Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ni no Kuni: Wrath Of The White Witch

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ni no Kuni: Wrath Of The White Witch [PS3]

Toimii EU pleikalla, mutta suurempi ongelma on sen ostaminen sieltä US Storesta. Luottokortit eivät enään käy tuolla, vaan pitää ostaa noita US PSN-kortteja joilla sitten peli maksetaan. Näitähän saa ostettua kyllä eri puolelta internettiä, että kyllä sen saa jo käsiinsä (koneellensa) jos niin haluaa.

Hyvä tietää. Sitten vaa Amazonista kortteja ostamaan ja peli latautumaan, kiitos!
Demoa tuli äskön tahkottua molemmat tehtävät läpi. Taistelusysteemissä oli kyllä opettelemista, kun ei mitään tutoriaalia demossa ollut.

Hyvä tietää. Sitten vaa Amazonista kortteja ostamaan ja peli latautumaan, kiitos!
Demoa tuli äskön tahkottua molemmat tehtävät läpi. Taistelusysteemissä oli kyllä opettelemista, kun ei mitään tutoriaalia demossa ollut.

Vastaan vielä tähän liittyen: Ni No Kunia nyt kolmisen tuntia takana. Pcgamesupplyn kautta USA-piletit (hintaa olisikohan tullut 65$ about koko lystille, alle 50€ siis nykykurssilla). Tätä kautta aikanaan hommasin myös Square-klassikot Chrono Cross sekä Xenogearsin. 8mb:n netillä köntin lataukseen sekä installointiin meni hyvin tarkalleen 12 tuntia ja hienosti pelittää.

Vastaan vielä tähän liittyen: Ni No Kunia nyt kolmisen tuntia takana. Pcgamesupplyn kautta USA-piletit (hintaa olisikohan tullut 65$ about koko lystille, alle 50€ siis nykykurssilla). Tätä kautta aikanaan hommasin myös Square-klassikot Chrono Cross sekä Xenogearsin. 8mb:n netillä köntin lataukseen sekä installointiin meni hyvin tarkalleen 12 tuntia ja hienosti pelittää.
Kuinkas iso oli tuo ladattava tiedosto?

Itse pistin pelin tilaukseen muutama päivä sitten Hong Kongista, mutta se kyllä tuskin saapuu ennen kuin virallinen julkaisupäivä suomessa on. Ni no Kuni on minulle siinä mielessä jännittävä ostos, sillä en ole koskaan pelannut jrpg-pelejä, enkä erityisemmin animestakaan piittaa. Tässä pelissä on vain jotain joka vetää minua puoleeni ja päätin hetken mielijohteesta pistää tilauksen menemään. Toivottavasti tämä uusi genrevaltaus on mieleinen, sillä olen jo jonkin aikaa kaivannut "tuoreita" pelikokemuksia:)

Nyt on joka lähteessä niin paljon eri tietoa tuosta julkaisupäivästä, että hirvittää.

Eli tosiaan julkaisu on vasta 1.2.13 ?

Voi, voi, aattelin, että huomenna pääsee pelailemaan.

Tästä pelistä ostaa mielellään tuon fyysisen kopion, joten siksi ehkä jätän jenkki-PSN kikkailut väliin.

Nyt on joka lähteessä niin paljon eri tietoa tuosta julkaisupäivästä, että hirvittää.

Eli tosiaan julkaisu on vasta 1.2.13 ?

Voi, voi, aattelin, että huomenna pääsee pelailemaan.

Tästä pelistä ostaa mielellään tuon fyysisen kopion, joten siksi ehkä jätän jenkki-PSN kikkailut väliin.

EU-julkaisu juu 1.2.

Kukaan tilannut tuota Wizard's Editionia ja olisi halukas myymään sen?

Re: Ni no Kuni: Wrath Of The White Witch [PS3]

Täällä 5h peliä takana ja maistuu oikeen hyvältä. Itsellä tulee noissa kaupungeissa pyöriessä todella vahva FF XII fiilis joka ei ole ollenkaan huono asia. Sivutehtäviä jokunen tullut tehtyä mutta tuntuu että niissä ei ole kovin paljon vaihtelua, taitaa 3 eri tyyppistä sivutehtävää tullut vastaan ja niitä sit kierrätetään kaupungista toiseen. En sitten tiedä mitä pidemmällä mutta alussa ainakin on näin. Japani äänistä iso plussa vaikka ei ne enkku puheetkaan paskimmasta päästä ole, paitsi pelin päähahmo on todella rasittavan kuulonen englanniks.

Suurin miinus tulee siitä mikä oli ennakkoon se odotetuin ominaisuus, eli juonesta. Vielä ei ainakaan ole täysin napannut mukaansa vaikka loistavia hahmoja ja hauskoja hetkiö peli on pullollaan. Silti tuntuu että jotain uupuu, mutta tosiaqn vasta 5h takana et toivottavasti pidemmällä paranee.

Ihan must hankinta kuitenkin kaikille old school jrpg faneille. Siksi on myös se spessu edition euroversiosta tulossa :D

EU-julkaisu juu 1.2.

Kukaan tilannut tuota Wizard's Editionia ja olisi halukas myymään sen?
Ootko valmis maksamaan 400$? Tuommosia hintoja ainakin pari päivää sitten pyydettiin Wizard's Editionista ebayssa. Tämä on siis jostain tyhmästä syystä todellinen Limited Edition. Hieman surettaa, olisi tosiaan kiinnostanut ostaa tuo..

Ootko valmis maksamaan 400$? Tuommosia hintoja ainakin pari päivää sitten pyydettiin Wizard's Editionista ebayssa. Tämä on siis jostain tyhmästä syystä todellinen Limited Edition. Hieman surettaa, olisi tosiaan kiinnostanut ostaa tuo..

Juu en PlayCanadan ryöstöhintoja maksa. Jos joku tilannut Suomesta tuon WE:n ja haluaa sen myydä, niin ostan pois "järkihinnalla" eli myyntihintaa kalliimmalla toki, mutta en mitään trokaushintoja maksa.

Tässä kyllä PS3:n yksi viimeisimmistä helmistä, ainakin omalla kohdalla.

Syyskuussa varasin Wizard's Editionin paikallisesta peliliikkeestä hintaan 99,90€. Olin silloin (yllätys yllätys) ensimmäinen varaaja. Tänään käyn maksamassa pois ja varmistamassa että WE:n todellakin saan. jrpg on todella vieras genre itselleni, mutta tämä kiinnosteli maksamaan jopa extraa siitä loitsukirjasta.

Edit: Liikkeeseen kolme Wizard's Editionia tulossa ja kaikki varattu. Perusversiotakin vain(?) viisi kappaletta, näiden varauksista ei tietoa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Syyskuussa varasin Wizard's Editionin paikallisesta peliliikkeestä hintaan 99,90€. Olin silloin (yllätys yllätys) ensimmäinen varaaja. Tänään käyn maksamassa pois ja varmistamassa että WE:n todellakin saan. jrpg on todella vieras genre itselleni, mutta tämä kiinnosteli maksamaan jopa extraa siitä loitsukirjasta.

Edit: Liikkeeseen kolme Wizard's Editionia tulossa ja kaikki varattu. Perusversiotakin vain(?) viisi kappaletta, näiden varauksista ei tietoa.

Todella vähän siis. En vieläkään tajua miten gametownilla oli yksi vapaana vielä tällä viikolla.

Tätä on odoteltu kieli pitkällä, samalla tsiigaten Studio Ghiblin leffoja lievittämään tätä odotuksen tuskaa. Eikä yhtään helpota tilannetta se, kun lukee uutisia siitä, miten rapakon takana söhlättiin Wizard Editionin kanssa. Toivottavasti se nyt ei hirveästi vaikuta Euroopan tilanteeseen, vaikka itselleni jo Verkkokaupasta on tullutkin pariin otteeseen mailia koskien Wizard Editionin pienempää toimitusmäärää. Ennakkoon siis itse tilasin viime vuonna, ja mailissa kehoitettiin tilaamaan normi versio, koska voi olla mahdollista, että Wizard Editionia en ennakkotilauksesta huolimatta saa. Perjantainahan sen sitten näkee. WE tulee hankittua vaikka väkisin. Mutta itse pelistä vielä, omasta mielestäni ehkä kaunein peli, mihin olen ikinä törmännyt. Kun käynnisti demon, ja pääsi kokeilemaan, olin ihan myytyä miestä. Olen ehkä raavas mies, mutta silti, oih, niin herkkä. Ja kyllä, Studio Ghiblin tuotokset koskettavat, joten, en epäile sekuntiakaan etteikö Ni No Kunikin saman tekisi.

Juuri sain Wizard Editionin. Ihan siisti julkaisu kyllä. Ei ole kyllä vielä ikävä kyllä aikaa aloittaa itse peliä.

Juuri sain Wizard Editionin. Ihan siisti julkaisu kyllä. Ei ole kyllä vielä ikävä kyllä aikaa aloittaa itse peliä.
Huhhuh ootte te pari kyllä onnekkaita, ketkä ootte tuon WE:n saaneet. Muistakaa pitää niistä hyvää huolta meidän normiversioiden omistajienkin puolesta, en anna anteeksi jos menette ne rikkomaan tai pois heittämään ;).

Tuli tosiaan tuo normiversio käytyä ostamassa. Pelaamaan lähdettiin Japaninkielisillä äänillä tietenkin. Taattuun Ghibli ja Studio 5 laatuun hyvät ääninäyttelijät. Ainut huono puoli tuossa tosin on, että Japanin ja Englannin dubit eivät täsmää ja Englannin tesktit on tehty tuon Enkkudubin pohjalta, joten tekstit ei täsmää Japanin dubbiin. Eli varsinkin kun ymmärrän hieman Japania, häiritsee kun hahmo sanoo jotain ja teksteissä lukee jotain iiiiihaaaan muuta. Olisin siis toivonut, että Japanin dubbiin olisi tehty nimenomaan sen pohjalta tekstit, eikä käytetty Enkkudubin tekstejä. (Sori tuo on varmasti todella vaikealukuista tekstiä, mutta minkäs teet :D).

Noh, tuskin peruspeluri tuota huomaa, varsinkaan kun Enkkudubitkin ovat laatukamaa. Ihan mielellään niitäkin kuuntelisi, jos Japania ei olisi valittavana. Tulen myöhemmin tähän samaan viestiin kertoilemaan mietteitä itse pelistä, kunhan saan pelitunteja vähän alle.

Tuli tänne kanssa tänään tuo Wizard's Edition. Voin rehellisesti sanoa, että tuollaisesta paketista maksaakin mieluusti sen muutaman kympin lisää. Se kirja on ehkä hienoin lisä mitä minkään erikoisversion mukana olen saanut. Itse peliä olen muutaman tunnin tahkonnut ja kyllähän se ihan taattua Ghibliä on. Itselleni tämä taitaa olla se kaikkien aikojen peli. Moitittavaa on ainoastaan siitä, että kielenä on japani, ja nuo enkkutekstit tuppaavat jossain vaiheessa menemään ihan tajuttomalla spurtilla eteenpäin. Se hiukan ärsyttää. Mutta, muuta pahaa sanottavaa ei ole ainakaan tähän mennessä. Nyt, kun vihdoinkin saanut päivän puuhat pulkkaan, ajattelinkin viettää yön Ni No Kunin parissa. Tataa. :D

Muutaman tunnin vaimo tuossa naputellu ja ei negatiivista palautetta ole tullut. Sivusilmällä oon seurannut ja pakko myös aloittaa kun ehtii.

Noh, tuskin peruspeluri tuota huomaa, varsinkaan kun Enkkudubitkin ovat laatukamaa. Ihan mielellään niitäkin kuuntelisi, jos Japania ei olisi valittavana.

Yllättävän laatukamaa onkin. Noin tunnin ajan kokeilin kumpaakin dubbia ja pakko todeta enkku-sellaisen olevan paljon mieluisampaa korville. Japani-dubbi kuulostaa kovin aneemiselta kun taas enkku-dubbi kuulostaa paljon luonnollisemmalta ja sujuvammalta, jota en olisi odottanut!

Ihana peli!

Yllättävän laatukamaa onkin. Noin tunnin ajan kokeilin kumpaakin dubbia ja pakko todeta enkku-sellaisen olevan paljon mieluisampaa korville. Japani-dubbi kuulostaa kovin aneemiselta kun taas enkku-dubbi kuulostaa paljon luonnollisemmalta ja sujuvammalta, jota en olisi odottanut!

Eli puhekieltä voi vaihtaa kesken pelin? Hyvä juttu, sillä kovasti tässä puntaroin, että kummalla sitä ite lähtisi liikkeelle. Yleensä oon valinnu japanipuheen jos sellainen on tarjolla, mutta sen verra hyväksi kehutaan myös enkkudubbia että sitäki voisi harkita. Niinkuin hihitys tuolla ylempänä mainitsi niin mulla on kans tuo jaappani jo tarttunu tuonne aivokoppaan ja aika monia sanoja ja lauseita ymmärrän niin jos tekstitys ja äänet ei ihan täsmää niin se pistää kyllä silmään. Olikohan se Xenobladessa sama juttu aikanaan.

Ylös Bottom