Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden

Vastaus: Ninja Gaiden

Eikös tuo Black versio julkaistu jo 21.10? Ihmettelin kun Myyrmannin anttilasta, citymarketista, savepointista ei mistään löytynyt tätä. Savepointissa muistaakseni sanottiin, että maahantuoja jotain sählännyt. Harmittavaa kun viisaudenhampaan poisto edessä ja muutenkin tämä oli ostoslistalla. Onko muualla ilmennyt ongelmia saatavuudessa?
 
Vastaus: Ninja Gaiden

qscq sanoi:
Eikös tuo Black versio julkaistu jo 21.10? Ihmettelin kun Myyrmannin anttilasta, citymarketista, savepointista ei mistään löytynyt tätä. Savepointissa muistaakseni sanottiin, että maahantuoja jotain sählännyt. Harmittavaa kun viisaudenhampaan poisto edessä ja muutenkin tämä oli ostoslistalla. Onko muualla ilmennyt ongelmia saatavuudessa?

Maahantuoja on tosiaan ilmoittanut julkaisupäiväksi 21.10. Kuitenkin kun kävin eilen pikakierroksella paikallisissa "pelikaupoissa" (lue: supermarketeissa), en Blackiä löytänyt. Olisi mukava tietää, jos joku on peliä tavannut kotimaisissa kaupoissa.

Lisäksi olisi hyvä saada vahvistus pelin ikäsuositukseen, koska kansikuvissa Pegi-luokitus näyttäisi olevan 16+, mutta Pegi itse ilmoittaa luokitukseksi Suomessakin 18+. Minei enää tiedä mihin usois... :(
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Viime viikolla MS:n tyypit kertoivat, että pientä hässäkkää on tuon julkaisupäivän kanssa ollut. Joten ei paniikkia, kyllä se sieltä vielä tulee.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Janne-94 sanoi:
Ninja Gaiden 2 tulee PS3:lle. Luin ainakin niin lehdestä.

Mistä lehdestä (ja milloin ilmestynyt)? Nimittäin niiden lausuntojen mukaan, joita Tecmo ja Itagaki-san ovat tämän vuoden aikana antaneet, Ninja Gaiden 2 tulee kyllä ihan Xbox 360:lle. Onko se yksinoikeus kuten NG ja NGB, se ei tietenkään vielä ole varmaa. Monet pelitalot ovat sitä mieltä, ettei yksinoikeuspelien kehittäminen ole enää järkevää, koska kehityskustannukset ovat niin suuret.

Enivei Ninja Gaiden 2 tuskin on ajankohtainen vielä vuosiin, koska projekti seuraa ainakin kahta Xbox 360:lle ilmestyvää Dead or Alive -sarjan peliä. Yhteensä Team Ninjalla on viisi Xbox 360 -peliä työn alla.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Janne-94 sanoi:
Ninja Gaiden 2 tulee PS3:lle. Luin ainakin niin lehdestä.

1UP:in kuukauden vanhassa haastattelussa Tecmon edustaja kyllä sanoi että Ninja Gaiden tulee XBOX 360:lle, mutta sen kehitystyötä ei edes ole vielä aloitettu, koska heillä on kiireitä muiden projektien suhteen.

URL: http://teamninja.1up.com/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ninja Gaiden

Juu, sainpas NGB. Läpi meni ke-su ajassa kovalla mättämisellä, ninja dog -vaikeustasolla tietenkin, joka tuntui jopa hieman liian helpolta suuren osan aikaa. Peliin pääsi odotettavasti kunnolla sisään vasta tuntien pelaamisen jälkeen, mutta sitten lähti, ja lujaa.
NGB on minulle ainakin yhtä suuri elämys kuin eka Halo oli aikanaan. Graafinen suunnittelu ansaitsee kyllä erikoismaininnan.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Muille vanha topic, mutta minulle uusi.

Ostin Xboxin torstaina 1.12. ja ensimmäisenä koneeseen meni Ninja Gaiden (ei Black). Alku oli kuin nyrkiniskun naamaan ottaminen: valkotukkainen mies, ratsastajat ja punainen samurairatsumies pahimpana. Meinasi jo usko loppua kokonaan, mutta sitten taso vaikeustaso äkkiä laski. Tai itse asiassa ei laskenut, mutta opin kuviot pärjäämiseen. Hieno peli on ollut tähän asti, vain kameraongelmat ja järkyttävä vaikeustaso alussa ovat ärsyttäneet.

Kappaleessa 7 olen ja takan 11h peliä. Koetan keksiä, miten pieksän sen violetin meduusalepakon kirkossa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

FelisLeo sanoi:
Muille vanha topic, mutta minulle uusi.

Ostin Xboxin torstaina 1.12. ja ensimmäisenä koneeseen meni Ninja Gaiden (ei Black). Alku oli kuin nyrkiniskun naamaan ottaminen: valkotukkainen mies, ratsastajat ja punainen samurairatsumies pahimpana. Meinasi jo usko loppua kokonaan, mutta sitten taso vaikeustaso äkkiä laski. Tai itse asiassa ei laskenut, mutta opin kuviot pärjäämiseen. Hieno peli on ollut tähän asti, vain kameraongelmat ja järkyttävä vaikeustaso alussa ovat ärsyttäneet.
Jep, Ninja Gaiden on todellinen sunnuntaipelaajan painajainen. Löytyisiköhän vielä joku päivä aikaa pelin läpäisemiseen..? :eek:
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Kauhistus sentään: 20h takana ja vasta Chapter 12 alkoi. Tai oikeastaan ei mikään kauhistus, koska peli on vangitseva. Varmaankin vielä noin 10h menee läpäisyyn.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

FelisLeo sanoi:
Kauhistus sentään: 20h takana ja vasta Chapter 12 alkoi. Tai oikeastaan ei mikään kauhistus, koska peli on vangitseva. Varmaankin vielä noin 10h menee läpäisyyn.

Loppupuolella on pari vähän lyhyempää chapteria, minulla meni läpäisyyn jotain 27,5h.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, kannattaako minun hankkia NG:B vai alkuperäinen NG, jos haluaisin pelata pelini läpi suhteellisen "normaalilla" vaikeustasolla, enkä millään kauhealla HC-vaikeustasolla, joka vaatii useammankin kohdan hinkkaamista päiväkausia?
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Caleidoscope sanoi:
Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, kannattaako minun hankkia NG:B vai alkuperäinen NG, jos haluaisin pelata pelini läpi suhteellisen "normaalilla" vaikeustasolla, enkä millään kauhealla HC-vaikeustasolla, joka vaatii useammankin kohdan hinkkaamista päiväkausia?

Ninja Gaiden Black: siinä on se helpompi vaikeustaso plus paljon muita kivoja parannuksia ja bonuksia.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Puuh... vajaa 26h ja Chapter 15 alkoi juuri. Kyllä taitaa mennä 30h rikki. Tosin olen ajoittain pysähtynyt keräämään rahaa ja tankkaamaan siten tavaravarastoja.

Hyvä peli on ollut kameraongelmia lukuunottamatta. Myös hieman lyhyempi saisi olla.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Ninja Gaiden läpi. Viimeinen pomotaistelu oli vitsi (tosin olihan sitä pelaamista jo sen 29h harjoiteltukin).

Kylläpäs tuntuu hyvältä: ei aikoihin ole läpäisystä jäänyt näin äijämäinen olo.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

No en tiedä Ninja Gaidenin vaikeudesta. Kannattaa kokeilla jos tuntuu liian vaikealta niin myskää tietynmatkaa ja aloitta alusta. Tällöin saa jo heti alussa elämäputeleita sun muuta kivaa, kun osaa jo jotenkin pelata

. Itse huomasin uudelleen pelatessa peliä olevan sen liian helppo. Ymmärrän sinänsä todella hyvin vaikeustason. Monasti loppupahikset tuottivat siksi hankaluutta, kun oli vain pelannut niin huonosti ennen kyseisiä pahiksia ja elämäputeleita oli liian vähän. Muuten kyllä yksi parhaista koskaan pelaamistani peleistä...ottaen huomioon muutkin alustat. Suosittelen.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Ninja Gaiden Black ei olekaan sensuroitu niin kuin se alkuperäinen oli? Päät nimittäin lentävät heti alusta alkaen komeassa kaaressa.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

FelisLeo sanoi:
Ninja Gaiden läpi. Viimeinen pomotaistelu oli vitsi (tosin olihan sitä pelaamista jo sen 29h harjoiteltukin).

Nyt meni Ninja Gaiden Black Ninja Dog -vaikeusasteella läpi aikaan 8h 55min eli rapia 20h nopeammin kuin Normal-tasolla. Huh huijaa.

Nyt vain Mission-moodin kimppuun.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

NG:Black on ollu kyllä nyt pitkään tauolla. Kaikki Mission- moden tehtävät on vedetty läpi, osa useilla vaikeustasoilla.

MUTTA ongelma piilee siinä että on vähän vaikeuksia Very Hard tason Alman kanssa.
Yhtään energiapulloa ei ole ja vain yksi ninpo käytettävissä.

Kertokaas jotain varsin ovelia vinkkejä Almaa varten.
 
Ylös Bottom