Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Wii

kodor sanoi:
Ihan mielenkiintoiselta vaikutti. Pelaajalehdessä taas oli hehkutettu kuinka hieno ja helppo ohjattavuus tuossa zeldassa oli. Riippuu jonkin verran pelaajasta...
Muistaakseni Ign:ssäkin ollaan ohjauksesta pidetty, kunhan siihen on ensin hieman totutellut. Totta kai uudella ohjaustavalla on oma oppimiskynnyksensä ja -aikansa. Itsekin muistan kuinka N64:n analoginen ohjaus vaati ensin hieman harjoittelua, mutta sen jälkeen ei ole pahemmin tehnyt mieli ristiohjaimeen palata.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Jakke^ sanoi:
Päässyt testaamaan mitä?
Indeed. Onko Xbugs aivan itse keksinyt noin kömpelön muunnelman Wiistä? Huumorimiehiä. :D No kannattaa se varmaan tuohon jättää ettei enempää nolaa itseään. :)
 
Vastaus: Nintendo Wii

Knight sanoi:
Mä muuten päätin just että Xbugsin lempinimi on Homonakki.
Ala-arvoisuudestaan huolimatta (tai sitten siitä johtuen) tuo lakoninen toteamus sai meikäläisenkin hörähtämään. Ei millään pahalla, Xbugs.
 
Jausaa luvassa!

Täähän on poikkeuksellinen hyvä idea Knightilta! Mä olen aivan innoissani mukana, varsinkin kun asialle on nyt saatu myös moderaattorisiunaus.

Knight sanoi:
Mä muuten päätin just että Xbugsin lempinimi on Homonakki.

Kovin alkeellinen heittohan tuo on, mutta kukin tietysti toimii omien kykyjensä rajoissa. Eletään nyt tämän kanssa sitten, kun laadukkaampaa tavaraakaan ei ole tiedossa. Yleensä nää väännökset on kyllä tavattu tehdä niin, että tuloksella on jonkinlainen yhteys alkuperäiseen nimeen - esimerkiksi niin, että sut tunnetaan nimellä Ruskean reiän ritari.

Kaikki mukaan! Mitä enemmän osallistujia, sitä kiihkeämmät karkelot!

(Ja jotta peli pysyisi reiluna, kerrottehan kaikki jo tässä vaiheessa mukaan ilmoittautuneet, ketkä teistä ovat oikeasti kehitysvammaisia, ettei tule tehtyä pilkkaa liian omakohtaisen kipeistä aiheista.)
 
Vastaus: Nintendo Wii

Olen mukana. Homonakki haistoi kirpeän mutta miellyttävän tuhnun, kun Ruskean reiän ritari ratsasti peitsi tanassa kotiin hernekeittokutsuilta.
 
Vastaus: Jausaa luvassa!

Xbugs sanoi:
Kovin alkeellinen heittohan tuo on, mutta kukin tietysti toimii omien kykyjensä rajoissa. Eletään nyt tämän kanssa sitten, kun laadukkaampaa tavaraakaan ei ole tiedossa. Yleensä nää väännökset on kyllä tavattu tehdä niin, että tuloksella on jonkinlainen yhteys alkuperäiseen nimeen -

Sanoo mies joka on nimennyt Wiin Pissikseksi. Anna mun kaikki kestää.
 
Vastaus: Jausaa luvassa!

Salmari sanoi:
Sanoo mies joka on nimennyt Wiin Pissikseksi. Anna mun kaikki kestää.

Sinäpä sen sanoit. Jos et ihan tosissasi ymmärrä väännöksen yhteyttä alkuperäiseen nimeen, siinä onkin kieltämättä kestämistä niin itselläsi kuin lähiomaisillasikin. :(
 
Vastaus: Nintendo Wii

Juu, mun henkilökohtaisesta huonosta huumorintajusta huolimatta voitaisiin tosiaan keskittyä taas otsikon mukaiseen aiheeseen. Eli ei enää juttua nimiväännöksistä. Ja yritetään jättää henkilökohtaisuudet narikkaan, kun astutaan foorumin salin puolelle, eikös juu.
 
Vastaus: Nintendo Wii

Orin sanoi:
Joku saa aina, mitenkäs muutenkaan.

Mutkun mutkun jäi paha mieli.

No okei, jatketaan aiheesta. Öö... Wii on kiintoista laite. Kuukauden päästä saadaan jo arvosteluja Red Steelistä ja Zeldasta. Perhosia vatsassa ja perseessä ja kaikkialla.
 
Vastaus: Nintendo Wii

jryi sanoi:
Eli ei enää juttua nimiväännöksistä.
Ymmärrän tämän vaikka tahallani niin, että tämä tarkoittaa myös että nimiväännökset ovat kiellettyjä vastedes ;) Koska oikeasti ei siitä tule mitään, jos yksi vääntää kokoajan yhtä termiä puhtaasti ärsyttääkseen toisia kuukaudesta toiseen. Tässähän huomaa kuinka kauas aiheesta ollaan ajauduttu tämän takia ja kuinka monta turhaa viestiä tulee vain tuon takia. Keskustelun taso kärsii jne. - vain yhden ihmisen takia.


Muoks
Ja tämän viestin sana on laki, sillä tämä viesti on 1337.


Muoks #2
Pissis defined (Wii ei täytä kuvauksen ehtoja)


Muoks #3
Jatkakaa siellä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Wii

Merri sanoi:
Koska oikeasti ei siitä tule mitään, jos yksi vääntää kokoajan yhtä termiä puhtaasti ärsyttääkseen toisia kuukaudesta toiseen. Tässähän huomaa kuinka kauas aiheesta ollaan ajauduttu tämän takia ja kuinka monta turhaa viestiä tulee vain tuon takia. Keskustelun taso kärsii jne. - vain yhden ihmisen takia.

Ei tässä mistään tahallisesta ärsyttämisestä ole kyse. Pissis on mielestäni varsin toimiva - ja täysin aiheesta väännetty - lempinimi. Samaan tapaan mulla on tapana käyttää väännöksiä muidenkin konsoleiden nimistä. Jostain syystä Nintendo-puolella tuntuu majailevan joitakin käyttäjiä, jotka ottavat asiakseen ryhtyä vääntämään kättä aiheesta. Välillä homma toimii aivan asiallisestikin, mutta toisinaan tulee näitä mitenkään itse aiheeseen liittymättömiä välihuuteluita - myös sinulta.

Kyllähän tällä foorumilla on paljonkin sellaisia nimityksiä (ja ihmisiä), jotka ärsyttävät minuakin, mutta yleensä on auttanut kun on keskittynyt itse aiheeseen. Eivätköhän häiriötä aiheuta pikemminkin käyttäjät, jotka jumittavat lillukanvarsiin ja sortuvat henkilökohtaisiin solvauksiin ja hyökkäyksiin.

Jos oma tulkintasi olisi oikea, tällä foorumilla saisi puhua vastedes ainoastaan esim. Sony(r) PlayStation(tm) -tietokoneesta, Microsoft(r) Xbox 360 (tm) -pelikonsolista ja Nintendo(r) Wii(tm) -pelikonsolista (ryhtymättä nyt sen tarkemmin verifioimaan tavaramerkkitunnuksia ja korporaatiokäytäntöjä).

(PS: Tämä viesti on enemmän kuin eliittiä!!!1)
 
Ylös Bottom