Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CHAOS
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nintendo Revolution

Teppo_Holmqvist sanoi:
Nintendon pressitiedotteen mukaan laitteessa tulee olemaan 512 megabitin välimuisti jonne pelejä, uusia tasoja ja päivityksiä voi ladata netistä. Muistia voi myös laajentaa itse SD-korttien avulla. Sinänsä tuo koko on aivan riittävän hyvä emulaattoritoimintaan, varsinkin kun isoinkin N64 peli on juuri tasan 512 mb:n kokoinen (Conker's Bad Day Fur).

RE2 oli myös 512mb(64Mt). Ihan mukavasti tuohon 512Mt muistiin mahtuu Isojakin N64 pelejä.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Koskas usklataa odottaa uutta tietoa Revosta?

Tylsää on kotona kipeänäniin tulee tehtyä kaiken näköstä : !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nintendo Revolution

Melko pieneen tilaan ovat muuten ahtaneet Cuben ja Revolutionin tekniikan, nettivalmiudet ja kaiken.. Tehoja on pakko olla kuitenkin sikana enemmän kuin Cubessa, koska muuten luvattu HD-resoluution tukeminen on täysin turhaa. Oliko muuten näin että lisäkalikan avulla onnistuu DVD-toisto?
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Naaahu sanoi:
Melko pieneen tilaan ovat muuten ahtaneet Cuben ja Revolutionin tekniikan, nettivalmiudet ja kaiken.. Tehoja on pakko olla kuitenkin sikana enemmän kuin Cubessa, koska muuten luvattu HD-resoluution tukeminen on täysin turhaa. Oliko muuten näin että lisäkalikan avulla onnistuu DVD-toisto?
Näin he lupasivat. Eli Cubekaan ei ole valitettavasti enään markkinoiden ainoa pelikone mikä harmittaa todella paljon! Cube oli viime generation ainoa pelikone mikä oli hyvä asia. Minusta turhaan nämä DVD pelleilyt konsoleihin laitetaan.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Oxar sanoi:
Näin he lupasivat. Eli Cubekaan ei ole valitettavasti enään markkinoiden ainoa pelikone mikä harmittaa todella paljon! Cube oli viime generation ainoa pelikone mikä oli hyvä asia. Minusta turhaan nämä DVD pelleilyt konsoleihin laitetaan.

Minusta tuo on vain hyvä asia. Itse kattelen omani ihan DVD-soittimelta, mutta kaikilla sellaista ei vielä ole (vaikka hintaa halvimmalla oli eräässä tarjouksessa 20e). En edes käsitä miten pelikonsolin imago siitä kärsisi, jos tarjotaan ihmisille jotain joka kiinnostaa.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Heipparallaa,

Nyt jytisee, Nintendo hankki eilen itselleen seuraavat viisi patenttia!

EXTERNAL MEMORY SYSTEM HAVING PROGRAMMABLE GRAPHICS PROCESSOR FOR USE IN A VIDEO GAME SYSTEM OR THE LIKE
Abstract: "A fully programmable, graphics microprocessor is disclosed which is designed to be embodied in a removable external memory unit for connection with a host information processing system. In an exemplary embodiment, a video game system is described including a host video game system and a pluggable video game cartridge housing the graphics microprocessor. The game cartridge also includes a read-only program memory (ROM) and a random-access memory (RAM). The graphics coprocessor operates in conjunction with a three bus architecture embodied on the game cartridge. The graphics processor using this bus architecture may execute programs from either the program ROM, external RAM or its own internal cache RAM. The fully user programmable graphics coprocessor has an instruction set which is designed to efficiently implement arithmetic operations associated with 3-D graphics and, for example, includes special instructions executed by dedicated hardware for plotting individual pixels in the host video game system's character mapped display which, from the programmer's point of view, creates a "virtual" bit map by permitting the addressing of individual pixels-even though the host system is character based. The graphics coprocessor interacts with the host coprocessor such that the graphics coprocessor's 16 general registers are accessible to the host processor at all times."

SYSTEM AND METHOD FOR AUTOMATICALLY EDITING CAPTURED IMAGES FOR INCLUSION INTO 3D VIDEO GAME PLAY
Abstract: "A video/computer game machine maps external images onto animated game players in a game program. An image of a person's face may be mapped onto the head of an animated game player. The person may then play the game using the animated game player having a face that appears to be that of the person. Similarly, images of other persons can be mapped on other animated game players that appear in the video game program. Improved realism of video games is obtained by enabling individuals to create animated game players that have features, e.g., a facial image, of the individual or that were selected and imported by the individual."

CURSOR CONTROL USING A TACTILE FEEDBACK DEVICE
Abstract: "A mouse interface device and method for providing enhanced cursor control and indexing cursor control with force feedback. A force feedback interface device includes a manipulandum, such as a mouse, that is moveable in a local workspace. The device is coupled to a host computer that displays a cursor in a graphical environment, such as a GUI, on a display screen. A cursor position in the display frame is reported to the host computer derived from a reference position of the mouse in the local frame, and the host displays the cursor; for example, the cursor position may be scaled by a ballistics algorithm based on mouse velocity to allow fine positioning or coarse motion of the cursor. A force is output on the mouse based on interactions in the GUI, the force being determined based on mouse reference data or cursor ballistic data, depending on the type of force, to reduce distortion between visual and force outputs. Assistive forces can alternatively be output to achieve the enhanced cursor control. Indexing features allow control of the cursor when an offset between local and display frames exists, allow the user to reduce the offset, and reduce disconcerting collisions of the mouse with physical workspace limits."

GAME APPARATUS AND GAME PROGRAM
Abstract: "A plurality of programs (a plurality of games) are provided, which are classified so as to each belong to one of a plurality of channels (a plurality of game groups). When a player plays one of the programs, predetermined points in accordance with the playing result are added to channel points for the channel to which the program belongs. Stipulated points are prescribed for each program. When the channel points for the channel to which a program belongs has become equal to or greater than the stipulated points for the program, the program is newly added to the TV program table (game selection screen). As a result, new games are allowed to appear on the game selection screen with various timings and in various orders."

CONVERSION ADAPTOR FOR MEMORY CARD
Claims: "We claim the ornamental design for a conversion adaptor for memory card, as shown and described."

LINKKI: http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-...0&Query= isd/5/17/2005+and+nintendo &d=ptxt
 
Vastaus: Nintendo Revolution

np. Powerman 5000 - Bombshell

Voiko paremmin enää kuvata tuota uutista?
Käsitinkö oikein että ohjain olisi mahdollisesti force feedback ja langaton sellainen vielä?
Tässä voi olla tämä Revolution enemmän kuin lähellä!

:eek:
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Oxar sanoi:
Käsitinkö oikein että ohjain olisi mahdollisesti force feedback ja langaton sellainen vielä?

Kyllä, koska jos tuota linkkiä klikkaa, pääsee katsomaan tarkemmin patenttien sisällöstä. Siellä on myös 60 sivuinen kuvaus ohjainpatentin sisällöstä. Tosin se on niin raskasta tekstiä että minä en jaksa sitä lukea. Siellä kuitenkin todetaan että teknologia on Force Feedback teknologian läheinen sukulainen.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Justin Bailey sanoi:
Hmmm, muistelepas Cuben ja Xboxin kokoja. Sitten vaan katse kohti RE4:sta, uutta Zeldaa ja F-Zeroa.


Katsopa Cubea. Katso sen jälkeen tuota Revoa. Miten Revo jäähdytetään?
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Heittämällä vettä koneen kylkeen. Saat hyvän konsolin ja kannettavan saunan samassa paketissa? :) Veikkaan ettei tuo kone ole ihan valmis vielä. Muutoksia voipi tulla ulkoasuun, kun huomataan että kone käy kuumana. Toisaalta onhan nykyään teknologiaa jolla prossut saadaan suht' viileksi. En usko että PS2n 70k mallin kokonoinen next-gen konsoli olisi mahdottomuus.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Teppo_Holmqvist sanoi:
EXTERNAL MEMORY SYSTEM HAVING PROGRAMMABLE GRAPHICS PROCESSOR FOR USE IN A VIDEO GAME SYSTEM OR THE LIKE
Abstract: "A fully programmable, graphics microprocessor is disclosed which is designed to be embodied in a removable external memory unit for connection with a host information processing system. In an exemplary embodiment, a video game system is described including a host video game system and a pluggable video game cartridge housing the graphics microprocessor. The game cartridge also includes a read-only program memory (ROM) and a random-access memory (RAM). The graphics coprocessor operates in conjunction with a three bus architecture embodied on the game cartridge. The graphics processor using this bus architecture may execute programs from either the program ROM, external RAM or its own internal cache RAM. The fully user programmable graphics coprocessor has an instruction set which is designed to efficiently implement arithmetic operations associated with 3-D graphics and, for example, includes special instructions executed by dedicated hardware for plotting individual pixels in the host video game system's character mapped display which, from the programmer's point of view, creates a "virtual" bit map by permitting the addressing of individual pixels-even though the host system is character based. The graphics coprocessor interacts with the host coprocessor such that the graphics coprocessor's 16 general registers are accessible to the host processor at all times."

Siis jos oikein ymmärsin kyse on käytännössä ulkoisesta lisägrafiikkaprosessorista? Tämähän menee jo hieman pc:mäiseksi, jos koneeseen olisi siis mahdollista päivittää tehokkaampaa graffaprossua.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Samppa sanoi:
Tärinäefekti, löytyy jo cubenkin ohjaimesta.

Force Feeback on kyllä sitä, että ohjain laittaa kunnolla kampoihin pelin taphtumien mukaan. Yleensä sitä käytetään pelkästään kalliimmissa rateissa, mutta Nintendo on päättänyt laittaa sen patentin mukaan myös tavalliseen ohjaimeen. Ja jos patenttia lukee tarkemmin, se tärkein juju on siinä että tässä järjestelmässä feedbackin ei pitäisi vaikuttaa lainkaan ohjauksen tarkkuuteen ja kursorin liikkeeseen.
 
Vastaus: Nintendo Revolution

Teppo_Holmqvist sanoi:
Force Feeback on kyllä sitä, että ohjain laittaa kunnolla kampoihin pelin taphtumien mukaan. Yleensä sitä käytetään pelkästään kalliimmissa rateissa, mutta Nintendo on päättänyt laittaa sen patentin mukaan myös tavalliseen ohjaimeen. Ja jos patenttia lukee tarkemmin, se tärkein juju on siinä että tässä järjestelmässä feedbackin ei pitäisi vaikuttaa lainkaan ohjauksen tarkkuuteen ja kursorin liikkeeseen.

ohjaimessa pitaisi olla tunnistin milla se huomaa kun ohjainta kallistetaan etta tosta olisi hyotya
 
Ylös Bottom