Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden Sigma 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hartzu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Pelin demon pitäisi ilmestyä Japanin PSN Storeen tulevana torstaina ja USA:n Storeen 24. päivä. Euroopan osalta demon julkaisusta ei ole tietoa.

Peli julkaistaan Euroopassa 2.10.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Pelin demo on nyt ladattavissa Japanin PSN Storesta, kokoa latauksella on 692 MB.

Teknisistä detailjeista sen verran että peli tukee ensimmäisen Sigman tavoin myös 1080p tilaa, ja ainakin demossa on mukana ääni ja tekstitys sekä englanniksi että japaniksi. Jonkin verran tearingiä esiintyy.

Demossa on myös avattavia kohteita, ja ensin Ryu:llä demon läpäistyä saa Ayanen pelattavksi hahmoksi ja uuden vaikeustason.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Tuli ostettua heti julkaisupäivänä eli eilen :) läpi tuli vetästyä tänään. tosi komeeta mättöö ja muutenki pidin paljon. nyt vois alkaa hioo co-op suorituksia ;D Peliseura ois enempi ku tervetullutta jos joku muukin on jo pelin hommannu ~ Mikki on mut toimivuudesta en mene takuuseen ~ kjeh kjeh
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Tuli ostettua heti julkaisupäivänä eli eilen :) läpi tuli vetästyä tänään. tosi komeeta mättöö ja muutenki pidin paljon. nyt vois alkaa hioo co-op suorituksia ;D Peliseura ois enempi ku tervetullutta jos joku muukin on jo pelin hommannu ~ Mikki on mut toimivuudesta en mene takuuseen ~ kjeh kjeh
Itsellä on tulossa kyseinen peli englannista, joten voit lisätä meikäläisen listaan. ;)

Ikää: 18v
mikki: löytyy
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Itsekin tullut parin päivän ajan hakattua ja nyt olen kentässä 13 menossa. Komee peli, ja varsinkin välivastukset ovat olleet todella hienoja :cool:
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Joitakin tunteja nyt pelaillut, joten voisi pikaisesti jotain plussia ja miinuksia laitella...

Sigma2 vs NG2

-Aaarrgh! Taistelut tuntuvat yllättävän laimeilta nyt kun tuo gore poistettiin:( Taistelusysteemi on edelleen täyttä timangia, mutta ei vaan tunnu/näytä yhtä hienolta kuin alkuperäisessä. Ilmeisesti tässä haluttiin tuo K18- leima pois pelin kannesta...but whyy?

-Paranneltu kamera? Yeah, right...

-Aseiden parantelua (Blacksmith) rajoitettu. Vaikka rahaa olisi, et voi upgradea aseita rajattomasti, vaan nyt aseiden päivitys voidaan tehdä vasta ennalta määrätyissä paikoissa. Et voi myöskään parannella enempää, kuin yhtä asetta kerrallaan...

+Aseiden upgradet ovat ilmaisia, joten rahaa jää myös elinvoimaa/magiaa palauttaviin kääröihin;)

+Hieman parantunut grafiikka, sekä ruudunpäivitys

+Uudet hahmot on aina jees

+Co-op

+Ninja gaiden on aina Ninja gaiden:D

Eli kannattaako ostaa kyseinen tuotos? Ehdottomasti, jos käytössäsi on vain PS3. Hienoa mättämistä, oli alusta mikä tahansa. Mikäli omistat myös X360:n ja mietit kumman version ostaisit, kehottaisin tutustumaan alkuperäiseen (lähinnä halvemman hintansa vuoksi.)

(Mikäli hyllystäsi jo löytyy X360:n NG2, voit huolettaa jättää Sigma2:n kauppaan. Et menetä paljoa.)
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Kiinnostaisko co-op ? :)

Itsellä ei kyllä ole mikkiä, ja meinasin pelata ainakin nyt alkuun tuon pelin yksin läpi, että jos sen jälkeen sua vielä kiinnostaa niin katsellaan :o Harmittaa kun on vielä kouluhommia sen verran tehtävä, että jää nyt pelailu vähemmälle :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

Itsellä ei kyllä ole mikkiä, ja meinasin pelata ainakin nyt alkuun tuon pelin yksin läpi, että jos sen jälkeen sua vielä kiinnostaa niin katsellaan :o Harmittaa kun on vielä kouluhommia sen verran tehtävä, että jää nyt pelailu vähemmälle :(

jea ei mikää kiire
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

ihan ok pelihän tää on, miinuksiksi laittaisin että cut-scenet on pakko kattoo, eikä toi kameran liikkuminen mitenkään huippuhyvää oo..

mitä niillä pääkalloilla muuten tekee?
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

"If you want to feel like a badass ninja, have a great time slicing stuff up, and don't mind a challenge, this is an essential purchase."

