Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Ihmetyttää kyllä suuresti Mikkisoftan/Tecmon toiminta. Peli on ollut pian 2 viikkoa live-kelvoton ja viallinen päivitys roikkuu ladattavissa yhä... Kovin on vaikeata poistaa se viallinen päivitys ja laittaa vaikkapa vanhempi sen tilalle (tai ei mitään). :confused::confused:

Menee kyllä maku koko pelistä tällaisessa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Ihmetyttää kyllä suuresti Mikkisoftan/Tecmon toiminta. Peli on ollut pian 2 viikkoa live-kelvoton ja viallinen päivitys roikkuu ladattavissa yhä... Kovin on vaikeata poistaa se viallinen päivitys ja laittaa vaikkapa vanhempi sen tilalle (tai ei mitään). :confused::confused:

Menee kyllä maku koko pelistä tällaisessa.
Itse ainakin latasin eilen päivityksen koneelleni, aikaisempia NG2 päivityksiä ei ole. Haittaako se jotenkin peliin?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Ei liene ketän haittaa, jos laitan achievementin nimen tänne. Elikkäs Indomitable Spirit ja ohje achievementtiin on "Chose to continue the game 100 times" ja taitaa olla aika vaikeeta valita continue ellei kuole. :) 5 G:n arvonen.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Ei liene ketän haittaa, jos laitan achievementin nimen tänne. Elikkäs Indomitable Spirit ja ohje achievementtiin on "Chose to continue the game 100 times" ja taitaa olla aika vaikeeta valita continue ellei kuole. :) 5 G:n arvonen.

Tää onkin varmaan se vika "secret" achevement mikä mulla on.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

PIan rupeaa olemaan kuukausi siitä, kun ensimmäiset ihmiset valittivat viallisesta päivityksestä. Kiirettä ei tunnu olevan...
IGN:n mukaan Tecmon CEO on erotettu, joten ei siellä ainakaan kuolleita olla.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Hmm.Varsin merkillistä. Kyseisen pelin demoa olen hakannut moneen otteeseen ja helppoa oli mutta nyt testasin koko versiota niin kuolen jatkuvasti jo ensimmäisiin vastuksiin. Onko tässä jossain vaikeustason säätö mahdollisuutta vai onko peli oikeasti näin tuskallisen vaikea? Jos näin on niin eipä tule montaa minuuttia tämän elinikä kestämään.

Edit. löytyikin vaikeustaso säätö alkuvalikosta :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Yllättävän koukuttavan pelin kyllä saivat tekijät aikaan. Harvoin nykyään tulee pitkiä pelisessioita vietettyä saman pelin ääressä yhteen soittoon mutta eilenkin meni sitten puoli kymmenestä puoli kolmeen Gaidenin parissa:D Montas chapteria tässä muuten on? Aloitin itse juuri kuudennen. Sen täytyy olla se gore joka pitää pauloissaan.. :D
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Yllättävän koukuttavan pelin kyllä saivat tekijät aikaan. Harvoin nykyään tulee pitkiä pelisessioita vietettyä saman pelin ääressä yhteen soittoon mutta eilenkin meni sitten puoli kymmenestä puoli kolmeen Gaidenin parissa:D Montas chapteria tässä muuten on? Aloitin itse juuri kuudennen. Sen täytyy olla se gore joka pitää pauloissaan.. :D

14 ellen aivan väärin muista.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Mikä on porukan mielestä paras ase läpäisyä varten? Oma suosikkini on tällä hetkellä Falcon's Talons mutta tekis mieli jo vaihtaa mutta ei kaikkia saa upgredattua heti niin mitä suosittelisitte? :)

Edit: Viikate nousi juuri uudeksi lempi leluksi :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Acolytellä vetäessä tuli heti viikatteen saadessa käytettyä vain viikatetta melkein loppuun saakka. Nyt Warriorilla pelattaessa olen taas alusta saakka käyttänyt miekkaa, yhtä miekkaa ei kahta.

Kaikki aseet on aika kovia mun mielestä, kunhan ne saa nostettua level kolmeen tai neljään, niinkuin yksi ase pelissä nousee. Mutta tosiaan ensimmäisellä kerralla vedettäessä tuli käytettyä eniten tätä "keppiä" ;) ja sitten viikatetta. Mielestäni parhaat. Muokkailen teksiä sitten kun haen ne nimet jostain. :)
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Mäiskin tänään Dragon Swordilla läpi Warrior-tasolla. Hyvä ase :)

Hmm... Ei oikein sopinut minulle. Dragon Swordista puuttuu aika monta asiaa mikä tekee muista aseista hyvän. Mutta se saattaa vaan johtua siitä että olen aika huono sillä miekalla. :o

