Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL13 - Hockey League

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL13 - Hockey League

Jos saan Sharksin niin käy ;)

Mutta oikeasti, ihan mielenkiintonen ajatus, jos joskus toi pitäs tehdä niin nytte vielä kun pelejä on jäljellä ja kaikilla mahdollisuuksia. Se olis hyvä että saatas sellane ydinryhmä, jotka oikeesti pelaa niitä pelejä ja aktiivisesti niitä etsii. Voin kuvitella eepinkin roolin ku joka viikko pitää ettiä uusia kavereita gm:ksi eli ei varmaan hirveen mukavaa oo...

Ilmoittamisten perusteella 20jengillä syklissä pelejä jälellä. Eli jätetää tänää vaihtamatta..

Itse olen aina valmis uuteen liigaan... :) Pitäskö tehdä niin, että hautaa ainakin toisen liigan, league one vissiin takkuaa pahemmin. Ottaa sieltä aktiiviset sen liigan jampat hockey leagueen ei aktiivisten tilalle.

Ja sitten perustaa yhden Ultimaattisten pelailijoiden liigan, joka toimii vain kutsulla -toki siis ne jotka on osoittanut aktiivisuutensa muis liigois olis mukana.
ja mun mielestä 4päivän sykli, koska ne aktiiviset pelaa usein hyvin nopeasti pelit pois, kun sykli vaihtuu jos on vaan vastustajia. Itse diggaan enemmän tuosta fantasy joukkueista, tulee suht tasaset, mutta käy normijengit toki.

Itse olen aina valmis uuteen liigaan... :) Pitäskö tehdä niin, että hautaa ainakin toisen liigan, league one vissiin takkuaa pahemmin. Ottaa sieltä aktiiviset sen liigan jampat hockey leagueen ei aktiivisten tilalle.

Ja sitten perustaa yhden Ultimaattisten pelailijoiden liigan, joka toimii vain kutsulla -toki siis ne jotka on osoittanut aktiivisuutensa muis liigois olis mukana.
ja mun mielestä 4päivän sykli, koska ne aktiiviset pelaa usein hyvin nopeasti pelit pois, kun sykli vaihtuu jos on vaan vastustajia. Itse diggaan enemmän tuosta fantasy joukkueista, tulee suht tasaset, mutta käy normijengit toki.

Vastataan tännekkin jos kaikki ei satu vaikka lukemaan molempien liigojen juttuja =)
Melkee fiksumpi haudata molemmat liigat niin saa kaikki alottaa puhtaalta pöydältä koska jotenki tyhmä alkaa vaikka Haastaja liigan ykköstä sanoo että hyppääppäs tonne Columbuksen rattii toisee liigaa sillä 0pistettä 20pelistä.. <-- esimerkkinä käytin vain en tiedä Columbuksen pisteistä..
Mut toki 2 uutta liigaakin on mahdollista mutta toivoisin mahdollisimman paljon porukan mielipiteitä..

Kumpikin liiga matalaksi ja tilalle yksi fantasia liiga johon vain ja ainoastaan kutsutaan pelaajat!!!

Ei yhtään uutta pelaajaa mukaan vaan vain ja ainoastaan eepi valitsee mukaan ne pelaajat jotka ovat ennenkin saaneet syklin pelattua siinä 4/5 päivässä!! Liigassa sitten 4 päivän sykli!!

Näin, onhan tämä hieman raaka systeemi niille jotka pelaavat syklin siiinä seitsemässä päivässä suunnilleen läpi, mutta he saavat sitten perusta uuden liigan, valitettavasti.

ELI KUMPIKIN MATALAKSI JA YKSI FANTASIALIIGA TILALLE!
NELJÄN PÄIVÄN SYKLI JA VAIN KUTSUTAAN PELAAJAT.

Kumpikin liiga matalaksi ja tilalle yksi fantasia liiga johon vain ja ainoastaan kutsutaan pelaajat!!!

Ei yhtään uutta pelaajaa mukaan vaan vain ja ainoastaan eepi valitsee mukaan ne pelaajat jotka ovat ennenkin saaneet syklin pelattua siinä 4/5 päivässä!! Liigassa sitten 4 päivän sykli!!

Näin, onhan tämä hieman raaka systeemi niille jotka pelaavat syklin siiinä seitsemässä päivässä suunnilleen läpi, mutta he saavat sitten perusta uuden liigan, valitettavasti.

ELI KUMPIKIN MATALAKSI JA YKSI FANTASIALIIGA TILALLE!
NELJÄN PÄIVÄN SYKLI JA VAIN KUTSUTAAN PELAAJAT.

Juu, kai se näin on paras. Harmittaa vaan Marleaun maalipörssin johto 30 maalilla valuu hukkaan...:(

HUOMIO Liigalaiset!!

Ollaan nyt vara komissaari mermer:inkaa päädytty tulokseen että: Liigat siis ajetaan alas ja tilalle tulee 1liiga normi joukkueet ja perinteiseen tapaan arvotaan varausvuorot. Liiga pelataan 1viikon sykli seteillä jotta kaikki varmasti kerkeävät pelata syklinsä loppuun! Tarkoituksena olisi kerätä haastaja sekä hockey liigan aktiivisimmat mukaan ja saada liigasta useamman vuoden perinne jotta tulevaisuudessa olisi helpompi löytää vara GM:ät sun muut.

Ne ketkä ovat kiinnostuneita liigaan liittymään yhteyttä meikäläiseen niin nähdään onko vielä kiinnostuneita uuteen ja ainakin toistaiseksi ainoaan liigaan.

- Terveisin Komissaari veljekset Jari ja Kari Betmanne -

10paikkaa on vielä vapaana jos kiinnostaa niin huomenna vielä aikaa ilmottautua! yhteyttä meikäläiseen!

Ylös Bottom