Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl2k3

haittaako ?

Thunderpuckin foorumista luin, että 2k3:ssa toimii ainoastaan dualshock2, jos haluaa käyttää advance controllia. Jos haluaa luoda pelaajia, pitää tyytyä sukunimessä vain 7 kirjaimeen (ps2) tai 9 kirjaimeen (xbox). Itselläni multitappia varten ostetut lisäohjaimet ovat vanhoja dualshockeja, ei ole halpaa uusia kaikkia ohjaimia.
 
Re: haittaako ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gbz900
Thunderpuckin foorumista luin, että 2k3:ssa toimii ainoastaan dualshock2, jos haluaa käyttää advance controllia.

Ettei tuossa tarkotettais sitä, että ohjaimen pitää olla dualshock (ei välttämättä 2), eli tatittomat ohjaimet eivät riitä? Tuskinpa siinä on niin paljon niitä analogisia näppäimiä hyödynnetty.
 
dualshock?

Tässä lainaus thunderpuckin ohjainkyselyn viimeisestä vastauksesta. Eikös dualshockit nimenomaan ole tatillisia ohjaimia vai meneekö minulla termit sekaisin? Tämän viestin mukaan ps2:n mukana tuleva ohjain (dualshock2) on se mikä toimii kunnolla. Mitenkähän tämä voi olla edes mahdollista?


"Have your controllers ever worked with it on advanced?I`ve noticed that my older ps2 controllers simply don`t work with it-newer ones do.Have any of you tryed the madcatz dual shock by the way?Its pretty cheap and works great plus you can program moves on it! Arch
--------------------------------------------------------------------------------

You nailed it right on the head... I hadn't tried my other controller (why, dunno), but apparently the PSone dualshock controllers don't work, but the PS2 dualshock (the one that came with the console) does..."
 
Jos tuo pitää paikkansa niin syy ei voi olla muu kuin huolimattomuus pelin tekijöiltä. Tosin voihan olla, että euroversioon ongelma on korjattu.
 
Re: haittaako ?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gbz900
Jos haluaa luoda pelaajia, pitää tyytyä sukunimessä vain 7 kirjaimeen (ps2) tai 9 kirjaimeen (xbox).

No johan nyt on muna jos ei enempää kirjaimia saa. Eihän tuohon saa edes omaa nimeään mahtumaan prkle!
Toivottavasti rosterit on ajan tasalla, kuten myös maajoukkueet. Onko kukaan kuullut/lukenut mistään, tukeeko peli 60hz? Enää reilut pari viikkoa ja meikäläisen töllössä Bondra ja Jagr takoo maaleja :)
 
Juupajuu, NHL2K2:ssakaan ei saanut sukunimeen kuin 8 kirjainta. Sitten sai luoda sellaisia pelaajia, kuin John Vanbiesb tai John Vnbsbrck jne. :D

Naurettavaa, ettei Treyarch saanut vieläkään tuota kuntoon. Kyllähän Xboxissa sentään riittää yllin kyllin poweria muistamaan muutama hassu nimi kokonaan, jos EA:nkin peleissä se onnistuu. Mutta ei... :mad:
 
Kyseessä on pakko olla Suomen pelimedian suurin ja mahtavin, Thomas Puha. Hänhän tuntuu olleen kaikista innoissaan pelistä Pelaajan toimituksessa. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Pitää kai sitä testata tuossa tapauksessa.
Kuka arvosteli?


A. Järvinen arvosteli kyseisen pelin, eli emme saaneet kuulla T. Puhan mielipidettä ainakaan Pelaajassa kyseisestä pelistä. Mutta kyllä mä tohon Järviseenkin tässä asiassa luotan ja tiedän, että tämä peli jyrää EA:n tuotokset mennen tullen. Onneksi en ole ostanut EA:n lätkäpelejä enää pariin vuoteen. Parin spattivuoden jälkeen pääsenkin sitten pelaamaan ja nauttimaan oikein kunnon lätkäpelistä. Aika julkaisun aikoihin toi olis tarkoitus hankkia ja toivoisin todella, että tämä ei jäisi myyntiluvuissa hirveästi EA:n tuotoksien jalkoihin, vaikka luultavasti jääkin. Eli kaikki vaan joukolla ostamaan NHL 2K3:sta, ja jättäkää tästä lähtien suosiolla ne EA:n pelit sinne kaupanhyllylle!
 
