Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Uutista on muuten päivitetty kahdella videolla. Näyttää hyvältä. Niin hyvältä, että julkaistaan sillä Super Nintendo Switchillä tai mikä se Pro onkaan nimeltään? Ei meinaan myöskään näy Switch-logoa videon lopussa, kuten tapana on.



Eiköhän julkaista kummallakin. Peliä pyöritettiin vaan Switch Prolla, kun meinaan sen verran hyvältä peli näytti resoluution ja fps osalta.
 



Tätä muuten odottelen itse kovasti JRPG ja Stardew valley samassa, pelihän on julkaistu jo japanissa ja katsellut vähä gameplaytä ja hyvältä vaikuttaa.
 
Tuolla se striimi olisi pitänyt aloittaa.
Mä lopetin katsomisen kun heti alettiin tyrkyttämään taas smashia. Se hahmon esittely oli vielä ok, mutta kun seuraavana oltiin esittelemässä äijän eri liikkeitä niin vedin striimin poikki ja päätin katsoa ne oikeasti kiinnostavat asiat sitten myöhemmin.
 
Tuolla se striimi olisi pitänyt aloittaa.
Mä lopetin katsomisen kun heti alettiin tyrkyttämään taas smashia. Se hahmon esittely oli vielä ok, mutta kun seuraavana oltiin esittelemässä äijän eri liikkeitä niin vedin striimin poikki ja päätin katsoa ne oikeasti kiinnostavat asiat sitten myöhemmin.
'
Näinpä, tosin hyvä merkki jos tuon tason paukkuja esitellään jo keskellä pressiä niin aika isolla todennäköisyydellä sitten esitellään viimeisenä Breath of the wild 2:sta tai XC3
 
Viimeksi muokattu:
Tuolla se striimi olisi pitänyt aloittaa.
Mä lopetin katsomisen kun heti alettiin tyrkyttämään taas smashia. Se hahmon esittely oli vielä ok, mutta kun seuraavana oltiin esittelemässä äijän eri liikkeitä niin vedin striimin poikki ja päätin katsoa ne oikeasti kiinnostavat asiat sitten myöhemmin.

Sama täällä. Ei vain jaksa vuodesta toiseen tuota Smashia katsella, kun peli ei yksinkertaisesti minua kiinnosta. :D Päätin, että käytän aikani muuhun ja katson trailerit sitten Youtubesta.
 



Pistetääs tämänkin tänne, jos eilen Monark aiheutti jo hyvät fiilikset niin tämä sitten pisti vielä paremmaksi, kyllä Nintendolla on hyvin pullat uunissa näiden JRPG pelien suhteen.
 
^Toki hieno juttu niille miljoonille jotka eivät WiiU:ta omistaneet, mutta mä pelasin tuon jo kuusi vuotta sitten.
Oli julkaisuvuotensa goty mulle ja pelin mukana tullut julistekin on edelleen seinällä.
 
jumalauta mikä vuosi tulossa Elden Ring ja Breath Of the Wild 2 tulossa samana vuonna :), ai että ei voi ku pelajana hymyillä :) eiköhän näiden kahden jättiläisen välillä käydä myös se Goty taistelu, olin jo henkisesti valmistautunut tekemään threadin Xenoblade Chronicles 3:lle ja se oli vain julkaisua vaille valmis, joten tehkäävän joku noheva Breath of the wild 2:lle se oma threadi :) koska tämä peli jos mikä on sen ansainnut

 
Viimeksi muokattu:
Tuolla se striimi olisi pitänyt aloittaa.
Mä lopetin katsomisen kun heti alettiin tyrkyttämään taas smashia. Se hahmon esittely oli vielä ok, mutta kun seuraavana oltiin esittelemässä äijän eri liikkeitä niin vedin striimin poikki ja päätin katsoa ne oikeasti kiinnostavat asiat sitten myöhemmin.
Eipä sitä kestänyt kuin minuutti tai pari, joten eivätköhän olleet läksynsä oppineet. Ja eikös presentaatiot ole aika pitkään jo Smash Bros. -jutuilla avattu. Mutta hyvä hahmo imo, sopii sakkiin.

Mutta se pitkään huhuttu 2D-Metroid oli jees, Breath of the Wild -osio jäi harmittamaan, koska (toistan itseäni) sen nimi olisi ollut kiva tietää. Breath of the Wild 2 se ei missään tapauksessa ole.

Ja peukku myös täältä tuolle Wii U:n Fatal Framelle, se oli männävuosina ihan jepa peli.
 
Advance Wars uudelleenlämmittely, Metroid Dread, uusi Zelda ja Shin Megami Tensei oikein mukavan oloisia pelejä. Enää puuttuu Switch Pro julkistus, niin Switch löytänee tiensä tähänkin talouteen.
 
Tuossa on tulevia pelejä:
E4fr3clWUAAKu_V

NoE Twitter
 
Laitetaas tänne kun en yleispätevämpää topicia löytänyt:
Huomenna julkaistaan Mario Golf ja open criticin arvosteluiden perusteella voi jättää hyllyyn, 72 pojoo, kriitikoista suosittelee vain 62%.


Metas 75, en muista millon viimeksi olisi ollut "näin" iso ero, näiden kahden sivuston välillä

EDIT: näköjään oli ketju olemassa, itellä ei vaan toi haku koskaan toimi. Modet voi siirtää oikeeseen paikkaan
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom