Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Kun tuonne pelin varsinaiseen ketjuun näitä ongelmatilanteita on alettu purkaa niin vahvasti, startataan peliavulle oma ketjuke.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Itse olen siinä Test of valorissa jumissa missä on sinkomiehiä ja minigun robotteja vastassa. Kumpaako kannattaa hyökätä ensiksi? Itse olen yrittännyt sinkomiehiä tappaa, mutta niitä vaan tulee ja tulee.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Itse olen siinä Test of valorissa jumissa missä on sinkomiehiä ja minigun robotteja vastassa. Kumpaako kannattaa hyökätä ensiksi? Itse olen yrittännyt sinkomiehiä tappaa, mutta niitä vaan tulee ja tulee.

Ite hoidin sinkomiehet eka, hidas mutta toimiva tekniikka :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Itse olen siinä Test of valorissa jumissa missä on sinkomiehiä ja minigun robotteja vastassa. Kumpaako kannattaa hyökätä ensiksi? Itse olen yrittännyt sinkomiehiä tappaa, mutta niitä vaan tulee ja tulee.

Sinkomiehet ensin. Loikit vaan niin hemmetisti ja muistat sen, että ku nakkelet heittotähtiä ilmassa ne sinkomiehet stunnaa eikä ammu.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Noniin. Hienoa kun saatiin tänne puolelle nyt tämä peliapu osuus.
Nyt ei valitettavasti ole ongelmaa minkä joku muu vois täällä ratkaista valmiiks mulle, mutta eiköhän niitä tule jossain vaiheessa. ;)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

*EDIT* Ei mitään enää :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Ruutu 6 lopussa kun on semmonen tulihirviö niin mitä siinä pitää tehdä? Saan siltä energia pois sit se kaatuu ja räjähtää ja samalla kuolen aina itse myös.miten sen voi tappaa?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Ruutu 6 lopussa kun on semmonen tulihirviö niin mitä siinä pitää tehdä? Saan siltä energia pois sit se kaatuu ja räjähtää ja samalla kuolen aina itse myös. Miten sen voi tappaa?
Samanaikaisesti kun on räjähtämässä, käytä joko yksi Nimpo tai Rebirth Of Talisman itemi. En tiedä onnistuuko blockaus tai suojaaminen.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Mitä ihmettä ei mulla oo ollu ikänä minkäälaista ongelmaa ninja gaidenissa, vai pelaatteko jollain uber tasolla?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Mitä ihmettä ei mulla oo ollu ikänä minkäälaista ongelmaa ninja gaidenissa, vai pelaatteko jollain uber tasolla?

Veditkös Path of The Acolytellä läpi?

Itse vedin Path of The Warriorilla ekalla läpipeluulla läpi, hemmetisti kuolemia tuli mutta ei se niin vaikea ollut kuin luulin.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2: Tukea toivottomille ninjoille

Veditkös Path of The Acolytellä läpi?

Itse vedin Path of The Warriorilla ekalla läpipeluulla läpi, hemmetisti kuolemia tuli mutta ei se niin vaikea ollut kuin luulin.

Aaa... acolytellä menin :) aika pro oot. En ite jaksais mättää niitä, menny vähä maku jo niistä peleistä.
 
Ylös Bottom