Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo-meisseli

Vedge

Member
Nintendon tavaroissa on sellaisia typeriä kolme-juttuisia ruuveja. Onko niihin käyvät ruuvimeisselit ihan normitavaraa joita saa tavan rautakaupasta vai pitääkö niitä tilata jostain erikoispaikasta?
Tarvitsisin sellaista Cuben ohjaimen avaukseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vedge
Nintendon tavaroissa on sellaisia typeriä kolme-juttuisia ruuveja. Onko niihin käyvät ruuvimeisselit ihan normitavaraa joita saa tavan rautakaupasta vai pitääkö niitä tilata jostain erikoispaikasta?
Tarvitsisin sellaista Cuben ohjaimen avaukseen.

Ohjaimen avaamiseen tarvitaan tri-wing päinen ruuvari, jota saa ainakin Biltemasta. Itse Cuben avaamiseen tarvitaan erikoispää mitä tietääkseni ei saa Suomesta. Ruotsin puolelta sain semmoisen itselleni, mutta hinta taisi olla karmeat 15.
 
No, vielä joskus kaba oli yksi niitä ensimmäisiä joka oli jo saanut 'Cuben, tässä tapauksessa Lik-Sangista. Anyway, kaba meni lainaamaan sen jollekin kaverilleen ja sai sen myös takaisin, tosin toinen analogitatti ihan viturallaan. Silloin kaba sanoi että korjausta varten tarkoitettuja ruuvimeisseleitä sai vain Lik-Sangista.
 
Täällä on juttua "vaihtoehtotyökalusta". Idea ei kuullosta ainakaan ihan tyhmältä, kunhan ei vain käytä LIIKAA lämpöä.
Edellä mainitun ohjeen kun muistaa, niin ei tuolla ainakaan CUBEA riko.
En ole kokeillut, mutta jos joku kokeilee, niin ilmoitelkaa.
:rolleyes:

Linkki:http://gamecubeland.com/index.php?page=editorials&editorial_id=5
 
Ma ainakii sain ohjaimen auki tavallisel ristipaa meisselil... mul palo hermot ku pitaa keksii kaikenmaailman ihme meisseleita, etin jonkuu vanhan jama meisselin ja pienen aherruksen jalkee ohjain oli auki... mutta ala kokeile jos yhtaa saalit ohjainta, siin tarvii pikkasen voimaa painaa etta ruuvit lahtee kiertymaa...

hemmetti ku ei toimi A kahel pisteel!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Juakko71
Täällä on juttua "vaihtoehtotyökalusta". Idea ei kuullosta ainakaan ihan tyhmältä, kunhan ei vain käytä LIIKAA lämpöä.
Edellä mainitun ohjeen kun muistaa, niin ei tuolla ainakaan CUBEA riko.
En ole kokeillut, mutta jos joku kokeilee, niin ilmoitelkaa.
:rolleyes:

Linkki:http://gamecubeland.com/index.php?page=editorials&editorial_id=5

Minä kokeilin avata koneen noin ja hyvin toimi. Kiinni ruuvaaminen tuottaa pieniä vaikeuksia, jäi vähän löysälle. En tiedä miten soveltuu ohjaimen avaamiseen, siinä on erilaiset ruuvit.
 
Menin vähän sekasin noista teksteistä.Millä ruuvimeisselillä ootte aukassu Cuben?Pitäis vähä modata sitä,mutta ei viihtis ruveta tilaan ulkomailta gamebittiä.:confused:
 
Minä avasin aikanaan (n.1.5 vuotta sitten) N64:ni juuri tuolleen sulattamalla kyniä niihin ruuvin kantoihin. Melko hyvin onnistuu, homma on vaan paljon kiinni kynien muovilaadusta. Osa jähmettyy kestäväksi, osa on pehmeää ja ei kestä kiertoa.
Syy avaamiseen oli se, että halusin hioa USA-N64:sta kulmat moduliluukusta saadakseni Japsi-pelit paikalleen ja toimimaan. Hyvin onnistui ;)

-=Pacdam=-
 
NCSX myy kohtuuhintaan Gamebittejä. Ajattelinkin tilata sellaisen, sillä yksi NES-kasettini sanoitui täysin irti eikä suostu toimimaan millään. Hintaa vain 5,5.
 
Ruuvarit

Itse olen avannut Nes kasetit ja yms. sellaisella hienomekaanikon ruuvimeisseli sarjalla, ei ole vielä tähän päivään mennessä sellaista härveliä tullut eteen mikä ei niillä ole auennut.

- Sepi
Hitek
 
Ylös Bottom