Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL15 GM Connected PS4

Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Mukana! PSN Gretski999

Ehdottomasti oikeet kokoonpanot ja pelien sopimiseen 1. Skype 2. Whatsapp, muita vaihtoehtoja en itse haluaisi.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

PSN: vizka13

Kiinnostunut komission paikasta.

Drafti vai arpa ei niin väliä minulle, mutta mieluummin drafti.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Kiinnostusta olisi, mutta kokemusta ei. Yritin lueskella sääntöjä läpi, mutta koskaan GM moodia pelaamatta, en niitä osannut tulkita. Muutoin on kyllä tullut kavereiden kanssa ja hieman onlinessakin änäriä pelailtua. Onko tämä este, vai vain hidaste?
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

PSN: jawkko

GMC on vielä itsellä kurkkaamassa, nyt onkin siis korkea aika. Joskus nhl 10-11 aikaan jäi hyvät fibat kfinin nhl kausista.

Draftille ääni ja Skype yhteydenpitokeinona kuulostaa ihan fiksulta.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Kiinnostusta olisi, mutta kokemusta ei. Yritin lueskella sääntöjä läpi, mutta koskaan GM moodia pelaamatta, en niitä osannut tulkita. Muutoin on kyllä tullut kavereiden kanssa ja hieman onlinessakin änäriä pelailtua. Onko tämä este, vai vain hidaste?

Mun mielestä ei ole missään nimessä este. Rohkeasti vaan kysymään mikä on epäselvää niin varmasti osaavat pelaajat neuvovat. Itsekkään en ole netissä pelannut koskaan GM moodia. Ainoastaan tullut offlinessa pelattua sitä muotoa.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Kiinnostusta olisi, mutta kokemusta ei. Yritin lueskella sääntöjä läpi, mutta koskaan GM moodia pelaamatta, en niitä osannut tulkita. Muutoin on kyllä tullut kavereiden kanssa ja hieman onlinessakin änäriä pelailtua. Onko tämä este, vai vain hidaste?


Ehdottomasti mukaan vain :) opit koko ajan varmasti ja jonain päivänä saatat olla mestari ;)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

No siinä tapauksessa, mukana ollaan!

PSN: Hawkeater_Moth

Ei preferenssejä draftin tai arvan suhteen. Skype ok. Joku ehdotti Mirciä, joka ei sekään varmasti olisi hullumpi vaihtoehto.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Mukana ollaan!

PSN: TheKooFIN33

Draftille ääni. Skype olisi tosiaan hyvä yhteydenpitoväline!
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Mukana. PSN: Machinisti

Oikeat joukkueet ja tottakai lotolla drafti.

Alkais jo! =)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Säännöistä muutama on mielestäni vähä hölmöjä:

"Bugirannemaalit": Voisko joku määrittää mulle sanan bugiranne? Tuntuu että aina kun ranteella heittää maalin niin kyseessä on bugiranne:)

Toinen on tämä, että alivoimalla ei saa hyökätä ja pitää kiekkoa vastustajan alueella, MIKSI? o.o

Ja viimeinen: Ykkösmaalivahti saa pelata max. 60 gamee/kausi, täh?
 
Säännöistä muutama on mielestäni vähä hölmöjä:

"Bugirannemaalit": Voisko joku määrittää mulle sanan bugiranne? Tuntuu että aina kun ranteella heittää maalin niin kyseessä on bugiranne:)

Toinen on tämä, että alivoimalla ei saa hyökätä ja pitää kiekkoa vastustajan alueella, MIKSI? o.o

Ja viimeinen: Ykkösmaalivahti saa pelata max. 60 gamee/kausi, täh?
Bugiranteesta ainakin semmoinen huomio että ilmeisesti edellisissä änäreissä kun teki ns. Säbäranteen eli vedit kiekon jalan taaske kokonaan, niin se aiheutti jonkin näköisen maski efektin maalivahdille.

Ja tuosta alivoimapelistä niin jos on mahdollisuus vastahyökkäykseen niin silloin saa hyökätä(eli ei hakemalla haeta maalin takaa hyökkäystä yms), tuosta kiekon aluellaa pidosta en osaa sanoa mitään. Kaikille kuiteskin soisi sen Yv pelin ja se olisi reilua. Kaikki varmaan tietää miten monta maalia olette Av:lla tehneet/päästäneet.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Säännöistä muutama on mielestäni vähä hölmöjä:

"Bugirannemaalit": Voisko joku määrittää mulle sanan bugiranne? Tuntuu että aina kun ranteella heittää maalin niin kyseessä on bugiranne:)

Toinen on tämä, että alivoimalla ei saa hyökätä ja pitää kiekkoa vastustajan alueella, MIKSI? o.o

Ja viimeinen: Ykkösmaalivahti saa pelata max. 60 gamee/kausi, täh?

Tossa alivoima hommassa haetaan realistisuutta. Kuinka usein oikeassa pelissä alivoimalla oleva joukkue hyökkää kokoajan ja pitää kiekkoa vastustajan alueella? Ok jos joku tyylin venäjän maajoukkue pelaa japania vastaan...

Ja maalivahti hommassa todennäköisesti sama homma. Haetaan sitä aitoutta peliin. Bishop taisi olla 2013-2014 kaudella ainut kuka pelasi yli 60ottelua maalivahdeista.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Nuo realistiset säännöt on juuri yksi syy miksi liityin tähän liigaan. Toki eihän voida tietää onko tässä versiossa ns. Bugirannetta, mutta se on kyllä aika ärsyttävä tapa tehdä maaleja. Oisko mahdollista, että esim vaikka 5min ennen loppua vois yrittää hyökätä av:lla jos on siis tappiolla? Toki enemmistö päättää ja sen mukaan mennään :).
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Tän rannesäänön vois ottaa melkei pois. Jos sen säännön kanssa mennään niin voi melkei vaa peittää syöttölinjat ku toine ei saa rannetta laukasta :) mennään niillä mitä "pukumiehet" päättää ;)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Jos nyt edes NHL15 enään on bugirannetta, mutta jos on niin on selvää, että se pitää säännöissä sopia, että sitä ei haeta! Mikään muu ei pilaa tämän pelin pelattavuutta yhtä paljon kun pelaajat jotka hakevat pelkästään bugiranteita...

Ja joojoo ne voi puolustaa pois, mutta kun tämä ei ole pointti. Vaan se että, pidetään se pelaaminen mielenkiintoisena ja hauskana eikä haeta niitä bugiranteita hampaat irvessä.


Muutenkin erittäin hyviä sääntöjä! :)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Oon ollu edellisis painoksis monessa gm jutus mukana ja oon todennu et irc on ollu paras yhteydenpitoväline treideissä ja peliasioissa
 
Ylös Bottom