Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL15 GM Connected PS4

Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Oon ollu edellisis painoksis monessa gm jutus mukana ja oon todennu et irc on ollu paras yhteydenpitoväline treideissä ja peliasioissa
Taidat olla sama peetu joka oli täs keväällä yhes GMC liigassa ja sanoit ettet omista skypeä ja vinguit 29 muuta liigakaista tonne irciin, vai onko kyseessä eri peetu?:)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Taatusti löytyy myös uudesta painoksesta "bugiranne" koska kyseessä ei ole mikään bugi. Kaverille vaan ei tarvitse antaa tilaa ja ennen kaikkea aikaa virittää. Samalla tavalla IRL verkot heiluu jos kerkeää sekuntitolkulla virittelemään. Se on kuitenkin totta, että jos vastustajan pelikirjaan ei mahdu muuta kuin tuo ranne niin hermot menee.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Joku fiksu sääntö tuohon bugiranteelle pitää keksiä, koska jos se on ookoo niin se peli on sit ekan kierroksen jälkeen sellasta, että no jos toiki kehtaa heittää ni kyl sit mäki. Ja sit kaikkia vit..taa.

Toisaalta on totta myös se, että jos pääse B-pisteeltä vapaasti laukomaan niin kyllä se usein sinne kenkälaatikkoon menee. Eikä se välttämättä vääryys ole.

Jotain täytyy kumminkin keksiä sille säbäveivailulle.
 
Olisiko yksinkertainen "sääntö"/"herrasmiesele" että yritetään/tehdään monipuolisia maaleja?

Mitenkäs kun on tämä maalivahtipeluutus homma niin tuleeko kentäpelaajillekkin jonkin sortin sääntö varmaan tupla pelutuksia ei, vai mitä mieltä muut on?
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Juu. Ei tupla peluutuksia mielellään. Ja oishan se ihan mukava, jos kentällä ois muutkin, kun 1-2 ketjut. Toki tätä en lähtisi vahtimaan. Ite ainakin hankin 4.ketjuun kookkaita kovanaamoja ja yritän peluuttaa vastustajan tähtiketjua vastaan :). Mutta ei tietenkään sikailu mielessä.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Korso_hc. Draftilla mennää eli oikeet joukkueet! Ja ei quakenettii vaan erillinen ketju pelikutsuille? Jos ei erillistä ketjua jakseta tehdä, niin quakenet käy, skype ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Taidat olla sama peetu joka oli täs keväällä yhes GMC liigassa ja sanoit ettet omista skypeä ja vinguit 29 muuta liigakaista tonne irciin, vai onko kyseessä eri peetu?:)
Tais siinä liigas olla ne viat josai ihan muualla. Silloin ku sanoin ircistä niin koko liigaa ei ollut vielä edes perustettu ja se oli viime talvena. Olen vaan huomannut että ne liigat on ollut hyvin toimivia kaikinpuolin niin niissä on käytetty irciä. On sitä paitsi paljo kevyempi ohjelma ku esim. skype. Itsekin tulee roikuttua illasta toiseen ircissä puhelimella niin yhteydenpito on aikas helppoa. UGH olen puhunut.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Paras on varmaan sitten väsätä ihan vaan erillinen ketju pelikutsuille. Itse en "jaksa,viitsi,ei kiinnosta" alkaa pelleilemään minkään quakenetin kanssa. Eli mun mielipide on, että erillinenketju tai skype.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Miksei tätä ketjua voi käyttää pelikutsuihin??
No itselle se on ihan sama eiköhän ne pelit tule pelattua :)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Anteeksi eilinen ja tämänpäiväinen epäaktiivisuuteni. Duuni on vähän painanut päälle. Päivittelen sääntöehdotelmaa nytte ja osallistuja listaa :)
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Ite ainakin hankin 4.ketjuun kookkaita kovanaamoja ja yritän peluuttaa vastustajan tähtiketjua vastaan :).

Mitä järkeä tuossa nyt on? Oma verkko heiluu kyllä useasti tuolla peluutustavalla :D

