Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Haastaja League One

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Boston pelivalmiudessa nyt klo 14.30 asti ja sitten illalla klo20 eteenpäin! Pelit Anaheimia,Islanderssia,Buffaloa,Torontoa,Capitalssia ja Wildia vastaan.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

On toi komissaarin toiminta niin mielivaltaista että taidan hypätä remmistä pois. Meen vähä aikuisempaan seuraa.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

On toi komissaarin toiminta niin mielivaltaista että taidan hypätä remmistä pois. Meen vähä aikuisempaan seuraa.

Olisit nyt pelannut pelin loppuun, se oli vasta eka erä... Vaikka olikin 4-0 niin eihän se nyt vielä varma tappio ole kun on viä kaks erää aikaa...

nyt meni hyvät tehot äijiltä ihan hukkaan... Prkl :mad:
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Vaihdetaan asetuksia sen jälkeen kun on alotettu kausi ja potkitaan pihalle heti ku ei pariin päivään ilmottaudu.
Joillakin on ELÄMÄ.
Isles kiittää ja kuittaa.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Olisit nyt pelannut pelin loppuun, se oli vasta eka erä... Vaikka olikin 4-0 niin eihän se nyt vielä varma tappio ole kun on viä kaks erää aikaa...

nyt meni hyvät tehot äijiltä ihan hukkaan... Prkl :mad:

Meinasin ennen meidän matsia jo lähtee vetään mut ku toi pelityyli ja noi muut jutut oli tapahtunu nii aattelin et aivan ***** sama.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Vaihdetaan asetuksia sen jälkeen kun on alotettu kausi ja potkitaan pihalle heti ku ei pariin päivään ilmottaudu.
Joillakin on ELÄMÄ.
Isles kiittää ja kuittaa.

Mitähän asetus muutoksia mahdat tarkoittaa? Samat sielä itseasiassa on kuitenkin ollut koko aika. Ja tuohon ELÄMÄ kohtaan sen verta että ei täältä ketään potkita pois mutta nämä potkitut kaverit ovat idlanneet ja pelanneet psn:än puolella ahkerasti muita NHL matseja ja heiltä koittanut kysellä ovatko pelaamassa Liiga pelejä ollenkaan eivätkä ole viitsineet kysymykseen vastata niin siitä varmaan pystyy laskemaan 1+1=1 ainakin minun mielestäni. Mutta onnea uusiin peleihisi.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mitähän asetus muutoksia mahdat tarkoittaa? Samat sielä itseasiassa on kuitenkin ollut koko aika. Ja tuohon ELÄMÄ kohtaan sen verta että ei täältä ketään potkita pois mutta nämä potkitut kaverit ovat idlanneet ja pelanneet psn:än puolella ahkerasti muita NHL matseja ja heiltä koittanut kysellä ovatko pelaamassa Liiga pelejä ollenkaan eivätkä ole viitsineet kysymykseen vastata niin siitä varmaan pystyy laskemaan 1+1=1 ainakin minun mielestäni. Mutta onnea uusiin peleihisi.

Mitenkäs eepi me tämä ratkaistaan kun toi islanderssin viimeinen peli loppui ekan erän jälkeen peetun keskeytykseen tilanteessa 4-0 mulle...???
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Sen verran pakko avautua, että vähän yllätys oli eilen kun menin pleikalle ja huomasin tämän liigan kadonneen itseltä. Aika hätästä toimintaa jos pari päivää on pois kuvioista niin samantien painetaan deletee. Tässä liigassa ei ilmeisesti ihmisella saa olla mitään muuta elämässä kuin kiekkovideopelin hakkaaminen ja forumilla pyöriminen aamusta iltaan. Mikä niiden viikon päähän asetettujen deadlinien merkitys oikein on jos todellisuudessa kuitenki oletetaan, että pelejä pitää olla samantien vääntämässä munat vaahdossa ja parin päivän päästä uutta syklii. Mutta ei siinä, ehkä parempi näin.

- Ex-LA GM
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Mitenkäs eepi me tämä ratkaistaan kun toi islanderssin viimeinen peli loppui ekan erän jälkeen peetun keskeytykseen tilanteessa 4-0 mulle...???

Koitetaa löytää Islesille uusi GM ja sen jälkee piekset sen 8-0 tai häviit niin se varmaan olisi mukavampi hypätä uuden GM:än puikkoihin todnäk. pudotuspeli kamppailu ei ratkea siihen miten siinä pelissä käy. Annoin ite ekassa syklissä kun olin aavistuksen jälessä pelissä mutta johdin 2-1 niin tyhjän otin ja annoin Nashvillen tehdä tyhjii jatkiksella sitte voitin pelin.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

- Ex-LA GM[/QUOTE]

Varmaan sinäkin olisit psn:än puolella joutanut vastaamaan viestiin että pelaatko yleensäkkään tätä liigaa kun onlinessa muita pelejä pelailit myöskin NHL sielä kovasti pyöri. Niin oltaisiin kyllä sinua odoteltu jos oltaisiin tiedetty että tahdot olla liigassa mukana myös pelaamassa. Mutta ei kai sitä muuta voi olettaakkaan että homma alussa potkii päähän kun uusi liiga uusi Komissaari ja kaikki pääsevät mukaan ilman minkäänlaisia tietoja toisesta varmaan voisi olla että tämä olisi lähtenyt paremmin rullaamaan jos olisi kaikki laittaneet vähintäänkin A4 raportit itsestään ja elämästään josta sitten oltaisiin ikään kuin poimuttu kirsikat kakun päältä..
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Varmaan sinäkin olisit psn:än puolella joutanut vastaamaan viestiin että pelaatko yleensäkkään tätä liigaa kun onlinessa muita pelejä pelailit myöskin NHL sielä kovasti pyöri. Niin oltaisiin kyllä sinua odoteltu jos oltaisiin tiedetty että tahdot olla liigassa mukana myös pelaamassa.

Enpä tiedä miten olet voinut mut nähdä onlinessa pelejä pelaamassa jos en ole perjantain jälkeen pleikalla käynyt ennen eilistä? Ja yhtään sinulta tullutta viestiä ei ollut postilaatikossa.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

Enpä tiedä miten olet voinut mut nähdä onlinessa pelejä pelaamassa jos en ole perjantain jälkeen pleikalla käynyt ennen eilistä? Ja yhtään sinulta tullutta viestiä ei ollut postilaatikossa.

No sit se oli se toinen kaveri mutta aika sama mulle kuitenkin ei tässä koiteta kun pitää hauskaa pelaamalla. Olen kovin pahoillani erehdyksestäni ehkä liigaan on vaihdettava komissaari jotta homma lähtis toimimaan.
 
Vastaus: NHL13 - Haastaja League One

No sit se oli se toinen kaveri mutta aika sama mulle kuitenkin ei tässä koiteta kun pitää hauskaa pelaamalla. Olen kovin pahoillani erehdyksestäni ehkä liigaan on vaihdettava komissaari jotta homma lähtis toimimaan.

Kyllä, hauskan pito ja leppoisa pelaaminen oli se mitä itsekin tältä hain. Ei vaan omalla kohdalla toteudu helvetinmoisella kiireellä ja hätäilyllä.

Mutta tämä oli tässä. Ei jäänyt mitään hampaankoloon, hyvää jatkoa liigalle!
 
Pittsburg, Philly, Florida ja Buffalo. Mites teille kävis parhaiten tällä viikolla? Devils ois arkisin linjoilla ainakin 16.30-18.30. Viikonlopusta ei vielä tietoo..
 
Ylös Bottom