Lempi ase on tietty scythe, mutta se onkin aika overpowered, eikä tunnu olevan balanssissa niin hyvin kuin muut aseet. Mutta eipä se minua haittaa. Balanssi on vain moninpelissä itkeviä varten! Hu-ah!
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Sain pelin eilen ja nyt olen olisikohan 3 bossi tai sub-boss, se siellä viemärissä maata pitkin leijuva käärmemäinen juttu.. Warriorilla aloitin, oli "pikkuisen" hankaluuksia Genshinissä mutta kun keksi sen strategian sitä vastaa niin kyllä sen sitten aika helposti pääsi.. Mutta mutta.. En tiedä yhtään mitä tuossa bossissa pitäisi tehdä missä olen, vinkkejä?
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Sain pelin eilen ja nyt olen olisikohan 3 bossi tai sub-boss, se siellä viemärissä maata pitkin leijuva käärmemäinen juttu.. Warriorilla aloitin, oli "pikkuisen" hankaluuksia Genshinissä mutta kun keksi sen strategian sitä vastaa niin kyllä sen sitten aika helposti pääsi.. Mutta mutta.. En tiedä yhtään mitä tuossa bossissa pitäisi tehdä missä olen, vinkkejä?

Varmuuden vuoksi spoilertagit
Juosipyssy on paras ase tuota bossia vastaan (jos nyt puhumme samasta bossista). Eli sitä valkoista lentävää "käärmettä" tulisi ampua juosipyssyllä täysille ladatuilla nuolilla päähän, siitä se menettää paljon. Sitten vain väistelee sen hyökkäyksiä ja ampuu aina kun siihen aukeaa paikka. Sitten lopuksi kun "käärme" luuhistuu maahan niin käyt vaan hakkaamassa sitä minkä kerkeät.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Tänään tulikin peli tahkottua läpi ja aikaa pelikellossa se 7h 15min.
Piti pelata helpoimmalla, kun tuo Warrior oli jo aika haastavaa esikertalaiselle.

Mukavaa mättöä, jota tosin vaivasi huono kamera ja taistelujen hitautuminen, kun tapeltiin isompia örkkejä vastaan. Pakko sanoa, että ei ole pitkään aikaan tullut hajoiltua hermoraunioksi peliä pelatessa, mutta tämän pelin loppu pomo...
Eka muoto vei kaikki healttini ja yrityksiä en jaksa edes laskea. Sitten tulikin se toinen, jossa piti selviytyä ilman mitään apuja. Valehtelematta siinä kesti noin 1h hioa taktiikoita noita vastaan. Mikään muu pomo ei tuntunut näin vaikealta. Lähimmäksi pääsi chapter 2 pomo. Muut olikin sitten läpihuuto juttuja suurimmaksi osaksi.

Chaptereiden pituudet vaihteli yllättävän paljon. Alussa meni aina se 45min ja sitten alkoikin chapterit lyhentyä puolilleen. Enkä usko, että taitoni sen tekivät:D

Hyvä peli, joka tosin todellakin vaatii taitoja, jos aikoo vaikeammilla tasoilla vetää. Itse saatan joskus vetäistä uudestaan tuolla helpoimmalla sillä kärsivällisyys ei vaan riitä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden 2

Tänään tulikin peli tahkottua läpi ja aikaa pelikellossa se 7h 15min.
Piti pelata helpoimmalla, kun tuo Warrior oli jo aika haastavaa esikertalaiselle.

Mukavaa mättöä, jota tosin vaivasi huono kamera ja taistelujen hitautuminen, kun tapeltiin isompia örkkejä vastaan. Pakko sanoa, että ei ole pitkään aikaan tullut hajoiltua hermoraunioksi peliä pelatessa, mutta tämän pelin loppu pomo...
Eka muoto vei kaikki healttini ja yrityksiä en jaksa edes laskea. Sitten tulikin se toinen, jossa piti selviytyä ilman mitään apuja. Valehtelematta siinä kesti noin 1h hioa taktiikoita noita vastaan. Mikään muu pomo ei tuntunut näin vaikealta. Lähimmäksi pääsi chapter 2 pomo. Muut olikin sitten läpihuuto juttuja suurimmaksi osaksi.

Chaptereiden pituudet vaihteli yllättävän paljon. Alussa meni aina se 45min ja sitten alkoikin chapterit lyhentyä puolilleen. Enkä usko, että taitoni sen tekivät:D

Hyvä peli, joka tosin todellakin vaatii taitoja, jos aikoo vaikeammilla tasoilla vetää. Itse saatan joskus vetäistä uudestaan tuolla helpoimmalla sillä kärsivällisyys ei vaan riitä.

Kyllä se siitä. Warrior on vielä aika reilu vaikeus, mutta Mentor meneekin epäreilun puolelle. Tuli taas pelattua peliä pitkästä aikaa. Unohdin jo miten hauska peli voi ollakaan! :)
 
Ylös Bottom