Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo laskee rojalttimaksuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Samppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Sega Saturn?

Ei löydy... Pienenä ei voinut kuvitellakkaan saavansa konsolia. Ei tullut ikinä ajatellleeksikaan sellaista asiaa... tuli suoraan ei, tästä ei puhuta kun kysyi. Tästäjohtuen, ei kovin paljoa noita löydy, vaikkakin näitä vanhoja koneita olen myöhemmin haalinut.

Voi huoh ja lol.

Tässä on oikea pelialan ammattilainen, tämä YoshiGuru. En edes viitsi kommentoida sun pelialan kokemusta, mutta toi muiden konsoleiden dissaaminen menee yli. Dissaat konsoleita, joita et omista - tulkitsen kateudeksi.

Pohditaas, PS2 on kyllä joukon häntäpäänpitäjä. Kuten sanoit, sille tulee tusinamassa-pelejä ja Rezin & Frequencyn kaltaiset omaperäiset tekeleet ovat harvoja tapauksia. Kuka niitä ostaa, paitsi sellainen joka on kyllästynyt kaikenmaailman Vais Shiteihin - kuten minä, mutta Reziä ei vieläkään löydy :(.

Gamecubella on tosiaan todella paljon "omaperäisiä pelejä" ja massa pelejä olemattomasti, hienoa. Mutta en ymmärrä Nintendon politiikkaa. Raiskataan hyvät saagat (Zelda on se "järkyttävin" tapaus) Cell-Shadingilla, tungetaan kaikenmaailman GBA-linkki tuet, joista ei hyödy mitään. Sitten piut-paut sanotaan online pelaamiselle, joka on ehdottomasti tämän generationin kuumin aihe.

Minua kyllä himottaisi enemmän online, kuin GBA-linkit - Ja varmasti kyllä monta muutakin. Nintedolla on kyllä nyt pasmat aivan sekaisin. N64:n tasoisia laatuja ei ole GC:llä tietoakaan.
Toivottavasti tulevat joskus järkiinsä... Mutta joo, sitten tämä pelialan uusin nimi, Microsoft. Kuten kaikki, olin skeptinen aluksi koko Xboxia kohtaan - sellanen massan mukana kulkija kun olin. DC:n "kuoltua pois markkinoilta", en halunnut katsoakkaan PS2:n päin, GC ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut. Pelaamista en halunnut lopettaa, joten käännyin Xboxin suuntaan.
Alkuhype oli kovaa, mutta ei mitenkään verrattavissa PS2:n ylihypeen. Xbox kuitenkin ylitti odotukset, missä PS2 petti muut. En yksinkertaisesti keksi mitään huonoa Xboxista, mutta MS:stä löytyykin. Saisivat ostaa kunnon yksinoikeus-pelejä vaikka Segalta - Shenmue 3:n yksinoikeus herkisti mielen. Silti kaipaisi niitä eksoottisia pelejä - kuten Rez - ja loistavia fantasia-seikkailuja (Tyyliin Zelda: Ocarina of Time [Wind Wanker on rimanalitus]).

Kuitenkin siinä missä muut konsolien valmistajat takkuilevat, MS hoitaa homman kotiin. Nimittäin online pelaamisessa. Live on tosiaan jotain, mikä mullistaa online pelaamisen. Maailmanlaajuisia statseja, "sosiaalista" keskustelua pelinaikana ilman lagia, ladattavia lisiä peleihin ja vastaavaa. Vielä kun saataisiin kaikki genret edustetuksi Livessä niin en voi valittaa.

Olen nykykonsoleihin erittäin tyytyväinen, mutta todelliset maailmaa mullistavat pelit puuttuu. Kuten Final Fantasy VII ja Zelda: Ocarina of Time. Nintendo kun uudistaisi linjojaan, Sony tasoaan ja MS genrejään, niin elämme konsolien kulta-aikaa. Tulipas fanipoikamaista teksiä :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Tässä on oikea pelialan ammattilainen, tämä YoshiGuru.

Tämä nyt oli muutenkin turhaa. Sillä aamutuimaan minä jo Yoshigurun bannasin toistamiseen. Ei yksinkertaisesti osaa olla ihmisiksi, enkä siis kaipaa tänne tuollaista keskustelijaa.

Ylös Bottom