaan kunnolla eikä ryssittäis näitä sarjoja ,ja miettikää miten paljon eepikin uhraa ja jaksaa näitä tehdä eli nyt kanssa pelikaverit lakki nöyrästi käteen ,ja ruvetaan viddu kunnolla pelaamaan sarjaa,asennetta touhuun ja puhalletaan yhteen hiileen.
 
Mä en lähde liigaan jossa syklin pituus 4-5 päivää. Toi viikko on just hyvä, vaikka olenkin suorittanut pelini nopeimpien joukossa, haluan että syklien väliin jää muutama "pelivapaa" päivä.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Jos eepi jaksaa niin Toki saa kaksi liikaa tehdä. Toinen neljän päivän syklillä ja siihen liigaan vain kutsuttais pelaajat.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mä voisin kans olla kyl mukana uudessa liigassa jos vaan mahdun. Ehkä se olis helpompi alottaa yks uus liiga kahden vajaan sijaan. Oikeet rosterit sopis mullekkin paremmin mut loppupeleis aivan sama, molemmat käy!
 
Ylös Bottom