No niin tuli ennakkotilattua 2k3 Playeronesta. Siellä oli julkaisupäivä 27.3, mutta eikös yleensä ennakkotilaajille saada peli toimitettua jo päivää ennen julkaisua? Eli teoriassa voisin saada peli jo keskiviikkona 26. päivä? Tietääkö joku onko asia näin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
VPD sanoo saavansa pelin jo 21.3. Tuli ennakkotilattua tänään kaksi kappaletta.

Infogramesin ilmoituksen mukaan pelin pitäisi saapua kylläkin jo perjantaina, 14.3...
Ainakin X-Box version pitäisi ilmestyä silloin...

-Gizmo-
 
En tehnyt tosiaan NHL 2K3:n arvostelua, Aki ehti pelata peliä varsin pitkään, joten oli parempi, että hän arvostelun teki.

Olen tosin pelannut NHL 2K3:ta sen USA-julkaisusta lähtien satunnaisesti. Erinomainen lätkäpelihän kyseessä on, ei paljoa muuta voi sanoa. Olen aika läheisessä yhteydessä development tiimiin, joten olen kyllä koko ajan pitänyt heidät ajantasalla mistä jengi täällä peliä koskien diggaa ja mistä ei.

Ev
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Everlast

Olen aika läheisessä yhteydessä development tiimiin, joten olen kyllä koko ajan pitänyt heidät ajantasalla mistä jengi täällä peliä koskien diggaa ja mistä ei.

Ev

No sanoppa jätkille, että kyhäävät pelistä sitten samalla SM-liiga version :D
Suomalaiset kiekkohullut voi kertoa pelaajien arvotkin, heh.
Taitaa olla turhaa unelmointia tällaiset jutut. Tiedätkö muuten onko ne rosterit ajan tasalla vai ei?
 
Mites tossa 2K3:ssa on,kun pääsee loistavaan maalipaikkaan?EA:n peleissähän maalit tuli arpomalla ja huippupaikoistakin tuli monesti maalivahdin torjunta tai vastaavaa.Eli saako tossa huippupaikasta yleensä maalin paremmin,kuin jostain roiskaisusta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Mites tossa 2K3:ssa on,kun pääsee loistavaan maalipaikkaan?EA:n peleissähän maalit tuli arpomalla ja huippupaikoistakin tuli monesti maalivahdin torjunta tai vastaavaa.Eli saako tossa huippupaikasta yleensä maalin paremmin,kuin jostain roiskaisusta?
Joo ja onko pelissä jotain kikkaa/harhautusta, mikä menee aina sisään veskalle, kun vähän aikaa harjoittelee, alá EA. Toivottavasti ei, eikä ainakaan arvosteluiden perusteella sellaista olisi.
 
tietämätön?!?

Aattelin tossa vaan kysästä kun tossa vähän aikasemmin puhuttiin x-portista rostereiden yhteydessä, että miten tämä kyseinen x-port toimii?? Kannattaisiko tilailla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joo ja onko pelissä jotain kikkaa/harhautusta, mikä menee aina sisään veskalle, kun vähän aikaa harjoittelee, alá EA. Toivottavasti ei, eikä ainakaan arvosteluiden perusteella sellaista olisi.
No thunderpuckista(?) luin jostain S-liikkeestä jolla saa maalivahdin harhautettua ja suht koht aina mun käsittääkseni maalin. Ilmeisesti pelaajalla kaarrelaan S:n mallisesti ja saadaan maalivahti poikittaisliikkeeseen ja tyhjää tilaa jää sitten niin paljon, että maalin saa melko varmasti. Mutta käykääpä lukemassa itse. Siellä oli monta threadia aiheesta muistaakseni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan akik
Aattelin tossa vaan kysästä kun tossa vähän aikasemmin puhuttiin x-portista rostereiden yhteydessä, että miten tämä kyseinen x-port toimii?? Kannattaisiko tilailla?
Toinen USB piuha pleikkariin, toinen pää PCseen ja sitten voit latailla PCltä PS2 tiedostoja omalle muistikortillesi ja omalta muistikortilta saveja talteen PCn kovolle jos niin haluat. Erittäin kätevä ja täytyy sanoa, että PES2n rostereiden päivitys oli melkein X-portin hinnan arvoinen juttu.
 
Ylös Bottom