Toivottavasti ovat fixanneet bugiranteet, vaikka ne onkin suht helppo ollut puolustaa pois. Alivoimalla on helppo hyökätä koska kaukalo on ollut aivan liian suuri, jos sitä on saatu pienennettyä niin moni muukin asia parantuisi. Mitäs jos on tappiolla kolmannen erän lopussa ja alivoimalla, saako silloin hyökätä? Näistä säännöistä vähän hankala puhua tässä vaiheessa kun kukaan meistä tuskin on peliä päässyt kokeilemaan. Tosiaan monipuolisesti jos koitetaan maaleja tehdä, niin noita mahdollisia bugiranteita ei käytetä väärin.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Tais siinä liigas olla ne viat josai ihan muualla. Silloin ku sanoin ircistä niin koko liigaa ei ollut vielä edes perustettu ja se oli viime talvena. Olen vaan huomannut että ne liigat on ollut hyvin toimivia kaikinpuolin niin niissä on käytetty irciä. On sitä paitsi paljo kevyempi ohjelma ku esim. skype. Itsekin tulee roikuttua illasta toiseen ircissä puhelimella niin yhteydenpito on aikas helppoa. UGH olen puhunut.
Itseasiassa se liiga oli aika toimiva siinä vaiheessa kun kaikki käyttivät skypeä.

Paras on varmaan sitten väsätä ihan vaan erillinen ketju pelikutsuille. Itse en "jaksa,viitsi,ei kiinnosta" alkaa pelleilemään minkään quakenetin kanssa. Eli mun mielipide on, että erillinenketju tai skype.
Täällä foorumilla pelien huutelemista vaikeuttaa se ettei näe että onko toinen paikalla vai ei ja vaikka olisi paikalla niin aikooko pelata gmc vai EASHL tai vaikka jotain muuta peliä. Skypessä tai miksei jopa ircissä näkee heti että toinen on paikalla ja yleensä kun pelaaja tulee ircciin tai skypeen niin hän aikoo pelata liigapelejä.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Minulle sopii kyllä nuo minuuttirajoitukset, mutta mielestäni niitä voisi hieman nostaa koska peliaikoja on niin vaikeaa muistaa pelin huumassa säännöstellä. Ehdotan että rajat olisi: Puolustajille 30, hyökkääjille 25. Toki minulle sopii mikä tahansa, jos muut ovat eri mieltä.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Minulle sopii kyllä nuo minuuttirajoitukset, mutta mielestäni niitä voisi hieman nostaa koska peliaikoja on niin vaikeaa muistaa pelin huumassa säännöstellä. Ehdotan että rajat olisi: Puolustajille 30, hyökkääjille 25. Toki minulle sopii mikä tahansa, jos muut ovat eri mieltä.

Juu samaa mieltä. Passaa mullekkin kyllä noi minuuttirajoitukset. Koitetaan saada vaan mahdollisimman realistinen pelikokemus aikaiseksi. Meneekö muuten se sitten niin se joukkue kumpi on kotijoukkue oikeassa pelissä niin on myös kotijoukkue tässä meidän sarjassa?

Mitenkäs nämä perusasetukset muuten?

Erän kesto tms? Ei ole aikaisemmin kokemusta niin en tiedä miten ne pelataan yleensä.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Juu samaa mieltä. Passaa mullekkin kyllä noi minuuttirajoitukset. Koitetaan saada vaan mahdollisimman realistinen pelikokemus aikaiseksi. Meneekö muuten se sitten niin se joukkue kumpi on kotijoukkue oikeassa pelissä niin on myös kotijoukkue tässä meidän sarjassa?
Mun järjenjuoksun mukaan menee ainakin juuri näin.:cool:
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Juu samaa mieltä. Passaa mullekkin kyllä noi minuuttirajoitukset. Koitetaan saada vaan mahdollisimman realistinen pelikokemus aikaiseksi. Meneekö muuten se sitten niin se joukkue kumpi on kotijoukkue oikeassa pelissä niin on myös kotijoukkue tässä meidän sarjassa?

Mitenkäs nämä perusasetukset muuten?

Erän kesto tms? Ei ole aikaisemmin kokemusta niin en tiedä miten ne pelataan yleensä.

Erän kesto nyt on ainakin 5 minuuttia. Pitkät ja paitsiot ainakin nhlsäännöillä, kuten varmaankin myös jatkoaika ja muutkin säännöt pitkälti oletusasetuksilla.
 
Vastaus: NHL15 GM Connected PS4

Alustavasti mukana. Netti on tällä hetkellä uudessa kämpässä luokkaa paska, mutta ennen änärin julkistusta pitäisi olla sekin puoli kunnossa. Ilmoittelen lähempänä mikäli uusi netti ei kuitenkaan kerkeä ajoissa himaan, jotta joku muu halukas saa paikkani liigassa.

Yksi ainoa toive: Bugimaaleja tulee 100% varmasti olemaan, joten niitä viljelevät suorinta tietä v&#(uun liigasta. :D Käytetään sitä Share-nappia mikäli vastustaja viljelee niitä bugimaaleja.

PSN: thelapsukainen

Oikeilla jengeillä.
 
Ylös Bottom