Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nier

Hinin

Active Member
Julkaisija: Square Enix

Pelityyppi: Toimintaroolipeli

Viralliset sivut: NIER | SQUARE ENIX

Tarina:

Nimikkohahmo Nier on lannistumaton sankari, jonka täytyy pelastaa tyttärensä etsimällä parannuskeino Black Scrawl -virukseen. Nierillä on apunaan mahtavia liittolaisia ja salaperäinen kirja, mutta vastavoimat voivat olla liikaa mahtavimmillekin sotureille. Kiehtovan pelimaailman, vahvan tarinan ja dynaamisen grafiikan yhdistävä Nier haastaa pelaajat päihittämään mystisiä vihollisia vauhdikkaalla miekankäytöllä ja tyylikkäillä loitsuilla. Koe vahva tarina kiehtovassa maailmassa, jossa vallitsevat hätä ja tuska, kätketyt salaisuudet ja raivoava sairaus. Kamppaile pahoja olentoja vastaan tuhoisilla kombohyökkäyksillä ja tehokkailla loitsuilla. Kulje halki kauniin, avoimen maailman, jonka dynaamisissa maisemissa näkyy nyky-yhteiskunnan jäänteitä.
________________________________________________________________________________________


Tämä tuli siis tuossa hankittua samalla kun tilasin Bioshockin CE:n.



Ei lainkaan pahemmalta vaikuta näin muutaman tunnin perusteella. Pelihän itsessään ei ole mitään AAA-luokkaa, vaan lähinnä vahvaa B-materiaalia. Alku eritoten oli mielestäni vaikuttava, vaikka heti kävi kyllä ilmi että mistään superkauniista pelistä ei ole kyse. Kameraa pystyy säätelemään kuten haluaa ja sen voi jopa laittaa seuraamaan hahmoa jos haluaa.

Tarinaa en sen kummemmin pysty valottamaan, kun en siihen ole vielä (kunnolla) päässyt sisälle ja kontrollit haukuista huolimatta ovat mielestäni toimivat. Kuten tuossa mainitsinkin, graafisesti peli ei ole kovinkaan häävi. Siitä huolimatta itse annan mahdollisuuden tälle pelille. Ja lähinnä siksi koska alku oli kiinnostava ja tässä on sellaista outoa vetovoimaa jota en osaa selittää.

Peli itsessään on saanut todella huonoja ja sitten ihan hyviäkin arvosanoja, selkeästi on kuitenkin jakanut mielipiteitä ja metan arvosana ei todellakaan päätä huimaa, mutta luulen että monet minun tavoin tykästyvät tähän kokeilemalla, kun pelin hinta ei todellakaan ole mitenkään korkea enää.

Että tämmöstä. :rolleyes:
 
Ylös Bottom