Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Blade [Hype]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paolo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Blade [Hype]

Mä voin vannoa että olen Ninjojen ylin ystävä, mutta mun mielestä tossa pelissä ei silti oo mitään kiinostavan näköstä.
Ainoa Ninjoihin viittaava tossa pelissä on nimi.

Aivan hirveetä kuraa tämä kyllä oli mitä nyt demoa tuossa testasin.

Varsinkin tuo alun freefall kohta lentokoneesta on ihan perseestä.

Jos ninja gaiden 2 oli hyvä niin tämä ei yllä lähellekkään. Varsinkin ärsyttää tuo aseiden vaihtelu kesken taistelun. Kimppuun kun tulee kolme erilaista vastustajaa (jokaiseen tehoisi eri ase) niin menee kyllä niin turhaksi näppäinten hakkaamiseksi.

Minuun taasen demo iski kuin lujaa! Pelin yleinen tunnelma on vain niin kohdallaan, kunhan vaan vaikeustasoa saa säädettyä pari pykälää korkeammalle niin loistopeli. Ei varmaan koskaan niin harkkore ninja peli kuin ninja gaiden haastavuudeltaan, mutta ai niin mukavalle ja ennenkaikkea viihdyttävälle vaikuttaa! Menee ostolistan kärkisijoille.

Testasin demon ja en tykännyt yhtään. Oli pelkkää putkessa juoksemista ja "äkkitilanteet" missä piti alkaa rämpyttää tiettyä nappia toivat lähinnä Nintendo ajat mieleen.

Testasin demon ja en tykännyt yhtään. Oli pelkkää putkessa juoksemista ja "äkkitilanteet" missä piti alkaa rämpyttää tiettyä nappia toivat lähinnä Nintendo ajat mieleen.

Ollaan eletty vissiin vähän erejä Nintendo aikoja...

Ihan ok peli. Hieman hiomaton ainakin demon perusteella, mutta joo. Voisi ostella kun se on halpa.

Arvostelua pelistä luvassa KonsoliFINiin luultavasti ensi viikolla.

Neljä missiota takana. Sen verran lensi ärräpäitä alussa, että oikein hirvitti. :D

Peli on pahasti "hiomaton". Bugeja (ja todella veemäisiä sellaisia) on siellä täällä, animaatiot ovat kankeita ja vaikeustaso (pelaan normaalilla) todella ailahtelevainen. Pari ensimmäistä tasoa olivat lähestulkoon tuskaa bugien johdosta, mutta missiot 3 ja 4 menivät jo siistimmin läpi. Välianimaatioita tupsahtelee välillä päälle kesken toiminnan (!!!) ja tulee sellainen "mitä helv... tässä nyt oikein tapahtuu?!" -fiilis. Taistelin vihollista vastaan ja yhtäkkiä tuleekin animaatio ja toiminta jatkuu toisaalla... (Ja edellinen vihulainen on kadonnut)

Jos noi seikat jättää väliin on tämä perussläshäämistä hyvillä QTE:illä (Quick Time Events). Itse pidän noista QTE-jutuista. Saapi nähdä miten peli jatkuu viitostasolla...

Ylös Bottom