Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Paikallisessa Prismassa Switch2 hylly oli äsken tyhjä, mutta myyjältä sain MK bundlen. Ja kuulemma varastossa ”iso kasa” konsoleita. Hinta kyllä hapokas mutta vihreällä kortilla edes hieman helpotusta.
Onko tähän joku kikka vihreällä kortilla? Kattelin tuon perus -10% päivittäistavaratuotteista-alennuksen ehdot ja siitä on kosolit suljettu pois.

Onko tähän joku kikka vihreällä kortilla? Kattelin tuon perus -10% päivittäistavaratuotteista-alennuksen ehdot ja siitä on kosolit suljettu pois.
On siinä ainakin se että kun ostat S-ryhmän kaupoista tietyn verran kuussa, niin saat tietyn prosentin rahaa takaisin.

Jos ostat pelkän 600 euron konsolin, etkä mitään muuta S-ryhmän kaupoista koko kuukauden aikana, niin takaisin tilille pamahtaa 3,5%, eli jonkin verran päälle 20 euroa. Sitten taas jos ostat kuukauden ruuat muutenkin Prismoista ja nappaat konsolin siinä samalla, niin esimerkiksi 900 euron käyttäminen S-ryhmän kauppoihin kuussa palauttaa tilille 45 euroa.

Toisin sanoen Mario Kart bundlesta joutuu ensin kyllä maksamaan sen 619 euroa, mutta todellisuudessa hinta jää alle kuuden sadan. Se sitten riippuu kuinka paljon muuta ostat Prismoista, että jääkö summa vain muutaman euron alle, vai voiko konsolin hinnaksi laskeakin jotain 580 euroa.

Bonustenkin jälkeen tulee silti halvemmaksi tilata konsoli suoraan Nintendolta tai muualta ulkomailta. Toki Prismasta on helppo napata konsoli mukaan ruokaostosten yhteydessä, jos ei harmita maksaa enemmän.

Eihän se mullakaan rahasta ole kiinni, ettenkö olis voinut ostaa konetta sen 100 euroa kalliimmalla, mutta ihan periaatteen takia Bergsalalle ei anneta mitään ylimääräistä.

Nintendon kaupasta tilattu Switch 2 noudettavissa pakettiautomaatista, eli ainakin täällä(Turun seutu) DHL lunasti 5.6 toimituspäivälupauksen :cool:
Pystyitkö seurata tuota paketin saapumista missä se liikkui? Mulle on tullut tuo seurantalinkki ja se kyllä toimii mutta ei ole päivittynyt sen jälkeen, kun sen sain. Väittää, että tänään tulisi mutta vaikea uskoa. Tuo dhl koodi taas ei palauta mitään tuloksia missään dhl seurannassa. :)

Noniin vähän sai jännittää miten käy omalle tilaukselle kun ei kuulunut mitään mutta tunti sitten pärähti viesti Konsolinetistä että Mario Kart bundle lähetetty. Vielä ei näy seurannassa millon on arvioitu toimitus mutta veikkaisin että huomiseks ehtii. Harvemmin noi paketit päivää pidempää kestää tulla jos suomesta tulossa.

Bonustenkin jälkeen tulee silti halvemmaksi tilata konsoli suoraan Nintendolta tai muualta ulkomailta. Toki Prismasta on helppo napata konsoli mukaan ruokaostosten yhteydessä, jos ei harmita maksaa enemmän.

Eihän se mullakaan rahasta ole kiinni, ettenkö olis voinut ostaa konetta sen 100 euroa kalliimmalla, mutta ihan periaatteen takia Bergsalalle ei anneta mitään ylimääräistä.
Näinhän se toki on, kunhan tuossa ainakin omalta kohdalta selvensin (kun sitä tiedusteltiin) mikä etu on ostaa Prismasta näyttämällä vihreää korttia verrattuna nyt vaikka Giganttiin.

Pystyitkö seurata tuota paketin saapumista missä se liikkui? Mulle on tullut tuo seurantalinkki ja se kyllä toimii mutta ei ole päivittynyt sen jälkeen, kun sen sain. Väittää, että tänään tulisi mutta vaikea uskoa. Tuo dhl koodi taas ei palauta mitään tuloksia missään dhl seurannassa. :)
Nintendon oma seuranta ei kyllä tiedä oikein mitään, mulla siis paketti automaatissa ja seuranta näyttää tältä:

Liitetiedostot

• Screenshot_20250605-123531_Chrome.jpg
    Screenshot_20250605-123531_Chrome.jpg
    157 KB · Lukukerrat: 17
Mulle siis tuskin Nintendolta ainakaan tänään ehtii konsoli perille, koska tuon seurannan mukaan mun paketti ei ole edes tuossa vaiheessa kuin teillä, vaan edelleen jumissa processing-vaiheessa.

Pitänee siis vielä tämä päivä ja kenties tämän viikon viikonloppuikin jatkaa vanhalla Switchillä Xenoblade X:n grindaamista (vikat superbossit pitäisi saada vielä kaadettua)
IMG_4917.png

Mulle siis tuskin Nintendolta ainakaan tänään ehtii konsoli perille, koska tuon seurannan mukaan mun paketti ei ole edes tuossa vaiheessa kuin teillä, vaan edelleen jumissa processing-vaiheessa.

Pitänee siis vielä tämä päivä ja kenties tämän viikon viikonloppuikin jatkaa vanhalla Switchillä Xenoblade X:n grindaamista (vikat superbossit pitäisi saada vielä kaadettua)
Näytä liitetiedosto 19215
Mulla näyttää kanssa samalta niin en usko että huomiseksi ehtii perille. Jännä kyllä että jotkut oli eilen saanut tähän aikaan jo DHL:tä viestiä, mutta vieläkään ei mitään kuulu sieltä.

Näytä liitetiedosto 19215
Mulla hyppäsi Nintendon seuranta In transit ohi suoraan In deliveryyn siinä vaiheessa kun tuli DHL:n noutoilmoitus. DHL Expressin seuranta toki toimi koko ajan.

Kannattaa muistaa, että mulla se heitti suoraan sen tuonne tilaan 3. Itseasiassa tuo transit-vaihe on expected-tilassa vieläkin. Out for delivery on ilmeisesti pakettipisteeseen toimituksen hetki.

Tätä innostusta hieno seurata. Itse en ole ikinä omistanut mitään Nintendon konsolia (Game&watch kyllä aikanaan monia). Nintari ei vaan tarjoa mitään minulle. Breath of the Wild ainut mikä saanut viisarin värähtämään 40v pelaaja urallani.. Mahtava kuitenkin seurailla sivusta toisten intoa ja onnea :)

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom