Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nickin (Master-Accon) vaihto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hiikeri

New Member
EI heti silmään sattunut otsikkoa tosta että miten vaikuttaa mihinkin ja miten onnistuu?

Mulla PS3:n julkkarista asti ollut nicki jonka haluaisin vaihtaa.

Menikös se niin että vaan deletoi nykyisen "Master" Accon ja luo uuden?

Eli laitan osoitteeni ja luottokorttini tiedot sitten vaan uudelle accolleni, vai olinko joku vuosi sitten lukevinani että herjaisi jotain että Visa korttini tiedot ovat jo käytössä (siis nykyiselle accolle) ja niitä ei saa siirrettyä uudelle accolleni tjsp...

Master-Accon vaihtuessa varmaankin menettää kaikki Trophyt, piste enkat jne koska sittenhän kirjaudutaan "uutena" käyttäjänä, vai onko esim. Trophyt tallennettuna kovalevyllä ja ne saisi jotenkin siirrettyä uudelle Nickilleni?

Ja kannattaa varmaan tehdä Master-Accon lisäksi "sivu-käyttäjä", jolla siis nykyiset tiedot että saan Storesta ostamani pelit/lisäosat ladattua uudelleen jos tarvitsee (esim. jos kovalevy sanoo itsensä irti)?

Vastaus: Nickin (Master-Accon) vaihto?

EI heti silmään sattunut otsikkoa tosta että miten vaikuttaa mihinkin ja miten onnistuu?

Mulla PS3:n julkkarista asti ollut nicki jonka haluaisin vaihtaa.

Menikös se niin että vaan deletoi nykyisen "Master" Accon ja luo uuden?

Eli laitan osoitteeni ja luottokorttini tiedot sitten vaan uudelle accolleni, vai olinko joku vuosi sitten lukevinani että herjaisi jotain että Visa korttini tiedot ovat jo käytössä (siis nykyiselle accolle) ja niitä ei saa siirrettyä uudelle accolleni tjsp...

Master-Accon vaihtuessa varmaankin menettää kaikki Trophyt, piste enkat jne koska sittenhän kirjaudutaan "uutena" käyttäjänä, vai onko esim. Trophyt tallennettuna kovalevyllä ja ne saisi jotenkin siirrettyä uudelle Nickilleni?

Ja kannattaa varmaan tehdä Master-Accon lisäksi "sivu-käyttäjä", jolla siis nykyiset tiedot että saan Storesta ostamani pelit/lisäosat ladattua uudelleen jos tarvitsee (esim. jos kovalevy sanoo itsensä irti)?

En osaa Visa kortista sanoa mitään mutta trophyt ja muut piste-ennätykset / pelitallennukset ikävä kyllä menetät useimmissa tapauksissa. Joissain peleissä voit kopioida vanhan tallennuksen uudelle käyttäjälle mutta esimerkiksi itse kopioin GTA iV tallennuksen toiselle tililleni ja herjasi väärästä käyttäjästä. Valkyria Chroniclesin kohdalla kopiointi taasen onnistui, siinä tosin ei ole trophyja. Trophyt tallentuvat palvelimelle ja niitä ei saa siirrettyä yhdeltä tililtä toiselle. Mutta jos esim. vaihdat kovalevyn, kuten itse tein, saat haettua trophyt sitten palvelimelta. (Kesti kyllä kauan.) Uudella käyttäjänimellä homma alkaa puhtaalta pöydältä siis.
Alikäyttäjän luominen vaikuttaa ihan järkevältä.

Ylös Bottom