Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ninja Gaiden

Vastaus: Ninja Gaiden

Pirun vaikea se ainakin on, mutta tarjoaa todella suuren tyydytyksen, kun onnistuu jossakin pikkuisessakin asiassa. ;)

Itse ostin sen ja monesti olen turhautunut sitä pelatessa. Nytkin on jo yli 20 pelituntia takana eikä peli ole vielä läpi (pelaan normaali-vaikeustasolla).

Ihan kiva paketti, jos pitää tuollaisesta seikkailu-toiminnasta ja pitää todellisista haasteista. Tuossa pelissä ei ainakaan rahat mene hukkaan, sillä pelattavaa on kyllä.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Eka kenttä ainakin oli ihan kivan oloinen. Jos joskus jaksan pyhittää vuosia harjoittelulle ja pääsen ensimmäisestä loppubossista ohi niin voin ehkä kertoa lisää mielipiteitä pelistä :p
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Lootus sanoi:
Eka kenttä ainakin oli ihan kivan oloinen. Jos joskus jaksan pyhittää vuosia harjoittelulle ja pääsen ensimmäisestä loppubossista ohi niin voin ehkä kertoa lisää mielipiteitä pelistä :p

Ei siinä vuosia tarvitse. Itse ostin kyseisen pelin viime lauantaina ja nyt se on kohta mentykin läpi. vielä 3 Chapteria jäljellä.

Voin kyllä luvata, että ehdit turhautua siinä pelissä useita useita kertoja :D

Itse pääsin ensimmäisen vastuksen läpi vasta neljännellä yrittämällä. Yllätti koko peli minut vaikeudellaan. ;)
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Pelin kello näyttää pelattuja tunteja olevan vähän päälle 100, josta taitaa olla yli puolet minun pelaamiani. :D

Kertoo jo jotain. Olen vetämässä tokaa kertaa läpi tavallista Ninja Gaidenia, kerran olen pelannut läpi Hurricane Pack vol. 1:n, Hurricane Pack Vol. 2:sta olen vetänyt hieman ja sitten pitäisi vielä vetää Very Hardilla.

Jos vain kestät haasteet, niin osta ihmeessä. Kyllä on meinaan MUAHTAVA peli. Jos et omista Liveä, niin sinua saattaa jäädä harmittamaan aika vietävästi, ettet saa Hurricane Packeja, mutta eiköhän peli silloinkin ole todella kelpo tavaraa.

[Edit] Itse pääsin ensimmäisen vastuksen tokalla yrittämällä läpi, mutta asiaa auttoi todella paljon se, että olin kaverilla testannut peliä ja hän oli samalla kertonut kaikkia hyviä iskuja. Tokassa lopparissa minulla olikin hieman enemmän vaikeuksia, ennen kuin keksin hyvän tyylin.

Ja kerrottakoon vielä: Omasta mielestäni Ninja Gaiden on toiseksi paras yksinpeli, heti Halon jälkeen.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Peli on kaikin puolin hiton hyvin tehty, mutta loppupomot ovat aivan liian vaikeita, sanoivat fanit mitä hyvänsä. Kakkosbossi vaati ainakin yli 20 uusintayritystä ja kun sain sen viimein hengiltä (jonka jälkeen seikkailu jatkui ihan sujuvasti), oli pelistä jo niin tympeä kuva että vaihdoin sen suosiolla pois. Ei minun kuppini teetä. Jos pelissä olisi easy-vaikeustaso, se olisi ehkäpä paras brawler ikinä.

2D-peleissä olen kyllä oikein hyvä, mutta en ole ikinä 3d-peleissä taipunut kunnolla padiin. Ainakaan, jos pitää tehdä monimutkaisia juttuja.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

On kyllä todella hyvä peli. Odotin ihan perushyvää peliä ja kun pääsin pelaamaan sain todeta melkein heti, että on kyllä selvästi odotuksia parempi. Vaikeutta kyllä riittää, etenkin se kakkoskentän loppuvastus aiheutti turhautumista ja sitä yritin varmasti kymmeniä kertoja ennenkö se lopulta kupsahti. Muut loppuvastukset ei ole läheskään vastaavaa vaivaa aiheuttaneet. Vähän ehkä tuossa ärsyttää vihollisten uudelleensyntyminen kun palaa takaisin jollekin alueelle, mutta sillä on kuitenkin hyvä kerätä rahaa. Suosittelen lämpimästi kaikille vaikeudestaan huolimatta.

Arcane sanoi:
Ja kerrottakoon vielä: Omasta mielestäni Ninja Gaiden on toiseksi paras yksinpeli, heti Halon jälkeen.
Minun mielestäni Ninja Gaiden on Xboxin paras peli ja suosittelen lämpimästi kaikille vaikeudestaan huolimatta. Halo ei oikein iskenyt ja FPS peleistä en muutenkaan kauheasti tykkää.
 
Vastaus: Ninja Gaiden

On edelleen lempipelini Xboxille, mitään peliä en ole aikaisemmin samanlaisella innolla tahkonnut läpi. Itsellä peli ei käynyt missään vaiheessa liian hankalaksi, saati turhauttavaksi. Toki, taisteluissa täytyy pitää älliä mukana ja hieman miettiä liikkeitään, mutta se tekee pelistä aina vain mielenkiintoisemman. Peli ei missään vaiheessa heitäydy epäreiluksi, mokista saa syyttää vain itseään. Kaikki kohdat on vedettävissä kun on perustaidot jo hieman kehittyneet. Toki tuo ensimmäinen vastus yllättää pahaa aavsitamattomat pelaajat, mutta sekin menee läpi kun vain keksii sen oman taktiikan. Itse jäin harjoittelemaan ensimmäiseen kenttään ja loppupeli meni läpi ilman ongelmia. Suosittelen!
 
Vastaus: Ninja Gaiden

Josp sanoi:
Minun mielestäni Ninja Gaiden on Xboxin paras peli ja suosittelen lämpimästi kaikille vaikeudestaan huolimatta. Halo ei oikein iskenyt ja FPS peleistä en muutenkaan kauheasti tykkää.

Mietin tässä juuri, että missäköhän huuruissa aikaisemmin tuon vikan lauseeni tuohon olen kirjoittanut? :D Ninja Gaiden ON ehdottomasti Xboxin paras peli, ei ole sen voittanutta.
 
Ylös Bottom