Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)

Psykedeelinen Mario just paras. o_O


No myönnetään nyt kun tuon uudestaan katsoi, että on tuossa nyt ainakin yritetty ottaa jonkinlaista uutta suuntaa. Sitä onko tuo sitten se suunta johon itse olisin toivonut, niin enpä ole vielä vakuuttunut. Mutta seuraillaan miten tuo tuosta kehittyy!
 
Itselle ei jäänyt Directistä muuta mieleen kuin että helvetti Switch alkaa olemaan vanha vehje.

Semmosta pehmeetä mössöä tai järjettömän terävää kulmaa oli kaikki Directin pelit, että luulin ongelman olevan mun nettiyhteydessä mutta ei se siitä juurikaan parantunut vaikka laittoi kuvanlaadun terävämmälle.

Jotenkin itse ei vaan jaksa enää noita remastereita, onnettomia grafiikkapäivityksiä ja vanhentunut ohjaus, mutta hintalappu on muutamaa poikkeuksetta lukuunottamatta aina 3A luokkaa.

2D mariokaan ei kyllä jaksa enää innostaa kun päässyt Mario Odysseyn makuun. Jotenkin mobiilipeli fibat tuli ylipäänsä, vaikka ihan värikästä menoa olikin ja Super-fantti Mario olikin kuin peiliin katsoisi

Batmanit houkuttaa, mutta niiden suorituskyky tulee olemaan aivan samaa luokkaa kuin AC ja Witcherin eli lähes pelikelvottomia ja graafisesti aivan järkyttävän karsittuja.

Tämmönen negatiivi Niilo tänään, mutta ei uponnut. Toisaalta Switch pelikiintiö tälle vuodelle alkaa oleekin jo täynnä, eli olen onnellinen vaikka loppu vuoden Switch pölyttyisikin kaapissa :D
 
Tuli ensimmäinen noista äskettäin yllätyksenä julkaistuista Pikmin-peleistä, Pikmin 1, pelattua koettua nautittua läpi. Vielä nykypäivänäkin tuo on mainio kokemus, joskin hitusen enemmän olisi voinut remasterointia harrastella.


Tämä sekä Pikmin 2 julkaistaan fyysisenä settinä muistini mukaan syyskuussa. Nyt siis digitaalisena julkaistu jo.
 
Switchille tulossa/tullut todella huono yritys kopioida Last of Usia, tai ainakin toi kuva on ihan selvä kopio :D

 
^ Tuosta höpöilystä onkin meidän sivulle myös pieni bloginpätkä odottamassa aikaa, kun sen saa julkaista. Pakko oli raapustaa, kun sen verran osui silmään tuo 1) kuva hahmoineen ja logoineen 2) traileri sekä 3) koko pelin kuvailukin. Höpösti koetetaan The Last of Us -faneja koijata
 
Kannattaisiko nuo ekat Pikminit pelata ennen kolmosta? Kolmonen ollut kaapissa jo hyvän aikaa odottamassa vuoroaan mutta nyt mietin että olisiko syytä pelata ensin nuo aiemmat?
 
Tuon edellisen Pikmin-arvion kylkeen Pikmin 2:n arvio. Kovasti olen kuullut, että tämä olisi se sarjan paras peli ikinä koskaan, mutta ihan vähän hieman eri mieltä joudun olemaan.

Joo munkin kohdalla 2 on ehdottomasti sarjan heikoin peli. Luolastot/kaivot ei iskeneet itselle yhtään. Maanpinnan tutkiminen ja siellä aikaoptimointi on paljon hauskempaa.
 
Joo munkin kohdalla 2 on ehdottomasti sarjan heikoin peli. Luolastot/kaivot ei iskeneet itselle yhtään. Maanpinnan tutkiminen ja siellä aikaoptimointi on paljon hauskempaa.
Itse pidän kyllä kaikista Pikmineistä kovasti, tosin tuo aikaoptimointi on ominaisuus mikä niissä minua sinänsä harmittaa. Olisi paljon mielekkäämpää pelata peliä ihan ilman aikapaineita. En toki nauti aikapaineista missään peleissä, joten se ei vain ole minun juttuni. Tästä huolimatta pidän siis kaikista Pikmin-peleistä. Kolmonen on toki selvästi hiotuin ja parhaan näköinen niistä. Jos ei siis aivan superfani ole, niin silloin melkeinpä kolmonen olisi kannattavin valinta, eikä ehkä kahta ensimmäistä siis ole tarpeen pelata.
 
Miten joku kehtaa edes läpällä kopioida noin selkeesti ku tossa kuvassa, huhhuh :D
Eikä ole edes ainoa tapaus! Omasta mielestä toinen hauska esimerkki on just tuota The Last of U... The Last Hopea käsittelevässä jutussa meidän etusivulla, siellä tekstin lopussa. Saatoin tuolle jopa hörähtää, kun ensimmäistä kertaa sen näin.

 
Ylös Bottom