Demon parissa ninjailleena toivoisin voivani olla samaa mieltä. Minulle nimittäin aiheuttaa suuresti ihmetystä pelin toteutuksessa muutama asia. Kuten miten joku on voinut saada päähänsä, että pelin meno on luokkaa "badass" kun 50% ajasta ei ota selvää, että kuka tekee, kelle tekee ja mitä tekee. Ruudulla vilisee melkein valtaosan ajasta mm. hahmojen selkäpuolia, puiden oksia ja joitakin rakennustaiteen ihmeitä. Vaan missä on Ryu? Kun ei pysty hahmottamaan tai pahimmissa paikoissa edes näkemään ohjastamansa hahmon miekkabalettia, niin on jokseenkin vaikea nauttia pelin tuomasta haasteesta. En ole minkään melkein suoraan yläpuolelta ja kilometrin päästä suhteessa pelaajaan toteutetun kamerakulman ystävä. Ei kuitenkaan NGS2:n polvenkorkeudelle sijoitettu ja vihollisen selkäpuolella kyyristelevä kuvakulmakaan oikein älykkäästä suunnittelusta kerro.

Kameran huono toimivuus huipentuu erityisesti ”Path of the master ninja” vaikeustasolla. Kun yksikin väärä liike voi aiheuttaa kuoleman, niin on tärkeää pystyä ennakoimaan vihollisten liikkeet. Kaikki taktikoiminen kuitenkin estetään tehokkaasti sillä, että monesti pelaajalla ei ole mahdollisuutta nähdä kaikkia ympärillään olevia vihollisia. Tämän johdosta jatkuvat äkkikuolemat eivät ole vieras ilmiö. Kun tuon tuosta jostain sokeasta kulmasta loikkaa täysin varoittamatta niskaan vihollinen, jonka olemassaolosta ei ole voinut olla tietoinen ja joka tappaa pelaajan yhdellä liikkeellä, niin en usko että kellään on tällaisen jatkuvasti toistuessa hauskaa. Tämähän on jo keinotekoista vaikeustason nostamista, kun pelin vaikeimmat viholliset ovat juuri niitä, joita ei voi nähdä ajoissa huonon kamerakulman takia. Joissakin hack and slash peleissä on ymmärretty antaa äänimaailman ”korjailla” huonoja kuvakulmia. Ilmeisesti NGS2:n tekijöiden mielestä sellainen kikkailu olisi ollut turhaa löysäilyä.

Yleensä en ole kuulunut niihin, jotka itkevät pelien hieman karkeista kamerakulmista. Ilmeisesti sitä alkaa sitten tulemaan näin vanhemmiten hieman kankeaksi kun tällaiset pikku asiat alkavat menoa haittaamaan.

Sitten viimeisimpänä valituksen kohteena on pelin lähes veretön vihollisten silpominen. Tällainen ratkaisu tuhoaa viimeisetkin peli-ilon rippeet. Sen vielä ymmärtäisi kun osa vihollisista olisi jonkin sortin ”henkiä” mutta kun demossa esiin loikkivat hahmot ovat ilmeisesti kaikki lihaa ja verta, niin mihin verisuihkut ovat jääneet? Iski sitä kättä tai kaulaa poikki, niin palkinnoksi saa vain violetin höyrypilven.

Tulipa kirjoiteltua paljon asiaa tyhjästä näin maanantai aamun ratoksi.:)

kesäesa:

miinuksiksi laittaisin että cut-scenet on pakko kattoo.. .

Ainakin demossa pystyi väistelemään turhia rainoja start nappia hakkaamalla.. .
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2 [Hype]

ihan ok pelihän tää on, miinuksiksi laittaisin että cut-scenet on pakko kattoo, eikä toi kameran liikkuminen mitenkään huippuhyvää oo..

mitä niillä pääkalloilla muuten tekee?

Alentaa kaupan hintoja, eka hinnan pudotus tais tulla ku on 10 kalloo kasasssa. turhia ne o, mulla ainaskaa kertaakaa ollu pulaa rahasta :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2

Tänään tuli kyseinen peli hankittua ja hyvää mättöähän tämä on.
Ehdin tosin vasta 1,5 kentää pelata läpi, mutta väkisinkin tulee leveä hymy naamalle aiemman Ninja Gaidenin läpäisseelle. Idioottimaisesta kamerasta selviää helposti keskittämäll se Ruyn taakse.
 
Vastaus: Ninja Gaiden Sigma 2

piru vie noita netin sankareita joilla ei oo mitään hajua suojauksesta. samoi tule landing UT'eista mitää ku vetäävät essut samantie naamariisa :o jääny Mentor 3 missionii jumiin ku kellää tunnu oleva hajua millo suojata bossessa :confused:
 
Ylös Bottom