Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Club & Products codes - Ihmettelyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja QPaCK
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Club & Products codes - Ihmettelyä

Sain minäkin pisteet käyttöön WiiU:lla. Tein vaan uuden user miin jonka maaksi laitoin britannian, vaihdoin koneen maaksi britannian ja linkitin sen UK club nintendo tunnarin kanssa.
Tuo tietenkin aiheuttaa sen, että jos käyttää tuota suomi profiilia niin miiverse ja muut ei toimi ollenkaan ennen kuin muuttaa taas koneen maaksi suomen. Itse sain kaikki koodit syötettyä ja tähdet muutettua pisteiksi muutaman tunnin aikana joten taisi aika nopsasti mennä kun noihin ylempiin viesteihin vertaa.
Kirbys adventuren ostin wiin virtual consolesta ja tuli yhdeltä istumalta pelattua läpi. Peli oli hyvä, mutta teknisesti sitä luokkaa ettei tuosta saisi kyllä alunperinkään rahaa pyytää. Aina kun itse tai vihu käytti esim spark kykyä niin pelin nopeus vähintään puolittui ja lisäksi ruudun vasemmassa reunassa oli kokoajan kiva palkki joka näkyi myös gamepadin ruudulla eli ei ainakaan ollut telkkarista kiinni.

Tuollaisena ilmaisena hankintana kuitenkin ihan jees.

Myöhemmin huomasin, että tuon suomi profiilinkin maan vissiin saa vaihdettua asetuksista jos niin haluaa tehdä.

Apua!

Olen uusi 3ds xl omistaja(välillisesti) ja tahtoisin hyötyä club nintendo.co.uk tarjouksesta, missä rekisteröimällä uuden laitteen ja yhden listatuista 15 pelistä club nintendoon:

• Mario & Luigi: Dream Team Bros.
  • Animal Crossing: New Leaf
  • The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (launching November 22nd)
  • Donkey Kong Country Returns 3D
  • Fire Emblem: Awakening
  • Luigi’s Mansion 2
  • LEGO CITY® Undercover: The Chase Begins
  • Sonic Lost World (Nintendo 3DS version)
  • Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version)
  • Pokémon X
  • Pokémon Y
  • Bravely Default (launching December 6th)
  • New Super Mario Bros. 2
  • Mario Kart 7
  • Professor Layton and the Azran Legacy
Lahjaksi saa sitte Mario3Dland latauskoodin.
Ostin listaan kuuluvan Lego City Undercover the chase begins pelin, mutta mukana ei tullutkaan tuollaista pelikoodia???!!
Kääk.

Tarjous päättyy 13.1.2014 ja en ehdi netistä tilaamaan mitään uutta peliä, vaan tartteis saada koodi nyt mahd.pian.

Voisiko joku auttaa miestä mäessä? oisko kellään paiskata mailiin ylimääräistä koodia? Lupaan vaikka maksaa siitä jotain?
(jkoojii(ät)gmail.com)

Kyseessä on synttärilahja 3DS mun pojalleni, olis tosi kiva yllättää hänet Mario pelillä, ton Lego pelin lisäksi.

Apua!

Olen uusi 3ds xl omistaja(välillisesti) ja tahtoisin hyötyä club nintendo.co.uk tarjouksesta, missä rekisteröimällä uuden laitteen ja yhden listatuista 15 pelistä club nintendoon:

• Mario & Luigi: Dream Team Bros.
  • Animal Crossing: New Leaf
  • The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (launching November 22nd)
  • Donkey Kong Country Returns 3D
  • Fire Emblem: Awakening
  • Luigi’s Mansion 2
  • LEGO CITY® Undercover: The Chase Begins
  • Sonic Lost World (Nintendo 3DS version)
  • Monster Hunter 3 Ultimate (Nintendo 3DS version)
  • Pokémon X
  • Pokémon Y
  • Bravely Default (launching December 6th)
  • New Super Mario Bros. 2
  • Mario Kart 7
  • Professor Layton and the Azran Legacy
Lahjaksi saa sitte Mario3Dland latauskoodin.
Ostin listaan kuuluvan Lego City Undercover the chase begins pelin, mutta mukana ei tullutkaan tuollaista pelikoodia???!!
Kääk.

Tarjous päättyy 13.1.2014 ja en ehdi netistä tilaamaan mitään uutta peliä, vaan tartteis saada koodi nyt mahd.pian.

Voisiko joku auttaa miestä mäessä? oisko kellään paiskata mailiin ylimääräistä koodia? Lupaan vaikka maksaa siitä jotain?
(jkoojii(ät)gmail.com)

Kyseessä on synttärilahja 3DS mun pojalleni, olis tosi kiva yllättää hänet Mario pelillä, ton Lego pelin lisäksi.

Tämä pyyntö on nyt täytetty. Viesti oli myös eräällä toisella foorumilla ja sain sinne YV:llä koodin, joten forget this;)
Olen nyt tyytyväinen isä;)

Meh, näpyttelin tosiaan itsekin uuden NNID:n ja Club Nintendo accountin, ja raaputtelin nuo ärsyttävät raaputuspinnat ja syötin typerät kyselyt kymmeneen kertaan. Ja lopulta selvisi että vaivan palkaksi ei saa mitään Wii U:lle, ainoastaan jotain Wii -pisteitä, joita voi ehkä käyttää Wii Virtual Consolessa jos jaksaa säätää.

Onko täällä mitään tulossa Wii U:lle jossain välissä? Vähän erikoista minusta että jotain Wii-hässäköitä edelleen tarjoilevat vaikka kaikki koodit ovat ihan eri konsolin peleistä kerätty.

Meh, näpyttelin tosiaan itsekin uuden NNID:n ja Club Nintendo accountin, ja raaputtelin nuo ärsyttävät raaputuspinnat ja syötin typerät kyselyt kymmeneen kertaan. Ja lopulta selvisi että vaivan palkaksi ei saa mitään Wii U:lle, ainoastaan jotain Wii -pisteitä, joita voi ehkä käyttää Wii Virtual Consolessa jos jaksaa säätää.

Jos sieltä nykyään saa edes Wii-koodeja, niin sekin on parannusta entiseen. Wiin kauppahan toimii myös Wii U:lla Wii-moodissa, ja sieltä saa vanhojen Virtuaalikonsoli-pelien lisäksi lukuisia laadukkaita WiiWare-pelejä, kuten Final Fantasy My Life as a Darklord/King -sarja, Muscle March, Airport Mania, Tomena Sanner, MotoHeroz, WarioWare DIY, Castlevania/Contra Rebirth, Megaman 9/10, Cave Story ja niin edelleen. Ehkä pitää tarkistella, paljonko noita koodeja on tallessa.

Ylös Bottom