Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL2K3 peliseuraa xbconnectilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terppatwistaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tottakai otetaan matsia mikäli...

...täyttyy muutama seikka.

1. Pitää hommata nhl2k3-peli

2. Asentaa xbconnect

3. Harjoitella pelaamaa ettei aina saa 6-0 pataan.

Tosissaan jos puhutaan niin kohta puoliin pitäisi toi Segan loistavaksi kehuttu kiekkopeli hommata, jonka jälkeen tota vois kokeilla pelata "verkossa"

Juu tänne vaan juttuu.. Olen jo muutama iltana vieraillut xbconnectissa, mutta pal version omistavia pelaajia siellä ei ole ollut tähän mennessä ainuttakkaan.

Mulla on nhl2k3 ja soneran 512/512 eli voitais pelailal xbconnectilla tässä ihan milloin vaan kunhan ajankohta sovitaan ensin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MaXii
Mulla on nhl2k3 ja soneran 512/512 eli voitais pelailal xbconnectilla tässä ihan milloin vaan kunhan ajankohta sovitaan ensin.

Mä voisin haastaa sut joku päivä tai sä mut.. Aika hiljasta on ollu xbconnectilla löytää peliseuraa tälle pelille.

ok, pelaan huomenna xbconnectilla 22.00 aikohin nhl2k3:sta ja teen ite servun, teen servun eli löydätte mut sieltä siihen aikoihin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan terppatwistaa
Toki pelataan, ei ole löytynyt peliseuraa vielä kunnolla...
Pankaa vaikka privaa kun haluutte sopia peleistä. Oon mukana. Ei näkyny servua xbconnectilla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan terppatwistaa
Löytyykö innokaita nhl2k3 pelaajia xbconnectiin vääntään tiukkoja matseja? Tänne vaan juttua jos kiinnostaa?

Voisin tulla ole hionut taitojani huippuunsa mutta vielä puuttuu XBOX Live kun sen saan niin haastan kenet vaan!

Ylös Bottom