Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porkpiehat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

porkpiehat

New Member
Nintendollahan on tämä klubi, johon voi rekisteröidä ostamiaan tuotteita ja kun tuotteita kertyy tarpeeksi, lähetetään kaikenlaista tilpehööriä: erikoisohjaimia, pienoispatsaita hahmoista, Nintendo-aiheista vaatetusta ja muuta krääsää. Ongelmana on, että virallisesti muut kuin Amerikan ja Kanadan (Varmaan Japanillakin joku oma klubi) asukkaat eivät voi tähän liittyä.

Muistan lukeneeni, että joku oli keplotellut itsensä täältä Suomesta käsin jäseneksi ja tietenkin myös saanut näitä lahjoja.

Kenelläkään tarkempaa tietoa?

P.S. En löytänyt pätevämpää keskustelualuetta aiheelle. Saa siirtää jos on tarve.
 
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

Itse olin tuossa ennen jäsenenä mutta en kyllä yhtään muista että minkä sivun kautta sinne mentiin. Eikö se sivu lue joidenkin pelejen mukana tulleessa pistelapussa?:)
 
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

IpaX85 sanoi:
Itse olin tuossa ennen jäsenenä mutta en kyllä yhtään muista että minkä sivun kautta sinne mentiin. Eikö se sivu lue joidenkin pelejen mukana tulleessa pistelapussa?:)

En ole tähän asiaan kummemmin tutustunut kun on kerran kerrottu että ei Suomessa toimi, mutta kun nyt mainittiin niin.. :)

Eli tämän "klubin" nimi on: Nintendo VIP 24:7
Linkki sivulle täs.

Edit: Näyttäs et toi linkki heittää suotaan Euroopan sivulle. Url on kokonaisuudessaan www.nintendovip.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

Lloyf sanoi:
En ole tähän asiaan kummemmin tutustunut kun on kerran kerrottu että ei Suomessa toimi, mutta kun nyt mainittiin niin.. :)

Eli tämän "klubin" nimi on: Nintendo VIP 24:7
Linkki sivulle täs.

Juu olin itse käyttäjänä tuolla uk:n puolella.. Valitettavasti en kerennyt nuita pisteitä kerätä niin paljoa että tietäisin tuleeko tavarat sieltä sitten perille vai eivät. :)
 
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

Hmm.. Olen vieläkin NintendoVIP:inä tuolla sivulla.
Vaihtoehtona ei kuitenkaan suomea ollut joten UK:n puolella olen. 495 tähteä kerätty, eikä mitään saatu. En moisista palkinnoista ole kuullutkaan.
 
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

Kyllä sinne Nintendo.com:iinkin voi rekisteröityä, jos vain kehittelee sopivan osoitteen ja posti-numeron Ameriikoista.

Itse sen tein - käytin googlea ja tiedot sain virallisista lähteistä - ja olen nyt jäsenenä kyseisellä sivustolla.

Administraattorit tosin luulevat minun olevan kotoisin New Yorkista, joten... :D
 
Vastaus: Nintendo-klubin jäseneksi Suomesta käsin

Ohhoh! Tänään tuli sähköpostia, että Suomen Nintendo Klubi (kirjoitusasu kopioitu sähköpostista, itse saattaisin käyttää väliviiva) tekee paluun. Toistaiseksi Klubissa ei taida olla muuta toimintaa kuin rekisteröityminen. Heti kättelyssä jäsenille kuitenkin jaetaan rajoitettu määrä lippuja Nintendo 3DS:n Suomen lanseeraustilaisuuteen 1. maaliskuuta Helsingissä.

Jos tuossa klubissa alkaa enempikin toimintaa olla niin ois kai järkevää oma ketjunsa sille perustaa, mutta vielä en rohjennut sitä tehdä. Klubin nettiosoite on yllättäen www.nintendoklubi.fi
 
Ylös Bottom